Capitolul 40

272 54 17
                                    

Anastasia:

„Darius e nebun. Nu stiu ce si-a pus în minte,dar n-am cum sa renunt peste noapte la o viata ce mi-am construit-o timp de 14 ani. Nu pot sa las totul balta ca sa raman in România. Unde sa fac ce mai exact? Sa umblu cu el prin turnee,ori sa-l astept cuminte la București pana se întoarce acasă? Sau culmea culmilor ar fi sa ajung din nou sa stau la mama. Si asa zicea ea ca așteaptă un răspuns de la mine cand termin cu vacanta mea la mare. Una de care n-am mai avut parte fiindca nebunul ma dirijează cum vor muschii lui.”
-Stii ca n-am cum sa iti îndeplinesc dorinta,nu-i asa?intreb in vreme ce gandurile mi se amesteca prin cap,iar el imi arunca o privire vicleana in timp ce își scoate haine din bagaj ca sa se pregătească pentru concertul ce urmează sa-l tina alaturi de ceilalți doi care nu de mult l-au anunțat ca trebuie sa fie gata daca nu vor sa întârzie.
-Cum sa nu?raspunde cu o întrebare.
Ma dau jos din pat si incep sa ma plimb de colo colo prin camera cat își trage o pereche de boxeri pe coapse,dupa una de blugi negri pe el și un tricou la fel de inchis la culoare precum pantalonii.
-Pentru ca am viata mea acolo!raspund si pufneste.
-Viata ta acolo e una trista,Anastasia,punctează fiecare cuvânt in parte și inspir brusc.
-Trista sau nu,de acolo imi castig existenta,replic in vreme ce ma opresc in loc doar ca sa-mi pun mainile in san.
Imi arunca de data asta o privire amuzata,dupa isi trage pe el si o geaca din piele,apoi isi scoate din bagaj doua pachete de țigări si le baga prin buzunarele ei,apoi se uita după o bricheta,iar cand o găsește si-o baga in buzunarul de la blugi și se uite dupa hainele de care s-a debarasat cand a ajuns prima data în camera.
Paseste spre noptiera pe care si-a pus ochelarii si sapca,iar dupa ce isi acoperă ochii si capul,se apleca si isi cauta prin blugii de pe jos telefonul mobil.
-Asa vii? Sau vrei sa te schimbi?intreaba cand se îndreaptă de spate si se întoarce cu totul spre mine.
-Nu ma primește in rochia asta la concert?raspund in schimb si chicoteste din cauza tonului meu artagos.
-Nu mai fi batoasa,imi cere si pufnesc. Haide printesa...replica amuzat si paseste in directia mea.
Dau sa ma feresc din calea lui,insa ma insfaca cu bratele si ma lipeste de pieptul sau. Ridic barbia si cu toate ca nu-i vad ochii din cauza sticlei închise la culoare de la ochelari,stiu ca se uita tinta in privirea mea.
-Nu asta ti-ai dorit?intreaba,iar tonul i se schimba.
De la amuzat trece la unul șarmant,iar undele întunecate se împletesc la perfecție cu tentația din vocea lui joasa.
-Asta am vrut amandoi,continua si isi apropie incet buzele de ale mele. Sa ne distram,sa ne ținem de mana și sa nu ne pese de nimic.
-Dar au trecut 14 ani de atunci Darius,ii reamintesc si ranjeste intr-un colt al gurii.
-Sufletul mi-a rămas la fel de tânăr,Anastasia.
-De aia tu ești artist,iar eu lucrez intr-un hotel in Germania!raspund,iar ranjetul i se mărește pe buze.
Devine unul de drac si oftez fiindca știu ca urmeaza sa-mi dea o duma.
-Dar decat sa lucrezi intr-un hotel peste granițe,nu mai bine ramai tu la noi în tara?intraba,dar nu ma lasa sa-i raspund si continua. Daca o faci,nu te mai prezinti ca fiind Anastasia,micuta vagaboanta ce a fugit ilegal din România și a ajuns sa lucreze intr-un hotel.
-Dar cum?raspund doar de dragul conversației,fiindca ii aștept încă duma.
-Anastasia,nevasta rapper-ului ce a făcut istorie si a ajuns sa fie considerat o legenda vie,mi-o tranteste fara pic de aroganta,pentru ca isi cunoaste valoarea,dar si cat de mult a muncit ca sa ajungă unde este astăzi.
-Ai înnebunit,R.I.P,ii zic si surade,dupa ma strange mai tare in brate si imi inhata gura.
-Ofera-mi din nou micuta noastră parte de Rai,printesa,iar eu promit sa fac din ea un imens paradis.
„Nu ma îndoiesc ca n-ar face una ca asta. A fost el capabil sa-si transforme Iadul in Rai cand a luat-o pe calea muzicii,dar totuși...sa ma înham inca o data la viata lui nebuna? Dacă inainte il cunoștea tot orașul si imi era greu cu toate parasutele in jurul lui,cum sa traiesc o viata langa el cand are tentația la orice pas? Am văzut cum îl priveau alea in acea noapte cand am luat parte fara sa stiu la concertul lui. Mi-a urcat pentru cateva clipe gelozia in gat. Apoi m-ai ca nu am scuipat foc la următorul sau concert cand fana aia nebuna i s-a aruncat în brate.”
-Ce spui?intreaba si ma abțin sa nu rad,fiindca e comic rau de tot.
Ma intreaba,de parca răspunsul meu chiar ar conta. Daca spun nu,oricum nu-l interesează,fiindca stiu ca n-o sa se lase si nici n-o sa se dea în spate. Il cunosc si niciodata n-a dat înapoi de la nimic.
-Spun sa te mai gândești la propunere,raspund si isi arcuieste usor o spranceana. Daca era sa-i sparg gura acelei fane la Pitești,te gândești cat de mult as putea sa o iau razna daca mai vad asa ceva vreodata?
Chicoteste.
-Ai sa te obișnuiești,plus ca astea sunt excepții. Foarte rar se intampla sa se apuce una sa-mi sara in gat. Sunt cel mai inaccesibil din trupa din toate punctele de vedere,Anastasia.
-Stiu...dar...
-Nici un dar,ma întrerupe si imi saruta apasat buzele inainte sa continuie. Ti-am jurat iubire și loialitate. Nu s-a schimbat nimic la mine,printesa. Inca iti sunt devotat pentru totdeauna tie.
Lacrimile direct imi umplu ochii cand il aud,iar el își lipeste inca o data buzele de ale mele,iar in vreme ce ma saruta cu încetinitorul,isi ia bratele din jurul meu si isi duce mainile in spatele gatului.
-Deci?intreaba cand rupe sarutul umed,dupa vad cum scoate verigheta de pe lant. Ne prindem din nou de mana,iar de data asta juram ca n-o sa ne mai dam drumul nici daca moartea ne așteaptă in prag?vrea sa stie,iar mie inima imi scapa o bătaie.
Ma ia cu calduri,dupa cu frisoane,iar palpitatiile ce ma apuca sunt din cauza amintirilor ce ma întorc în timp. Mai exact in acel moment în care imi jura ca o sa ma iubească pentru totdeauna si o sa mi se dedice trup și suflet in totalitate mie.
-Da,raspunde sufletul in locul meu,iar el imi prinde palma stanga intre degete si imi pune verigheta înapoi pe inelar.
O forteaza putin ca sa intre,iar cand reuseste,il vad cum zambeste sincer si fericit in coltul gurii.
-Te iubesc printesa,replica pe un ton atat de profund ca ridica tot parul pe mine si imi face stomacul sa mi se agite,iar plamanii sa mi se contracte de emoție și inima sa-mi bubuie cu putere in piept.
-Te iubesc borfasule,raspund pe un ton încărcat si chicoteste,dupa ma ridica in brate si paseste cu mine spre usa de la camera.
-Atunci hai sa petrecem,iar dupa concert vreau ca noaptea asta sa se încheie cu o partida dementa de sex,ce spui? Sa lasam trecutul in urma si sa pasim intr-o noua nebunie. Doar ca de data asta iti promit ca nimic n-o sa mai doara. N-am sa mai permit un asemenea lucru. Am sa fac pe dracu in patru ca sa ne fie bine.
„Nu ma îndoiesc,doar il cunoaste de atâția ani de zile. A trăit în Iad prea mult timp ca sa-l mai sperie ceva. Iar un astfel de suflet e capabil de multe. Atat sa faca lucruri bune cat si atrocități.”
-Eu nu pot sa-ti promit marea cu sarea și nici luna de pe cer,zic in vreme ce imi infasor bratele in jurul gatului sau. Dar îți jur ca n-am sa te mai las indiferent de ce o sa-mi mai scoata viata in cale. Indiferent de cat de anevoios o sa-mi fie drumul daca mai are de gand sa ma mai puna la încercare. Iti promit,Darius ca orice s-ar întâmpla n-am sa-ti mai dau drumul.
-Atunci pactul s-a produs si rămâne in picioare chiar si atunci cand unul dintre noi o sa dispara,replica cu un zâmbet dracesc pe buze fiindca ii convine faptul ca sunt dispusa sa lupt si sa nu mai renunt niciodata la el indiferent de ce ma mai așteaptă de acum inainte pe drum.
Chicotesc.
„E nebun...dar chiar și asa stiu ca isi ia jurămintele foarte in serios. Fiindca niciodata nu a aruncat cu vorbe la misto. El tot ce a zis,a facut. Dintre noi doi,eu am fost cea care si-a incalcat cuvantul. Insa am avut un motiv intemeiat. Dar începând de astăzi nu contează ce imi mai este scris sa indur,fiindca imi jur mie ca n-am sa mai renunt la el si n-o sa-i mai dau drumul. O sa trecem impreuna peste orice obstacol. De data asta sunt încrezătoare in forțele mele proprii și n-am sa mai dau birt cu fugiti nici daca apare in calea mea însuși Lucifer. M-am calit in tot chinul in care am stat atâția ani de zile și am devenit precum otelul,exact asa cum se descria Darius pe vremea când era doar un puștan. Astazi sunt capabila sa produc si imposibilul daca imi doresc un lucru cu orice preț. Iar pe el îl vreau. Il vreau mereu lângă mine. Chiar daca lucrul asta înseamnă sa-mi iau din nou viata de la zero. Dar cred cu tărie ca acest nou start o sa ne ducă de data asta doar pe culmile bucuriei.”

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum