Capitolul 53

260 43 9
                                    

 R.I.P:

Ma trezesc cand stomacul imi urla de foame și deschid ochii in intuneric.
Oftez.
„Habar n-am cat e ceasul,dar m-am pus la somn pe timp de bezna si ma trezesc tot in ea.”
Ma intorc pe burta cand stomacul din nou imi face ca toți dracii si bag mana sub perna. Deblochez ecranul si ma uit intr-un ochi la ceasul din colt.
„3:27. Am dormit ieri tot pe la ora asta,iar acum cum căcat să nu ma trezesc cu o foame de lup cand am aproape 24h de cand nu m-am dat jos din pat?”
-Anastasia...mormai in vreme ce bag telefonul înapoi sub perna.
-Hm?raspunde adormita.
-Imi e foame femeie,zic si ma intorc pe o parte,apoi imi trec un brat in jurul ei si o lipesc de mine.
Formele i se mulează pe muschii mei,iar scula imi i-a poziție de drepti in cateva secunde. Foamea pare sa uite ca m-a luat cu asalt cand dorinta se ridica cu putere in mine si imi imping soldurile in curul ei,cu toate ca indicat ar fi sa dau prima data o tura pe la baie fiindca simt cum imi explodeaza vezica.
-Si vrei sa-mi mananci puta? Sau de ce m-ai trezit?intreaba si rad ca un drac in barba imediat ce o aud.
-O idee excelenta nevasta,replic incantat.
-Viitoare,ma corectează amuzata.
-Care viitoare printesa? Ești a mea de cand flocii inca nu iti erau crescuți la cur,iar tu vorbești de viitoare? Ce visezi acolo?
Chicoteste,apoi se întoarce pe spate si,desi nu o vad,simt cum isi indoie genunchii,apoi ii depărtează si isi lipeste unul de picioarele mele.
Ma ridic in capul oaselor,dupa trag patura de pe noi si o arunc de pe pat,apoi ma misc pana cand ajung intre coapsele ei si incep sa o pipai.
E imbracata doar cu o rochie subțire și scurta de pijama fiindca si aici căldurile fac ravagii. Cu toate ca suntem aproape de Elvetia si zona e una muntoasa,caldura e una umeda si sufocanta. Exista atat de multa umezeala in aer incat imi lasa impresia ca urmeaza sa ma inec pe dinauntru in valuri fierbinti.
-Esti sigur ca o sa te saturi?ma intreaba in timp ce trag chiloții de pe ea si imi aude stomacul cat de urat face.
-Nu știu,dar te halesc pana cand potolesc foamea din mine.
-Asta promite multe orgasme,R.I.P,surade ca o diavolita impielitata.
-Si crezi ca nu sunt in stare sa ți le dau?raspund in schimb cu o intrebare,iar cand o scap de chiloți,ma intind pe saltea si imi strecor palmele pe sub curul ei.
-Hmmm...geme imediat ce imi lipesc buzele de clitoris,iar degetele ii ajung intr-o secunda printre suvitele mele.
Ma împinge de cap si isi depărtează mai tare picioarele.
Chicotesc,după scot limba si mi-o rotesc cu lentoare in jurul mugurului ce-l simt ca pulseaza,apoi o las sa-mi alunece printre labii si mi-o plimb in repetate randuri in sus si-n jos.
-E bine...gafaie cuvintele in timp ce isi ridica soldurile si-mi apas limba mai tare pe carnea ei.
Incep sa o gust,sa o musc,sa o sug,sa o ling si sa sorb excitatia ce-i devine tot mai abundenta.
-Al dracului de buna mai ești...mormai pe un ton ragusit,apoi continui sa imi fac de cap cu pasarica ei pana cand picioarele ajung sa-i tremure,corpul sa i se încordeze,iar gemetele sa i se tranforme in urlete.
O prind de solduri cand incepe sa se zvarcoleasca si o tin locului pana cand ultimul spasm ii trece.
-Hmmmm...gem satisfacut si imi ling buzele dupa ce-mi scot capul dintre coapsele ei,apoi scap de boxerii de pe mine si ma intind peste ea. Esti bună in draci printesa,continui si surade slab,apoi imi inconjoara gatul cu bratele si ma trage spre ea.
Scula imi pulseaza pe despicatura ei cand imi imping soldurile ca sa vadă cât de tare sunt pentru ea si alte câteva gemete i se ridica din gat.
-Ia-ma,imi cere pe un ton ragusit si cu respiratia întretăiata.
Si o fac. Ma misc intre coapsele ei pana ii găsesc intrarea uda,apoi patrund in canalul fierbinte si ma adâncesc cu lentoare inauntrul ei.
-Ai sa reușești intr-o zi chiar sa ma trimiti la dracu,soptesc pe un ton grav cand simt cum o deschid,iar muschii i se intind ca sa ma primească inauntru.
„Nu știu cum se face,dar femeia asta are o pizda ce imi surcircuiteaza mintile. De fiecare data cand intru in ea e stramta si ma încleșteaza ca intr-o menghina intre muschii ei pana cand se ajustează la dimensiunile mele.”
-Daca am sa te trimit vreodata acolo,sa știi ca am sa te urmez îndeaproape,raspunde cu voce scăzută,dar incarcata si zambesc in coltul gurii inainte sa-mi lipesc buzele de ale ei.
Incep sa o sarut umed și imi plimb limba prin fiecare colțișor al gurii ei,dupa o musc provocator de buze si suspina,apoi isi baga unghiile in umerii mei dandu-mi astfel de inteles ca e pregătită pentru orice,iar eu o iau imediat cu asalt.
Ies din ea pana cand doar capul imi mai ramane in pasarica ei,apoi ma imping si o fac pana la coaie.
Geme prelung in vreme ce ma retrag si imi unduiesc soldurile cand din nou o patrund in aceeași maniera aspra si brutala. Ma lipesc la milimetru de pasarica ei si incep sa ma frec de ea,iar mișcarea ii apasa de fiecare data pe clitoris si o face sa tipe. Unghiile i se infing mai tare in umerii mei si isi ridica soldurile ca sa ma simta si mai adanc. Fac cateva rotiri ca sa-i iau in stăpânire fiecare colțișor dinauntrul ei ce arde intr-un mod infernal,apoi ma retrag din nou pana cand ies aproape tot si incep sa cresc ritmul mai mult la fiecare împingere.
In scurt timp imi devine alert si ma izbesc cu forta de coapsele ei,iar excitatia ajunge in scurta vreme sa i se intinda pe toata lungimea mea,scoțând niște sunete atat de încântătoare pentru urechile mele ca-mi pierd orice urma de control și incep sa i-o trag ca un salbatic.
Imi proptesc palmele in saltea si ma ridic ca sa n-o strivesc sub mine,apoi imi departez genunchii,iar mișcarea automat ii deschide mai tare coapsele ei,dupa incep sa intru si sa ies din ea intr-un mod violent si foarte aspru,ce o face sa icneasca si sa vorbească fara sens.
-Ahhhh!!!tipa cand trupul ii intra in convulsii si se arcuieste la maxim de spate.
Unghiile ii patrund in pielea mea cand degetele i se inclesteaza pe bratele mele si marai ca un animal,apoi ii inhat gura si o sarut ca un apucat ce e gata oricând sa-i sfasie buzele.
Sasaie,dar nu ma pot controla si cu toate ca știu ca o doare,continui sa o musc pana cand contractiile ii trec,dupa ma mai imping de cateva ori adanc in pasarica ei si un urlet mi se ridica din piept cand explodez,umpland-o pana la refuz cu jeturile mele.
Inima mai ca nu-mi crapa in piept cand orgasmul imi coboara ca un fulger pe sirea spinării si raman implantat in ea pana cand ultimul strop din mine se revarsa in ea.
„Nu stiu daca e gravida,dar in scurt timp cu siguranta am sa o las daca nu s-a prins din prima.”
 
*****
 
-Asta e ultima,zice oftand si isi șterge cu un brat fruntea transpirata.
Suntem de 3 zile in Germania,iar de dimineata nu fac altceva decat sa încarc duba.
-Sa vad unde ti-o mai arunc și pe asta,spun in timp ce ma apropii de ea ca sa-i iau cutia de la picioare.
Ridica din umeri,apoi se invarte pe loc si se uita la locuinta ce e aproape goala. In apartamentul cu doua camere în care a stat,nu a rămas decât mobila de la proprietar,insa si mizeria ce a facut-o in urma lucrurilor pe care le-a impachetat.
-Bun! Mai trebuie doar sa fac curat și gata! Ma scap de toate! Iar maine nu-mi rămâne de facut decat sa merg la primărie și la finanțe ca sa ma scot din sistemele lor,apoi sa renunt la asigurarea de sănătate și sa-mi inchid contul de la banca.
-Apoi plecam dracu de aici și ne oprim direct la mare,zic in timp ce ma întorc pe calcaie si pasesc spre usa de la intrare cu cutia de carton in brate.
-Sa comand ceva de mâncare?striga in urma mea.
-Ai face bine. Iar am o foame de lup de imi urla stomacul.
Chicoteste.
-Atunci sa-mi desfac cracii pana te întorci?intreaba si ranjesc ca un drac in coltul gurii.
-Stii ca nu refuz niciodata pizda aia a ta care reușește sa-mi faca mintea praf de fiecare data cand o gust sau intru in ea,replic si-mi ling buzele cu gândul la aroma ce-o poarta intre picioare.
„Dintre toate deserturile din lumea asta,prefer la orice ora pasarica ei.”
Inghit cu pofta in urma gandului fiindca abia astept sa ii sorb nectarul ce-i curge printre labii,apoi ies din apartament cu imaginea locul meu preferat din toată aceasta lumea unde prefer sa-mi bag gura oricând la orice ora si cobor in trei picioare cele cateva trepte de la etajul 1 ca sa ajung la parter.
„Sunt fiert si nebun din cale afara dupa ea,iar lucrul asta il poate observa oricine se uita mai atent la mine. Si nu doar din cauza umflaturii ce o am acum în pantaloni,ci și prin prisma fetei sau a ochilor,fiindca imi sclipesc in cap de cand a reapărut in viata mea,iar fericirea imi radiază pe fiecare trasatura brutala ce-mi intuneca chipul și mi-l aduce in pragul sălbăticiei.”
 

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum