Capitolul 46

314 50 14
                                    

Anastasia:

Dupa alte doua săptămâni in care am umblat cu băieții de la un concert la altul prin mai toate orasele tarii și am dormit prin tot felul de camere de hotel,sunt atat de obosita psihic,incat acum abia imi mai funcționează mintea cand vorbesc cu sefa mea din Germania și o anunț ca intre timp m-am hotărât sa raman in tara.
-Doamne...soptesc obosita cand inchid telefonul,dupa o conversație ce a durat mai bine de jumătate de ora ca sa o conving ca într-adevăr sunt hotărâtă sa nu ma mai întorc la hotel.
-Ce pula mea a fost atat de grea de cap?ma intreaba Darius in timp ce elibereaza fumul printre buze.
Suntem tot pe drum,doar ca de data asta ne indreptam spre orașul în care noi ne-am născut si am copilărit.
-Incerca sa ma convingă sa ma răzgândesc. Mi-a spus ca-mi mărește si salariul daca nu imi dau demisia,iar daca mai am nevoie de timp pentru mine,pot sa-mi iau medical si sa mai stau puțin prin tara.
Pufneste.
-Si nu i-ai zis de ma-sa?ma intreaba sarcastic si chicotesc.
-Nu i-am zis,il lămuresc si ma intind cat sa-l sarut intr-un colt al gurii,dar intoarce capul si imi inhata buzele,apoi isi baga limba printre dintii mei si ma saruta pana cand ma lasa fara aer.
-Trebuia sa-i zici,asa cu siguranta nu te mai intindeai la vorba o jumătate de ceas,replica dupa ce rupe sarutul arzător,iar eu inspir de cateva ori adanc ca sa-mi umplu inapoi plamanii cu aer.
-Lasa ca a înțeles intr-un final si fara sa o injur,zic in timp ce revin la locul meu pe bancheta din spate a mașinii.
Intorc capul spre geam si privesc prin el cum ne apropiem tot mai mult de Timișoara,iar daca pana acum nu aveam emotii,in momentul asta incep sa apara,fiindca in seara asta o sa dormim acasă.
„Sau mai bine spus la Darius acasă,fiindca mama cu siguranta o sa ne facă vant din apartament de cum o sa ajungem pe hol. Sau poate prima data o sa-mi faca un taraboi cat casa,dupa o sa ne alunge. Mda...cel mai probabil asa o sa fie.”
 
*****
 
Cand masina se opreste intre blocuri si coboram toti de ea,ma intind putin fiindca mi-au amortit toate oasele.
-Unde mergem prima data?ma intreaba Darius in vreme ce scoate bagajele noastre din duba.
-Pai...la mine,nu?raspund cu o intrebare. Oricum nu o sa stam mult,continuu si chicoteste ca un drac.
Imi tintesc ochii pe etajul trei a blocului din fata parcului si inspir adanc,in timp ce baietii dau noroc intre ei si isi spun ca se vad mai tarziu la o bere pe la scara unuia dintre ei.
-Ceau!ii salut cand gasca se sparge si le fac cu mana,apoi ma uit din nou la etajul unde stau ai mei si inspir adanc.
-Hai ca n-o sa ne omoare nimeni,printesa,imi zice si vad ca intinde o mana spre mine,in vreme ce in cealalta tine bagajele noastre.
Incuviintez din cap si incep sa ma încurajez singura in gand cat timp il prind de mana și pasim spre scara in care am stat 18 ani de zile.
„Hai Anastasia! Nu te-a interesat ce a spus nici cand ai fost pustoaica,de ce ti-ar pasa acum? Pana la urma nu ea trebuie sa-l placa,ci tu,iar daca ei nu ii convine ca l-ai ales din nou pe el,n-are decât sa fie sănătoasă. Tu sa fii fericita.”
-Daca incepe cu rahaturi de la intrare,facem cale întoarsă si mergem la tine,il anunt pe Darius imediat ce vocea conștiinței termina de vorbit in capul meu.
-Normal,doar nu crezi ca sunt dispus sa ascult părerile ei,raspunde si imi strange mai tare degetele intre ale lui,dandu-mi de inteles ca orice s-ar întâmpla,o sa fie lângă mine.
Sentimentul e foarte plăcut,iar daca pana acum de fiecare data am infruntat-o singura pe mama,in clipa asta totul pare mai ușor fiindca il am pe el langa mine.
-Pregatit?intreb dupa ce intram in scara si urcam cele 3 etaje pe trepte.
Chicoteste.
-Ti-am mai spus ca m-am născut pregătit pentru orice,printesa,raspunde si lasa bagajele langa usa,apoi bate de cateva ori in ea.
Atitudinea i se schimba radical inainte ca mama sa deschida,iar borfasul vad cum iese la suprafata prin prisma ranjetului păcătos ce ii curbeaza buzele.
„Ce drac împielitat!”
Ma abțin sa nu chicotesc,iar cand usa se deschide,starea mi se schimba și mie,fiindca mama apare inaintea mea cu o falca in cer si una in pamanat de parca s-ar fi așteptat ca noi sa fim la usa.
-In sfarsit!exclama pe un ton ironic. Dar poftiți!ne îndeamnă cu aceeași voce si imi dau ochii peste cap.
Se da din prag si pasesc prima data eu peste el,apoi Darius ma urmeaza fara sa-si desprindă degetele de ale mele.
Ne oprim pe hol,iar dupa ce usa se închide în spatele nostru,mama incepe cu morala,iar vocea i se ridica tot mai tare in vreme ce incepe sa-mi scoata ochii.
-Dar tu chiar nu ești sănătoasă la cap,Anastasia? De câte ori sa-ti mai spun ca asta nu e bun pentru tine?
-Asta,are un nume,intervine Darius in discuție si o intrerupe cu glasul lui gros.
Mama ii arunca o privire dezgustata si sangele incepe sa fiarbă cu viteza luminii prin venele mele.
-Care e problema ta?o iau la rost si pufneste pe nas.
-Problema este ca tu cauți sa te bagi mereu in oala porcilor!
-Of doamne!exclam cand o aud.
-E de doamne ferește fetita cum reușești o asemenea performanta!exclama si ea la randul ei. Cum poți sa fii atat de batuta-n cap?intreaba si dau sa-i raspund,insa Darius mi-o ia inainte si reuseste sa-i închidă preț de cateva clipe gura.
-De doamne ferește este faptul ca nu realizați esențialul. Anastasia a fost si o sa fie fericita doar langa mine,fiindca o cunosc mai bine decât oricine pe lumea asta. Stiu de ce are nevoie si ce isi doreste sufletul ei,iar el cauta linistea,iubirea si protecția ce o găsește doar in bratele mele.
Tacere.
Ii strang degetele intre ale mele si ii arunc o privire incarcata de iubire,fiindca exact asa este. Eu si sufletul meu tânjim dupa ceea ce poate el sa ne ofere.
-Mai lasati-ma cu prostiile astea!pufneste mama cand isi revine in fire si amandoi ne țintim ochii pe ea.
-Prostii pentru tine,dar nu si pentru mine,i-o trantesc,iar ea da sa deschida iar gura,insa se opreste cand usa se deschide si atat eu cat si Darius ne dam putin intr-o parte cand intra tata cu doua plase in maini.
-Ati ajuns!exclama si imi zambeste in coltul gurii,apoi lasa pungile pe jos si vine sa ma imbratiseze. Pana la urma ti-ai prelungit concediul,chicoteste si ma saruta pe obraz,dupa se îndreaptă de spate si da noroc cu Darius.
Ma uit la el ca trasnita.
„Ce?”
-Noroc!ii spune,iar brunetul meu daca pare surprins de atitudinea lui,nu lasa sa se vadă.
Ii răspunde pe un ton normal si ii strange mana in palma lui.
-Salut!replica,iar eu continui sa ma uit la tata mirata.
„Hm? Tot nu înțeleg ce se intampla cu el?”
-Esti bine tata?intreb in urma uimirii,iar el surade.
-De ce nu as fi?raspunde cu o întrebare si ridic din umeri.
-Gica!exclama mama scandalizata. Ce te-a apucat? Parca ramasese stabilit un lucru!
-A fost stabilit doar ca sa nu-ti mai aud glasul,i-o tranteste tata si ii cade fata mamei. Acum ca sunt aici,n-am de gând sa ma tin de planul tău. Daca Anastasia considera ca asta e drumul ei,n-are decât sa-l urmeze. La 33 de ani ma gândesc ca stie ce vrea de la viata. Iar daca ea l-a ales din nou pe el,atunci imi da de inteles ca ceea ce au,este exact ceea ce-i trebuie.
„Maiculita!!! Ce rasturnare se situație!”
Ma uit la tata cu ochii cat cepele,apoi la mama si o vad ca mai are foarte puțin si se astupa din cauza nervilor.
-Ti-ai pierdut mintile acum la bătrâneți?intreaba urlând.
Tata ii face semn cu o mana sa o lase balta,dupa ne invita în sufragerie.
-Hai sa luam un loc si sa vorbim,ne cere,iar eu inspir adanc,dupa fac cale întoarsă si il trag pe Darius dupa mine.
Intram in sufragerie,iar in timp ce noi doi ne asezam pe canapea,tata se pune pe unul dintre cele doua fotolii.
-Ne faci cate o cafea?intreaba,iar mama din hol pufneste nervoasa.
-Alte dorinte mai ai?replica cu dracii pe ea.
-Da. Sa-ti ții gura.
Imi musc buza de jos cand ii aud răspunsul si ma abțin sa nu bufnesc in ras.
„Ce e cu el? Niciodata nu s-a intamplat asa ceva! De obicei erau pe aceeași lungime de unda cand venea vorba de mine si de Darius...deci...ce s-a schimbat între timp?”
-Tata tu sigur ești bine?il intreb si chicoteste.
-Ti se pare ciudat ca iti tin partea?raspunde in schimb.
„Ei bine...acum da...dar având în vedere ca in trecut a facut un lucru de neimaginat si datorita lui am stat în libertate,nu știu ce sa raspund mai exact.”
-Habar nu am...dar n-ai o problema ca e Darius aici?
-Hmmm...zice gânditor si incepe sa-si scarpine putin barbia. Nu am o problema,raspunde intr-un final. Daca într-adevăr e ceea ce trebuie pentru tine,atunci nu ma pot baga intre voi. Pana la urma sunteți adulți. Știți ce vreți si ma gândesc ca nu mai contează nici părerea mea sau a altora,atat timp cat voi ați luat deja o decizie.
-Asa e,replica Darius si tata incuviinteaza din cap.
-Gata cafelele,Maria ta!exclama mama ironica in vreme ce vine cu o tava si cu 4 cești pe ea.
-Ati pus otrava in a mea?intreaba Darius amuzat,iar mama ii tranteste o privire urata,insa nu-i raspunde si incepe sa imparta canile.
-Daca vrei facem schimb de cesti,ii tin isonul si bufneste in ras.
Tata chicoteste,insa mama nu gusta deloc gluma.
-Foarte amuzant!replica in doi peri.
-Ce vrei?o intreb si pufneste. La cat de mult îl ai la inima,ma gândesc ca ai pus ceva prin ea.
-Sunt femeie educata,Anastasia!
-Daaaa!!!!comentez lungind cuvantul. Pai n-am văzut eu?intreb retoric. De la usa m-ai luat cu parul.
Mijeste ochii si ma decimeaza din priviri cand ma aude.
-Chiar meritai sa te iau la propriu cu parul.
Stramb din nas,dupa prind cana intre degete si suflu in cafea inainte sa iau o gura din ea.
-Deci...ce aveți de gând pe mai departe?intreaba tata si ridic din umeri.
-Deocamdata trebuie sa imi rezolv toate lucrurile in Germania ca sa pot sta linistita pe teritoriul tarii. Trebuie sa merg pana la nemti dupa ce termina Darius turneul,iar apoi...las cuvintele in aer si ma uit la brunetul meu.
-Apoi o sa se mute cu mine la București,continua si mama icneste.
-Pai cum?intreaba mirata.
-Doar nu vreți sa continuam sa ne vedem în vreme ce unul sta intr-un oras,iar celalalt in altul. Am făcut lucrul asta cand eram adolescenti,dar acum e de mult majora,iar cum viata mea e acolo,fiindca de acolo imi castig existenta,trebuie sa vina cu mine.
-Pai si ce o sa faca la capitala?intreaba mama si imi dau ochii peste cap.
-Asa o zici,de parca m-as duce pe luna,replic sec. M-am descurcat eu intr-o tara straina,unde nu cunoșteam pe nimeni și nu știam limba,iti dai seama ca am sa o fac și la București,nu?
-Deocamdata nu trebuie sa faca nimic in capitala,intervine Darius in discuție cand mama deschide gura cel mai probabil ca sa-mi zica vreo doua prin care sa-mi scoata ochii cu faptul ca am fugit din tara. Avem in plan sa ne formam o familie prima data,continua si arunca bomba pe nepusa masa,dar cum mereu a fost direct,nu ezita nici acum sa o faca si o vad pe mama cum m-ai ca nu lesina cand il aude.
Tata in schimb se luminează la fata si vad ca ideea de a deveni curând bunic il incanta.
-Familie,adică...
-Adica sa o iau de nevasta cu acte în regula și sa facem unul,doi sau trei copii,ii răspunde Darius lu tata cand lasa cuvintele suspendate în aer.
-Trei copii?intreaba mama socata.
Ma uit și eu puțin chioras la Darius,iar el chicoteste.
-Fiindca sunt singur la parinti,imi doresc mai mult de un copil,pentru ca eu n-am avut un frate sau o sora. Insa am fost binecuvantat cu niște prieteni pe care ii consider ca frații mei si pe care ma pot baza oricand la orice ora din zi sau din noapte. Insa,imi doresc ca noi sa avem mai mult de unu.
Mama isi scutura capul,in timp ce tata incuviinteaza din el,iar eu continui sa ma uit la Darius putin stramb.
„Trei copii? E nebun! Stai sa vedem cum ne descurcam cu unul,dupa mai vorbim despre al doilea,apoi de al treilea.”
-Atunci ma bucur ca luați lucrurile pas cu pas si faceți sa fie bine,replica tata cu zambetul pe buze.
-Esti de-acord cu asa ceva?vrea mama sa stie si se uita la el cu ochii cat cepele.
Tata ofteaza,apoi intoarce in reluare capul spre ea.
-Ti-am zis ca e doar timp si energie pierduta daca te pui contră. Sunt maturi,femeie! Nu ai ce sa faci,nu înțelegi? La 33 de ani ai ei,nu poți sa vii si sa-i interzici lucruri Anastasiei,doar pentru ca tie nu iti convin anumite decizii pe care le ia,pricepi?
Mama il priveste stupefiata,iar eu ranjesc in coltul gurii,in vreme ce Darius se uita la ei fara nici o expresie pe chip.
„Ei...asta da rasturnare de situație! Cine s-ar fi așteptat ca lucrurile o sa decurga asa? Eu una nu,fiindca ma gândeam ca o sa duc o lupta de convingere cu amandoi ca macar sa-mi dea pace,ce sa mai zic de acceptatul relației mele cu Darius,asta nici nu mai intra în discuție,dar se pare ca tata imi dovedește ca atunci cand lucrurile devin foarte serioase,apuca taurul de coarne si nu-l mai lasa sa faca ce vrea. Iar in cazul de fata,taurul chiar a rămas interzis,fiindca mișcarea lui a lasat-o fara glas pe mama.”

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum