Capitolul 22

280 47 12
                                    

Anastasia:
In urma cu 15 ani...

Privesc plictisita adunatura de snobi ce participa la ziua mea pentru care ai mei sunt vinovati de prezenta lor aici,fiindca eu in nici intr-un caz nu i-as fi invitat. In schimb as fi preferat sa petrec cu brigada,insa mama cu tata nici n-au vrut sa audă de asa ceva. Asa ca,mi-au închiriat cofetăria de pe bulevardul principal si m-a lăsat sa aduc doar fetele din gasca daca tin neapărat sa am și "saraci" la petrecere,iar dupa ce i-am scuipat in fata mamei părerea mea referitoare la prejudecățile ei,mi-am adus fetele cu mine si uite cum in clipa de fata Andra,Mara,Alina si Roxana stau de-o parte și de alta a mea,lipite cu spatele de tejghea si se uita cu niște priviri posomorâte la cei ce dansează pe melodiile celor de la Modern Talking.
-Ce dracu e asta Ana?ma intreaba intr-un chicot sec Mara cand il vede pe Sergiu ca o invita pe ma-sa la dans.
-Asa se distrează lumea buna?vrea sa stie Andra,iar eu incep sa rad ca o nebuna cand ii aud mirarea din glas.
Atat părinții mei,cat si prietenii lor alaturi de progeniturile acestora,isi tintesc ochii pe mine si ridic ca drept răspuns nepăsătoare din umeri la nemulțumirile ce li se citesc tuturor pe chip.
„Grija mea! Sa zica si sa faca ce vor! Eu n-am sa pretind ca sunt fericita și ca ma bucur extraordinar de tare pentru ceea ce au organizat ai mei în cinstea mea,fiindca oricum fata nu ma ajuta si cu siguranta in clipa asta ma da de gol. Pentru ca pot sa bag mana în foc ca mi se citește pe chip neplăcerea de a sta in aceeași încăpere cu toti îngâmfații."
-Inceteaza,Anastasia!se rasteste mama la mine cand privirea ajunge sa-mi fie scârbita,iar eu imi mut ochii de pe snobi,apoi ii tintesc dincolo de ferestrele inalte ce dau spre bulevard principal care la ora asta nu e circulat fiindca ma e putin si se lasa seara,iar un oftat subtil las sa-mi scape printre buze.
-Vreau sa plec de aici...soptesc in barba cateva secunde mai tarziu.
-Si cum vrei sa te scoatem?intreaba imediat Mara. Tragem alarma de incendiu ca sa-i bagam in sperieti? Sau dam foc direct laboratorului din spate?
Chicotesc in mine,dupa imi scutur capul imediat ce ideile ei imi surad,si alung gandurile necurate,fiindca ar fi indicat ca macar astăzi sa ma abțin din a mai face prostii.
-Cred ca...dau sa raspund ca sa le zic ca cel mai bine este sa plecam cu tupeu pe usa din fata,insa cuvintele mi se opresc in gat fiindca in fata cofetariei apare o mobra neagra foarte modificata,iar posesorul ce ii tine coarnele si trage cricul,e nimeni altul decât Darius ce imi ranjeste pe sub cozorocul de la sapca.
Ma indrept de spate in timp ce el se da jos de pe motocicleta,iar in vreme ce paseste spre usa de la intrare,mai apar doua Dacii langa trotuar,din care ies cei din brigada. Surad imediat ce ii vad pe băieti,iar golanii incep sa fluiere.
Deschid larg usa ca sa-i invit inauntru,pentru ca nu-i pot lasa sa stea pe afara,nu-i asa? Doar sunt fata educata,iar cand R.I.P ajunge inaintea intrării,se opreste in prag,apoi isi pune palmele pe marginile usii si scurtează cel mai probabil mulțimea din spatele ochelarilor de soare ce-i are pe ochi.
Inima imi face o tumba in piept cand isi intoarce capul spre mine si imi zambeste in coltul gurii.
-Plictiseala mare,nu-i asa?intreaba cu vocea lui groasa,iar eu ajung imediat sa vibrez fiindca mi-a fost îngrozitor de dor de el.
Nu l-am mai văzut de trei săptămâni,fiindca a ajuns sa faca naveta intre București și Timișoara,iar astăzi chiar nu ma asteptam sa fie aici. Mi-a spus ultima data când ne-am văzut ca de ziua mea o sa aiba un concert pe litoral și n-o sa poata veni,dar se pare ca totul a fost doar o înscenare si cat ma bucur ca m-a pacalit.
-Esti aici!raspund in schimb,pentru ca oricum plictiseala se simte în aer si nu trebuie sa-i confirm nimic.
-Doar nu credeai ca am sa lipsesc,printesa,replica chicotind si paseste inauntru. La mulți ani!imi urează,iar cand elibereaza intrarea,in urma lui dau navala golanii ce merg direct spre casetofon,apoi scot caseta din el si baga alta inauntru.
In timp ce ei dau play,Darius ma strange in brate si isi baga nasul in scobitura gatului meu. Il îmbrățișez cu drag și dor in vreme ce inchid ochii. Incerc sa fac abstracție de tot ce se intampla in jur ca sa ma bucur pentru cateva secunde de el in întregime,dar imi revin imediat in simturi cand beat-urile rasuna agresiv in boxe.
Ma indrept de spate si ma uit la borfasii ce ridica mainile in aer,apoi incep sa urle o data cu cei trei golani cărora le aparține piesa inregistrata de pe caseta.
Zambesc,desi cu coada ochiului o vad pe mama ca se schimba la fata,iar tata mai are puțin și ar vrea sa puna mana pe un pistol.
"Noroc ca nu-l are astăzi in dotare,altfel ar fi tras macar un foc in aer ca sa-i puna pe pungasi pe fuga."
-Vii cu mine?ma intreaba Darius la ureche si intorc imediat capul în direcția lui.
-Unde?
Surade ca un drac,dupa ridica o mana in aer si borfasii se dezlantuie mai tare. Incep sa ia pe toata lumea la dans,desi se vede pe fetele lor ca nu le convine,insa mișcarea respectiva atrage mai mult atenția părinților mei asupra lor si imediat ce lucrul asta se intampla,Darius ma scoate din cofetarie.
-Am ceva pentru tine și nu vreau sa îmi strice nimeni surpriza,raspunde in vreme ce mergem cu pasi mari spre motorul lui.
Ma urc in spatele sau fara sa mai pun vreo intrebare,apoi le fac cu mana părinților ce mai ca nu le cad maxilarele pe jos cand ma observa pe motocicleta.
Surad,dupa ridic o mana in aer si imi salut prietenii ce incep sa urle dinauntru dupa noi.
Le arat degetul mijlociu,iar ei imi raspund pe masura,facand acelasi gest în direcția mea. De pe buze mi se desprind cateva rasete,apoi ii strang talia lui R.I.P cu bratele si ma lipesc cu pieptul de spatele lui.
Pornește în tromba,doar ca nu ma bucur pentru mult timp de plimbare,fiindca dupa colt face dreapta si intra in cartier.
Lasa motorul langa parc,dupa ne dam jos de pe el si isi împletește degetele cu ale mele. Imi ridic ochii spre chipul lui si zambesc in coltul gurii din cauza bandanei ce o poarta la gat.
E cea pe care i-am dat-o cadou acum doi ani si ma gândesc ca ar fi cazul sa-i cumpar alta fiindca albul incepe sa se transforme în gri.
-Am sa iti fac rost de o alta bandana,dau glas gandurilor si chicoteste in barba.
-Nu trebuie printesa. Imi place asta.
-Dar e veche,obiectez si ridica din umeri.
-Am sa o port pana cand o sa se rupă de tot,raspunde pe un ton ferm.
Ma abțin sa nu-mi dau ochii peste cap si-mi notez in minte sa ii cumpăr alta,chiar daca nu e incantat de idee,apoi revin cu privirea pe drum,iar atunci cand intram in scara lui,urcam pe jos pana la etajul 5.
-Ai tai sunt acasă?intreb,dar imi primesc imediat răspunsul cand isi scoate cheia din buzunar.
-Nu,zice un lucru ce e deja evident pentru mine,iar dupa ce descuie usa,imi face semn sa intru in casa.
Ma descalt pe hol de sandale si le pun frumos intr-un colt,iar dupa ce el scapa de adidașii din picioare,ma invita la el in dormitor.
Pasesc spre camera respectiva fara probleme,fiindca in ultimii ani de multe ori s-a intamplat sa raman peste noapte la el,insa au existat și foarte multe dati cand am venit aici si pe timp de zi. Mai ales de cand el tot pleacă la București și sta mai mult pe acolo decat pe acasa,iar eu ca sa-mi astâmpăr dorul in lipsa lui,ii vizitez părinții ce de curând au ajuns sa-mi dea si cheia de la usa lor.
Acum pe brecolul meu se afla nu doar cele de la casa alor mei,ci și cea de la apartamentul borfasului,iar lucrul asta dacă la început m-a emotionat,a devenit la scurt timp ceva firesc,pentru ca oricum imi e drag sa stau mai mult cu părinții lui,decat sa-i vad pe ai mei.
-Deci....unde e surpriza?intreb cand intram in camera si nu vad nimic special.
-Aici,raspunde si ma intorc pe calcaie.
Inchide usa dupa el,apoi baga mana în buzunarul din spate al blugilor și scoate o verigheta din aur. Privirea mi se muta imediat pe mana lui stanga si vad ca cea de pe degetul mic ii lipsește.
De cand a început sa câștige bani frumoși din muzica si-a luat printre ale lucruri cum ar fi țoale sau adidasi si doua verighete din aur ce mereu le purta una langa alta pe ultimele doua degete de la palma stanga,insa acum realizez ca pe cea ce o tine in căușul celei drepte este chiar perechea celei ce i-a rămas pe degetul inelar.
-Am modificat-o pentru tine,imi zice si ma prinde de încheietura mainii stangi.
Ma uit la el surprinsa,fiindca nu mi-ar fi dat niciodată prin cap asa ceva. Mi se părea cool faptul ca tinea in asemenea manieră cele doua metale aurite,dar de la a fi la moda,pana la a modifica una dintre ele pentru mine,e o cale foarte lunga ce mie nu mi-a dat niciodată prin minte.
-Cum de?intreb putin socata.
Zambeste ca un drac inainte sa-mi răspundă.
-Esti a mea,Anastasia. Cum adică,cum de?intreaba si ridic usor din umeri.
-Nu știu...dar asta e un fel de cerere in căsătorie?vreau sa stiu si inghit de cateva ori in sec cand tace si priveste tinta spre mine.
-Ar fi trebuie sa mai aștept un an pana sa te pot face cu acte în regula a mea,dar o data ce mi te-am luat in posesie ilegal si imi aparții de cand erai doar o micuta pustoaica,angajamentul sa știi ca inca sta sus si vreau sa ai o garanție ca indiferent de cât timp lipsesc de acasă,sunt doar al tău,printesa,raspunde intr-un final cu o voce atat de profunda,incat reuseste sa-mi topească sufletul si inima din mine de bucurie cand il aud,iar câteva lacrimi ajung sa-mi curga usor pe la coltul ochilor din cauza fericirii.
-Te iubesc,Darius,zic cu voce incarcata si mana ce-o am in palma lui incepe sa-mi tremure usor de la emotii.
Trasaturile dure i se îndulcesc cand ma aude,iar ochii verzi cafenii incep incet-incet sa-i sclipeasca cu drag,dandu-mi de inteles ca si el la randul său se bucura de acest moment la fel de mult ca mine.
Zambeste cu caldura,dupa imi șterge lacrimile de pe obraji si din nou vorbeste.
-Uite,imi cere si ridica verigheta la nivelul ochilor mei,apoi o intoarce usor intre degete si observ ca exista un mesaj gravat in interiorul ei.
„Devotat pentru totdeauna tie"
Icnesc.
"E cel mai precis juramant ce într-adevăr i se potrivește in totalitate. Fiindca golanul,indiferent de ce impresii greșite lasa in urma lui,niciodata pana in momentul de fata nu m-a dezamăgit."
-Hai pune-o o data pe deget borfasule!ii cer chicotind imediat ce-i citesc juramantul,dar in glas mi se simt clar emotiile ce-mi fac ravagii in piept.
„Nu imi pasa ca e văzut cu ochi rai de ai mei sau de altii din asa zisa elita a societății. Niciodata nu m-a interesat de părerea nimenui cu privire la gusturile mele,dar atata timp cat Darius ma face fericita,ma respecta si ma împlinește,nu dau doi bani pe ce zice lumea sau cum ne vede. Eu stiu mai bine ce suflet deține golanul si cat de mult râvnește al meu dupa a lui,iar cui nu ii convine de alegerile pe care le iau și le fac,n-are decât sa ma pupe-n cur. Eu imi traiesc viata dupa regulile mele,nu dupa dorințele altora. Si ce sa vedeți? Printre plăcerile mele,am una vinovata rau de tot pe care o port cu mândrie in suflet și vorbesc fara pic de rușine despre ea. Fiindca nu ma jenez sa recunosc ca iubesc un borfas. Unul ce mi-a fost mereu interzis,dar pentru care am ajuns de buna voie sa ma predau."
-Realizezi ca o data ce iti pun verigheta pe deget nu mai ai cum sa dai înapoi de la nimic,nu?ma scoate din ganduri vocea lui si incuviintez din cap. Eu nu ma joc,Anastasia,continua si punctează fiecare cuvânt in parte.
"Nici eu!"
-Stii prea bine ca sunt un borfas care a jucat mereu cu cărțile pe fata,iar daca spun ceva,imi duc cuvintele si jurămintele cu mine in groapa.
"Iar eu am sa fac același lucru."
-Nimeni nu o sa mi le mai dezlege vreodata,printesa. Nici Dracu si nici Dumnezeu,rostește cuvintele cu greutate si priveste cu intensitate in ochii mei.
"Daca exista aceste doua entitati,cu siguranta nu ne duc noua grija. Imi imaginez ca-s prea ocupați cu alții și iubirea noastră nu e atat de importanta pentru ei,dar fie...oricum il cred pe cuvânt. Stiu ca atunci cand vorbeste,nu o face doar ca sa se afla în treaba."
-Sunt format si calit precum otelul intr-un mod brutal,zice mai departe si din nou incuviintez din cap. Iar dacă spun ceva ma aștept sa îmi iei in serios cuvintele pentru ca nu glumesc foarte des,iar in cazul de fata nici atat. La mine ori e alba,ori e neagra. E pe viata și pe moarte,iar cand zic ca te vreau pe tine,nu arunc cu vorbe in vant,Anastasia.
-Stiu,raspund zambind. Iar eu la randul meu iti garantez ca vorbesc foarte serios atunci cand iti spun ca te vreau pe tine,Darius. Te vreau pentru totdeauna ca sa trăim împreună o poveste fără sfârșit.
Ma mai priveste in ochi o singura secunda dupa ce ii jur ca-l vreau doar pe el cu tot ce reprezinta întreaga lui fiinta inainte sa imi puna verigheta pe deget și surad cand ma uit la inelarul meu. Cercul auriu e foarte puțin largut,insa nu intr-atat de mult incat sa risc sa-l pierd de pe deget.
-Imi place,recunosc in vreme ce simt greutatea metalului. Am sa ma obișnuiesc repede cu verigheta,il anunt si chicoteste.
-Perfect!exclama,apoi ma ia în brate si incepe sa ma sarute,dar o face intr-un asemenea hal ca-mi lasa impresia ca-mi gusta nu doar gura ci pana si sufletul.
Respir sacadat imediat ce isi dezlipește buzele fierbinti de ale mele si ma lasa jos din brate cu încetinitorul,iar cat timp așteaptă sa-mi revin in fire,prin cap imi trece o idee nebuna.
-Ai vrea sa canti pentru mine?il intreb si cu toate ca fata o are mai mult ascunsa sub cozoroc,iar ochii in spatele ochelarilor,stiu ca in clipa asta ma priveste surprins.
-Vrei?raspunde si incuviintez din cap. Hmmm...rostește gânditor si paseste spre pat.
-Nu vocal,dar ma întreb dacă poți sa faci niște sunete cu gura ca sa-mi dai un ritm.
-Pot sa fac multe cu gura,raspunde in schimb golanul si isi linge sugestiv buzele.
Roșesc fiindca știu si eu ce poate sa-mi faca cu ea.
-Esti atat de comica,printesa,surade cand fata mea cel mai probabil se aprinde. Încă nu te-ai obișnuit nici dupa atâția ani cu limbajul meu?
Imi scutur capul,apoi imi dreg de cateva ori grasul inainte sa-i raspund.
-Ba da,dar uneori trântești niște dume cand ma aștept cel mai puțin.
-Asta-i farmecul in a fi golan,zice si se pune in fund la marginea patului. Deci...esti pregătită? Ma apuc sa-ti cant? Vrei sa-mi dansez sau de ce iti dorești lucrul asta?ma intreaba si pufnesc fiindca tocmai mi-a stricat surpriza.
-Mda...asta voiam,replic cu jumătate de gura.
Isi da sapca jos,apoi ochelarii si pune lucrurile langa el pe pat,dupa isi tinteste ochii pe mine si isi arcuieste o spranceana cand vede ca m-am dezumflat.
-Iar acum pui bot pentru ca am ghicit?vrea sa stie si oftez zgomotos. Hai nu mai fa pe figuranta si pune-te pe treaba,continua,dupa incepe sa scoata niște sunete joase printre buze,iar ritmul cu toate ca e agresiv,in mintea mea ajunge sa fie dansant si incep sa-mi unduiesc incet formele.
Ochii i se intuneca in vreme ce ma privește,iar ritmul ii devine in scut timp mai lent,mai letal si mai excitant cu fiecare mișcare pe care o fac,indemnandu-ma astfel prin sunetele ce le produce sa continui ceea ce fac pentru ca e foarte bine. Și uite asa ajung sa ma misc in scurt timp mai lasciv decat am facut-o vreodata,iar fiecare rotire a soldurilor imi devine atat de erotica incat vad in ochii lui ca senzualitatea de care dau dovada ii place foarte mult.
Are o privire flamanda ce imi transmite clar ca ar musca la nesfârșit din mine. Lucru pe care mi-l doresc din inima,doar ca nu acum. In clipa asta vreau sa-l mai fierb putin.
-Dezbraca-te,imi ordona deodata printre sunetele ce continua sa le scoată,iar ochii mi se maresc in cap,apoi ideea lui prinde contur in mintea mea si ma aprinde cu o forta nebuna ce imi face toata pielea sa se infioare pe mine.
Interiorul mi se incendiaza cand ma gândesc ca vrea sa fac striptease pentru el si ii pun dorinta in practica imediat ce îmi adun tot curajul de care dispun si care sălășluiește in mine.
Cu mișcări lente apuc de marginea rochiei albastre pe care o port si continui sa ma misc in vreme ce mi-o scot cat mai senzual posibil pe cap,apoi cand raman doar in sutien si intr-o pereche de chiloți negri,respiratia lui devine mai greoaie,facand sunetele sa-i iasa tot mai joase pe gura si inima incepe sa-mi bata cu putere in piept cand imi duc mainile la spate ca sa-mi desfac sutienul.
Privirea ii devine ca de prădător,cu toate ca nu e prima data cand ma vede dezbrăcată,dar cu siguranta mintea lui deja a luat-o razna,iar a mea e pe cale s-o urmeze pe a lui. Fiindca sunt la fel de stricata ca el si doar golanul dinauntrul lui este vinovat pentru tot ce a scos din mine si pentru persoana in care m-am transformat din cauza influenței pe care o are asupra mea. Insa nu imi pare rău de loc pentru faptul ca mi-a făcut cunostinta cu intunericul si cu pacatul. Atata timp cat umbrele ne fac bine la amandoi,continuam sa ne inecam in valtoarea lor de fiecare data cand prindem ocazia.
-Vino aici,imi cere pe un ton încărcat si atat de ragusit cand se opreste din cantat imediat după ce eu scap si de chiloții de pe mine,incat ajung sa ma cutremur pe picioare din cauza dorințelor păcătoase ce reuseste sa le ridice glasul lui din adâncurile ființei mele.
Pasesc incet spre el si imi devorează trupul cu privirea in vreme ce rup distanta dintre noi,iar cand ma opresc intre genunchii lui depărtați,incepe sa-si plimba cu o lentoare criminala degetele pe curburile mele.
Ma mangaie pe solduri,dupa urca in sus si isi urmărește fiecare mișcare cu ochii sai verzi ce sunt foarte intunecati in momentul de fata,iar cand ajunge cu mainile in dreptul sânilor mei,ma prinde de sfarcuri si ma ciupește pana cand ma face sa urlu.
-Imi place sa te aud cum iti iesi din fire,toarce cuvintele pe un ton catifelat.
-Ahhhh...gem lung imediat ce durerea mi se transforma in placere,iar curentii pe care ii resimt in corp,ma cutremura precum undele unor electroșocurile.
"Iar daca va întrebați de unde știu eu cum se simt aceste descărcări de tensiune,ei bine,pentru ca am un tata ce e gabor,iar de cateva ori m-am jucat cu un electrosoc de-al său pe care il avea în dotare si am facut-o in încercarea de a deveni imuna la undele de curent. Nu mi-a ieșit ce-i drept,apoi cand am mai crescut,mi-am dat seama ca degeaba ma tot curentez,fiindca n-o sa am niciodată sansa sa raman impasibila la curent."
Imi scutur putin capul doar ca sa-mi alung gândul de la tata,iar cand imi focusez din nou privirea pe Darius,il vad cum ranjeste incantat pentru ca tremura carnea pe mine,apoi ridica barbia,iar cand ii intalnesc privirea,doar adorație si iubire imi e dat sa gasesc in ea.
-Te iubesc,printesa,zice ceea ce deja mi-au spus ochii lui,iar eu zambesc si fara sa scot un sunet,ma las incet in jos si îngenunchez la picioarele lui.
Continua sa ma fixeze cu ochii sai intunecati in care arde inca venerația cu toate ca ma închin lui in clipa de fata si raman surprinsa imediat ce toate prejudecățile despre acesta pozitie,ajung sa-mi fie spulberate cu ajutorul lui.
"Auzisem pe la colturi de cartier cum ca poziția asta este una înjositoare pentru fete și,desi vorbele de obicei nu le iau in seama,zvonurile astea n-am putut sa le trec cu vederea,fiindca imaginandu-mi scena si privind-o dinafară,am ajuns și eu sa cred intr-un colt al mintii ca ceea ce ziceau golanii e adevărat. Insa acum...cand il vad pe Darius cu cata iubire se uita la mine,nu am cum sa ma simt altfel decât adorata,nicidecum batjocorita asa cum aveam impresia eronata ca se poate simți o femeie ce îngenunchează inaintea unui bărbat."
-Ma lași?intreb,iar vocea imi suna dulce și densa ca melasa.
Desi ceea ce urmează sa fac,e ceva nou atat pentru mine,cat si pentru el cu toate ca a zis ca a văzut multe,insa nu le-a pus pe toate in practica,imi doresc sa-i ofer acea parte de placere pe care el mi-a daruit-o mie de nenumărate ori pana acum.
-Poti...dar pentru ca astăzi e ziua ta,ar trebui ca eu sa fiu cel ce iti provoacă placere in repetate randuri,printesa. Ar trebui sa ma lași sa-ti ling pizda pana cand imi amorțește limba si-mi culeg maxilarul de pe jos,zice golanul si,desi rosesc,ii zambesc in coltul gurii.
-Nu e timpul inca pierdut,raspund stapana pe mine,desi interiorul mi se agita intr-un mare fel,iar borfasul chicoteste imediat ca un drac.
-O sa fie placerea mea,Anastasia,rostește cu o inflexiune aparte in glas si cu acea voce profunda ce reuseste sa ridice fara prea mari eforturi parul de pe mine.
„Ah...stiu prea bine lucrul asta,fiindca e in stare sa ma înnebunească,doar ca sa se infrupte cat mai mult timp din mine. N-ar fi prima oara acum cand m-ar baga in boala,pentru ca astfel de promisiuni le-a mai pus în practica de-a lungul timpului și m-au făcut pe mine sa-i simt cateva zile la rand limba printre picioarele mele dupa ce si-a dus de fiecare data damblaua la bun sfârșit."
Cu gândul la ce e capabil sa-mi faca si cat de tare e in stare sa ma inece in dulcea placere,incep sa-l deschei la blugi. In vreme ce desfac capsa si trag fermoarul in jos,el scapa de tricou,iar ochii mei se tintesc direct pe abdomenul lui.
Respiratia mi se intensifica imediat ce-i vad patratelele ce stiu cat de bine se simt peste formele mele,apoi tot aerul mi se opreste in gat cand ii dau la iveala membrul gros și il scot din spatele chiloților.
Dorințele imi explodeaza in vreme ce il scap de toate toale,iar cand ramane complet gol,il intreb din ochii de unde ar trebui sa incep si unde sa termin.
Fara sa scoata un sunet,ma prinde de o mana,dupa imi stange degetele pe grosimea lui si incepe sa-mi miste palma in sus si-n jos pe lungimea sa pana cand prind ritmul,iar cand isi ia mana de pe a mea,dureaza doar o secunda pana cand si-o muta in parul meu.
-Deschide gura,imi cere pe un ton jos si gros.
O fac cu lentoare,apoi ma apropii singura de capul ce-l are umflat si il bag în gura. Inspira brusc si-mi ridic imediat privirea.
Pupilele i se dilata la maxim,iar plecerea ce ii curge prin vene,o vad cum arde in ochii lui precum doua gropi infinite cuprinse în întregime de flăcările Iadului.
Inima incepe sa-mi bata in piept cu putere din cauza felului in care reactioneaza si ma apas mai jos,luandu-l mai mult in gura. De data asta inchide ochii si expira lung,iar eu imi dau seama ca încearcă sa se controleze,lucru pe care nu mi-l doresc sa se întâmple.
"Daca pe mine reuseste sa ma scoate de fiecare data din minti cand isi baga capul intre coapsele mele,începând de astăzi vreau sa fac acelasi lucru pentru el."
Ma inversunez in urma gandurilor pentru ca imi doresc sa-i dau totul ca sa ma tina minte pentru eternitate,iar in vreme ce continui sa-l frec,ma retrag cat sa-i rămână doar capul intre buzele mele,dupa il bag din nou cu lentoare in gura,doar ca de data asta il cuprinde cat pot de mult in caldura mea umeda. Repet miscarile din nou și din nou,pana cand intr-un final deschide ochii si se uita la mine,iar eu il provoc din ochi ca sa isi dea frau liber.
Privirea ii devine intr-o clipa a naibii de devoratoare si manat de instinct,isi inclesteaza degetele in parul meu,apoi ma împinge deodata in jos si respiratia mi se poticneste in plamani cand imi ajunge in străfundul gatului.
-Ai sa ma trimiți la dracu...scrasneste din dinti cu o dorinta nestavilita in glasul ce i-a devenit intre timp demonic.
Ma retrage imediat ce vede ca ochii mi se umezesc si incep sa inspir adanc pe nas,iar cat timp imi revin ii tin capul intre buze si imi trec ușor limba in jurul lui.
-Printesa...haraie cand il bag inapoi in gura si o fac in aceeași maniera în care a facut-o el mai devreme.
Adică dintr-o miscare rapida si brusca,iar in ochii lui vad cum se dezlantuie imediat Iadul.
Isi propteste cealalta palma pe pat ca sa se sprijine in ea,in timp ce cu degetele de la cealalta mana continua sa ma tina de par,apoi isi ridica si-si coboara soldurile intr-o unduire ce il face sa se miște in gura mea dupa cum ii poftește sufletul.
La un moment dat le si rotește cand eu ma obișnuiesc cu prezenta lui prin gatul meu,iar cand placerea il cuprinde,are intenția de a iesi,insa ma imping in el ca sa nu-l las si imi explodeaza in clipa urmatoare in gura.
"Pai dacă el soarbe de fiecare data tot din mine,eu de ce nu as face-o?"
Cu ranjetul in priviri in urma intrebarii mele din cap,il privesc in ochi in vreme ce isi revarsa jeturile fierbinti si usor sărate cu forta in adancul gatului meu.
Inghit pe nerăsuflate ca sa nu ma inec din cauza abundentei ce mi-a luat gatul cu asalt,iar el scoate un geamat grav in vreme ce termina si vad cum toti muschii se încordează pe el,apoi ii joaca pe sub piele din cauza undelor ce ii străbat corpul in repetate randuri.
Zambesc in secunda in care care euforia ii trece si se retrage incet din caldura mea umeda,apoi ne privim preț de cateva clipe lungi in tăcere pana cand se hotaraste sa rupa linistea dintre noi.
-Esti mortala,printesa,sopteste cu glas ragusit si ma prinde cu mainile de sub brat,apoi ma trage spre el si il incalec de cum ajung sa-i stau in poala.
Ii inlantui gatul cu bratele,iar răspunsul ca i-a plăcut foarte mult ceea ce i-am facut il gasesc in adancurile ochilor lui.
Intunericul din pupilele dilatate inca ii arde,iar in hăul infinit in care ajung sa privesc,vad cum inca se dezlantuie cu forta placerea,dar si iubirea pe care mi-o poarta.
"Ei...uite de asta nu toata lumea are capacitatea de a ne intelege,fiindca o iubire ca a noastră chiar nu se găsește pe toate drumurile si nu oricine are parte de ea. Cu toate ca noi doi nu facem parte din aceeași patura sociala și venim lumi diferite,am reușit sa dam la o parte orice obstacol ni s-a pus în cale si am produs imposibilul atunci cand impreuna ne-am hotărât sa spulberam cuvântul,interzis,din jurul nostru ce ne-a bantuit timp de mulți ani atat zilele cat si noptile. Iar in urma barierelor căzute,am dat fata in fata cu fericirea absoluta si asta e tot ce contează. Ca impreuna reusim sa creăm magie."

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum