Capitolul 61

302 48 3
                                    

Anastasia:
Cinci luni mai târziu...
 
Intru in casa tinandu-l strans pe Darius de brat,fiindca abia ma mai misc din cauza abdomenului umflat pe care il am si imi e frica sa nu cad din picioare pe zapada din cauza oboselii si a lipsei de concentrare,pentru ca,desi nu fac mai nimic toata ziua,sunt rupta. Ca sa nu mai spun de faptul ca în ultima vreme nu ma odihnesc cum trebuie din cauza durerilor de spate,dar si a picioarelor ce abia imi mai mentin greutatea pe ele fiindca burta a ajuns sa-mi semene cu un pepene imens ce imi lasa impresia ca o sa-mi explodeze daca o sa mai crească,iar aciditatea ce-o am pe stomac mai non-stop ma nenorocește efectiv si am ajuns sa dorm cu sticla de lapte langa cap doar ca sa nu ma mai ridic de cateva ori pe noapte sa merg la bucătărie dupa ea. Dar bine macar ca am scăpat de grețurile matinale. Acum ca am 23 de săptămâni de sarcina,nu-mi mai vomit matele,insa,cu cât sarcina evoluează,cu atât apar alte schimbări în organismul meu ce ma dau peste cap. Si nu ca ma plâng,dar prea curând nu mai vreau sa mai trec prin asa ceva.
-Deci...mormaie Darius ca un drac dupa ce intram in casa si ne dezbrăcam de hainele groase,apoi scăpăm de papucii de iarna din picioare,dupa ma prinde de o mana și ma conduce in living. Acum ca am aflat ca avem baiat si fata,ce nume o sa le punem?vrea sa stie si se tranteste pe canapea,dupa se bate pe genunchi de cateva ori cu palma ca sa ma asez la el in poala.
O fac,iar privirea imi ajunge pe bradul imens ce inca tronează langa ferestrele inalte cu toate ca a trecut de mult Crăciunul și sărbătorile de iarna.
Suntem în Ianuarie,iar astăzi am avut controlul de rutina ca sa vedem cum evoluează sarcina și pe langa faptul ca am aflat ca bebelușii se dezvolta cum trebuie,doctorița ne-a spus ca o sa avem baiat si fata.
Zambesc cu gândul la ecografia ce o am în portofol,unde se vede exact dovada,iar in timpul asta privesc pierduta spre instalatia ce licare printre crengutele de brad.
„La anul pe vremea asta o sa fim patru in jurul pomului de iarna. Absolut incredibil...cât de mult s-a schimbat viata mea intr-un timp atat de scurt...de la tipa ce lucra în Germania,am ajuns sa fiu măritată cu borfasul ce a fost prezent langa mine in toata copilăria mea,iar acum am ajuns sa-i port copii in burtica.”
-Anastasia? Mai ești cu mine,printesa?ii aud vocea groasa cum patrunde prin gandurile mele si chicotesc.
-Ce zici dacă pui tu numele la baiat si eu la fata?raspund cu o intrebare si intorc incet privirea spre chipul lui.
Bratele sale se strang cu grija in jurul taliei mele si isi odihnește palmele pe abdomenul meu umflat.
-Prea bine,raspunde zambind. Eu vreau ca pe baiat sa-l cheme,Ripper,continua si rad usor cand il aud.
-Aveai numele pregătit!exclam,iar el incepe sa joace din sprancene mai ceva ca un drac.
-Ma asteptam sa avem doi băieți,dar e mult mai bine ca am reușit sa fac si-o fata. Am o pula data dracu!spune si bufnesc in hohote zgomotoase de ras.
-A naibii borfas mai ești!ridic vocea,iar el ma strange mai tare,dar totodată cu grija in bratele lui.
-Stiu...de aia sunt o legenda in viata,declara cu putina aroganta in glas,iar eu il privesc cu mândrie pentru ca adevărul e de partea lui.
„Ce a fost si ce-a ajuns...dintr-un borfas de prima clasa,a ajuns sa fie un idol pentru fiecare generație ce a venit după a noastră. Si cu toate ca are faima,notorietate si bani,n-a uitat sa fie om. A rămas demn si cu principii de viata solide,izvorâte din anii in care a dus greul in spate prin cartier si care l-a calit doar ca sa rămână de neclintit. Nu s-a inclinat niciodata dupa cum a batut vântul,fiindca a purtat mereu demnitatea si onoarea in suflet,chiar și atunci cand n-a avut de mai nici unele. Dar lucrul asta in ochii mei ia adus mereu un plus de valoare.  Pentru ca el a înțeles ca trebuie sa te naști cu respect ca sa fii un om de valoare. Ca trebuie sa detii aceste caracteristici,fiindca lucrurile astea nu se pot învață si nici nu se pot cumpara ca sa ajungi sa fii un om de caracter și de cuvant. Ori exista in tine,ori nu. Nu le poți dobândi pe parcurs indiferent de cati bani ai avea in portofel. Ori ești,ori nu ești ceea ce trebuie. Iar el este. Detine valorile unui om drept,cu toate ca a fost,este si o sa rămână pentru totdeauna un borfas,născut si crescut printre blocurile gri. Insa asa cum in cazul lui oglinda reflecta caracterul unui om valid,acelasi lucru e valabil și în cazul celor din brigada sau a celor din gruparea lui Snik ori a fratelui sau. Fiindca sunt născuți si construiți sa fie bărbați puternici.”
-Deci...te-ai gândit la ce nume ii pui micuței mele printese?ma scoate vocea lui soptita inca o data din ganduri,iar cand clipesc si-mi focusez privirea pe el,vad ca e la o suflare distanta de buzele mele.
-Aaaa...raspund si imi oblig mintea sa schimbe registrul,apoi prin ganduri imi apar tot felul de nume,dar nici unul care sa-mi placa intr-atat de mult încât sa ma opresc asupra lui.
„Daca el o sa-l numească pe baiat dupa porecla ce l-a consacrat ca fiind spaima orașului si mai apoi o vedeta de succes,atunci eu am sa o numesc pe fata dupa prenumele lui.”
-Da,raspund intr-un final zambind in coltul gurii,dupa intind putin capul si-l sarut usor pe vârful nasului inainte sa continui. Vreau sa o cheme,Daria.
O spranceana i se ridica automat cand ma aude,dupa o strălucire pura de iubire i se aprinde in ochi și isi zdrobește in secunda urmatoare buzele de ale mele.
-Daria e perfect,mormaie printre săruturi.
„Asa este...chiar suna bine...Daria,R.I.P/Darius si Ripper...un trio de senzație. Sper doar sa nu stau cu parul intre ei cand o sa crească mai mari. Ca de o sa fie la fel de nebuni si turbați ca mine si ca tat-su,cu siguranta o sa-mi dea batai de cap. Si nu doar copii,cat si tatal lor. Ca la cum il cunosc pe Darius,sunt sigura ca o sa se coboare la mintea lor si cel mai probabil o sa faca impreuna cu ei prăpăd pe oriunde o sa treacă.”
Ies din gandurile in care m-am pierdut cu privire la viata noastră in patru atunci cand ii simt palmele ca aluneca in jos pe abdomenul meu umflat,iar cat clipesc de cateva ori ca sa-mi focusez din nou privirea pe el,degetele lui se strecoara pe sub rochia tricotata ce o am pe mine.
Ma mangaie prin ciorapii grosi ce-i am pe sub ea si vad cum ochii incep sa-i licare.
Sarutul se tranforma intr-unul delicios și tentant mai ceva decat pacatul fiindca nu se grăbește sa ma sfasie,dar nici sa-si adâncească pana la refuz limba in gura mea. Imi da senzația ca vrea sa ma tachineze inainte sa ma guste,iar eu ajung in cateva secunde sa ma excit.
Hormonii din sarcina contribuie mult la starea mea ce se schimba în clipa asta radical si ma năpustesc fara sa mai gandesc asupra lui.
Ii inconjor strans gatul cu bratele,apoi imi bag degetele in parul lui de la ceafa si imi împletesc strans limba cu a lui.
Chicoteste in timp ce eu incep sa respir tot mai sacadat si isi trage putin capul pe spate,apoi isi scoate o mana dintre picioarele mele si imi cuprinde un obraz in palma,dupa isi trece degetul mare peste buzele mele si le conturează cu lentoare.
-Unde te grăbești printesa?intreaba in soapta,iar glasul lui jos,ajunge sa fie la limita cu abisul din cauza raguselii ce lasa clar de inteles ca toate dorințele ard cu valtoare in el.
-Sa ma pierd mai repede in placere alaturi de tine,raspund si ranjeste in coltul gurii.
-Acum?
-Da,raspund promt si isi linge buzele intr-un mod obscen ce imi face mintea sa mi-o ia razna.
Senzatiile ce imi cuprind trupul,ma fac sa vibrez in poala lui,iar ochii sai sclipesc de incantare cand ma simte,apoi isi apropie brusc fata de a mea si incepe sa ma sarute,doar ca de data asta o face cu pofta si gem cand ajunge sa ma muste de buze.
Ma misc in poala lui si ma prinde de solduri inainte sa apuc sa-i incalec coapsele,iar sarutul devine tot mai fierbinte cu cat incep sa ma misc deasupra lui si palmele sale mari pe formele mele incep sa ma mangai mai cu asprime si sa ma frământe pana la limita in care ajung sa simt cum mai am doar un singur pas si-am sa înnebunesc la granita dintre placere si durere in care ma tine.
Trupul mi se incinge si incepe sa tânjeasca dupa a lui,iar cand palmele ii aluneca pe fesele mele si isi infinge degetele in carnea mea,un geamat prelung mi se desprinde de pe buze.
Ma arcuiesc cat imi permite corpul in momentul de fata ca sa il fac sa înțeleagă fara sa-i spun ca il vreau cat mai repede in mine,iar borfasul pricepe imediat,asa ca,imi da exact ceea ce vreau de la el.
Rupe sarutul,apoi ma ajuta sa ma ridic de pe el si ma pun in genunchii pe canapea,dupa prind de marginile rochiei si mi-o scot peste cap.
Raman doar in sutien,ciorapii grosi si chiloții ce-i am pe sub ei,iar de cum ajung sa fiu pe jumatate dezbrăcată in fata lui,Darius incepe sa-si plimbe degetele pe spatele meu. Atingerea ușoară ma infioara mai tare,iar dupa ce imi desface sutienul si-l lasa sa-mi alunece pe brate,eliberandu-mi astfel sanii grei,prinde de marginea ciorapilor cu tot cu chiloții si mi-i trage în jos pe coapse.
-Hmmm...geme lung cand ma scapa de restul toalelor si raman intr-un final complet dezbacata.
Imi departez genunchii cat pot de mult si ma las in fata pana cand imi presez sanii de spătarul canapelei,apoi misc din fund si imi da o palma usora peste fesa dreapta.
Suspin si-mi dau capul pe spate,iar el ma prinde de solduri si se apleaca in jos. Ii simt respiratia fierbinte inainte sa înceapă sa ma sarute pe toata coloana vertebrala,iar cand ajunge in dreptul umerilor,incepe sa ma muste intr-o asemenea manieră incat reuseste sa ma scoată din minti.
Nu e ceva brutal,dar îndeajuns cat sa lase urme de dinti pe pielea mea,iar dorinta se stârnește mai tare in mine.
Gafai si-mi arunc o privire peste umar,in timp ce mainile lui se plimba pe formele mele si gem cand ajunge sa-mi prinda sanii grei in căușul palmelor. Ii masează si intredeschid buzele,iar el le lipeste imediat pe ale lui de ale mele.
Incepe sa ma sarute fierbinte si sa-si miste cu pasiune limba prin gura mea,gustând fiecare colțișor in parte.
Ma imping cu fundul în el cand îngenunchează in spatele meu si vad dorinta cum arde mai tare in verdele lui cafeniu.
-Haide...ii cer gemand,fiindca nu mai am stop de răbdare prin vene ca sa mai continuam jocul asta de-a tachinatul,ispitititul si excitatul.
Sunt complet pregătită pentru el,iar borfasul chicoteste cand ma aude cu cata ardoare il vreau,dupa continua sa-si plimbe limba prin gura mea si lasa o mana sa-i alunece de pe pieptul meu in jos pe marginea dreapta a coastelor. Se opreste cu ea pe sold,iar dupa ce ma mangaie de cateva ori,isi i-a mana de pe mine si aud cum se deschide la blugi,apoi zgomotul de fermoar tras in jos reuseste sa ma infioare mai tare de nerabdare.
-Mai are rost sa te verific ca sa vad cât ești de uda?intreaba in vreme ce isi scoate penisul din pantaloni.
-Nu...soptesc pe un ton mătăsos. Aia mica plânge dupa tine,continui,iar ranjetul de drac ii apare imediat pe buze.
Ma imping din nou cu fundul în spate fiindca dorinta imi arde violent prin vene,iar cand isi pune capul la intrarea în mine si isi împinge soldurile in fata,un geamat tremurat imi iese printre buze.
Ii simt fiecare vena ce ii brăzdează lungimea cu cat se adâncește mai mult printre muschii mei umezi si moi,iar placerea ce ma cuprinde cand intra pana la capat creează un vortex inauntrul meu.
Inspira brusc cand ajunge sa stea infipt cu totul in mine,apoi ma prinde cu o mana de sold,iar pe cealaltă si-o baga printre suvitele mele de par. Imi trage capul pe spate si se ridica putin deasupra mea ca sa ma priveasca de sus,apoi se apleaca si ma saruta pe frunte.
-Poti sa te deschizi mai mult?intreaba cu buzele inca lipite pe fruntea mea,iar flacarile se aprind in ochii sai cand ma supun dorinței lui si imi departez mai tare genunchii.
Geme gutural in timp ce se retrage,apoi isi unduieste soldurile cand ma patrunde din nou,iar eu imi infing dintii in buza de jos din cauza mișcării fiindca il simt al naibii de bine.
-Nu te opri,ii cer cu respiratia sacadata si continua sa se retragă si sa se împingă in vreme ce isi unduieste soldurile la fiecare penetrare.
Un geamat puternic și obscen imi iese printre buze când dupa cateva mișcări lungi,se împinge brusc in mine,iar cand se retrage din nou,vin de data asta in întâmpinarea lui si ciocnirea dintre trupurile noastre ajunge sa ma copleșească si sa ma bage intr-o stare completa de euforie.
Simt cum începem sa ne contopim si sa devenim un singur trup,iar cand primul val fierbinte de placere ne cutremura pe amandoi,timpul ajunge sa se oprească in loc pentru mine,iar lumea sa înghețe in jurul nostru. Pentru cateva secunde lungi nimic nu mai exista,decat noi doi și trupurile noastre ce devin unul,apoi cand al doilea val loveste din plin,un racnet i se ridica din gat,iar in a doua secunda isi infinge dintii cu putere in umărul meu. Incepe sa ma muste și ma arcuiesc de spate cat pot de mult,iar gemetele de pe buzele mele ajung sa se contopeasca cu respiratia lui greoaie.
Inchid ochii și ma las învăluită de tot ce ma face sa simt in vreme ce temperatura in noi si dintre noi creste intr-atat de mult ca face aerul sa sfârâie in tot livingul.
-Sunt pe cale sa ajung la dracu...haraie cu dintii inca înfipți in umărul meu cand ajungem amândoi sa ne inecam si sa ardem de placere.
Zambesc extaziata,iar in urma orgasmului raman îmbătata cu pasiunea ce ne-a consumat pe amandoi si cu toate ca aceste clipe de pura placere mi-as dori sa dureze pentru totdeauna,incep sa ma zvarcolesc cand devin ultra sensibila la orice atingere de-a lui.
Chicoteste si isi scoate dintii din umărul meu,apoi se îndreaptă de spate si ma mangaie pe fese pana cand ultimul jet fierbinte din el se revarsa in adancurile mele. Ma mai cutremur o ultima data în urma orgasmului ce m-a zguduit pana in adancul fiintei,dupa gem lung cand iese din mine.
Imi da o palma ușoară la fund inainte sa se pună pe canapea și deschid incet ochii. Il privesc ca prin ceata in timp ce ma urc peste el si imi pun genunchii pe o parte și pe alta a coapselor lui.
Ii inconjor umerii si imi bag nasul in scobitura gatului sau,iar bratele lui se strang in jurul taliei mele si ma îmbrățișează.
-A fost atat se bine...soptesc dupa ce-mi reglez suflu.
-Ca de fiecare data cand intru in tine,raspunde pe un ton jos.
Zambesc in coltul gurii,dupa il sarut indelung pe gat,dar ma opresc cand simt o lovitura zdravănă in burta si icnesc.
-Ah!zic,iar pentru cateva secunde raman intepenita.
Darius chicoteste si isi lasa palmele sa alunece de pe spatele meu pana cand ajunge cu ele pe partile laterale ale abdomenului,iar cand reusesc sa ma indrept de spate,amandoi ne coboram privirea si ne uitam spre burta care pe zi ce trece devine tot mai mare.
-Abia astept sa naști,sopteste pe un ton încărcat si atat de adanc ca infioara pielea pe mine.
Emotiile din vocea lui le simt cum trec prin mine,iar inima imi scapa o bătaie in vreme ce lacrimile ajung sa-mi intepe ochii si sa-mi curga pe obraji atunci cand clipesc.
„Si eu sunt nerăbdătoare sa fac cunostinta cu cele doua minuni ale noastre ce mai mult ca sigur o sa ne schimbe pe amandoi radical,insa Darius e mai fiert decat mine cand vine vorba de cei mici si de ziua in care o sa fie sortit sa-i aduc pe lume.”

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum