R.I.P:
Seara ne găsește tot in parcul dintre blocuri,iar mulți dintre cei aflați aici deja sunt afumati rau,insa singura treaza din brigada este,Anastasia. Care nu stiu exact dacă s-a oprit din baut prima bere fiindca s-a gândit ca poate este într-adevăr însărcinată sau doar a vrut sa rămână lucida,insa dupa ce a luat cateva guri din doza ei,a dat-o mai tarziu pe suc,iar acum stau și o privesc zambind cum se ridica de pe banca și merge in întâmpinarea mamei care vine cu un lighean in brate si cu o plasa intre degetele de la o mana.
-Tanti Leni!urla atat borfasii impreuna cu vagabontele pe care le cunosc de mic,dar si copii ce s-au alăturat noua intre timp de pe la blocuri.
Toti merg în direcția mamei,iar eu ma abțin sa nu bufnesc in ras fiindca scena ma intoarce in anii copilăriei,atunci cand femeia ce mi-a dat viata,din puținul ei,facea in fiecare săptămână pe timp de vara cate ceva ca sa bucure copii de prin cartier.
-Iar dau iama in ligheanul ei,chicotesc spre tata care e singurul ce a rămas langa mine.
Pana si frații mei ce canta cu mine au luat calea spre ea,lucru ce nu se intampla cand eram copii. Desi nici ai lor nu aveau de toate și n-o duceau roz,au știut sa-i lase pe cei mai mici sa se bucure de bunatatile mamei.
Tata zambeste si priveste cu drag atat spre mama cat si spre golanii mai mici sau mai mari,iar eu ma ridic de pe banca imediat ce pofticiosii rad tot ce le-a adus,apoi pasesc spre mama si lasa tot din maini pe jos ca sa o pot strange in brate.
-Cum ești?o intreb in timp ce o lipesc de pieptul meu si o sarut pe creștetul capului.
-Sunt bine. Le-am făcut la copii gogosi si clătite.
-Uite borfasule o gogoasa si pentru tine! Ti-am furat una ca sa guști si tu,imi zice printesa cu gura plina si bufnesc in ras.
O vad pe mama cum se abține sa nu plângă in schimb si ii fac cu ochiul,dupa ma desprind de ea si merg spre Anastasia.
-Mananca tu,ii zic si clatina din cap.
-Am băgat in mine de simt ca explodez,raspunde chicotind,dupa imi face semn sa deschid gura si intinde gogoasa spre buzele mele.
Oftez,apoi fac ce-mi cere,iar dupa ce iau o muscatura ii fac semn sa bage restul fiindca niciodata nu m-am dat in vant dupa dulciuri. Nu ca mama nu le-ar face bune,dar eu n-am fost niciodată cu ele.
"In schimb pizda ei...hmmm...as manca-o la orice ora din zi sau din noapte."
-E buna nu-i asa?intreaba zambind si imi scutur capul sa-mi alung imaginile păcătoase cu gura mea poftind cu lacomie la pasarica ei,dupa incuviintez pe tăcute si chicoteste.
-Da,e buna,raspund cateva clipe mai tarziu,dupa o strang in brate si ma aplec sa-mi bag nasul in scobitura gatului ei.
Surade cand o sarut pe pielea ce ii e transpirata,fiindca desi mai e puțin pana soarele da sa apuna,caldura sufocanta de afara face sa curga apele pe noi.
-Mergem sus?o intreb si ma indrept de spate ca sa-i intalnesc privirea.
-Mergem. Am nevoie de o baie. Am transpirat ca o catea!exclama in soapta si rade usor.
-Hmmm...fac dus cu tine doar dacă ridici coada,i-o trantesc fiindca nu ma pot abține,insa are un dar sa-mi ridice mingea la fileu si nu pot sa nu i-o servesc in modul în care imi place mie.
Isi da ochii peste cap,dar vad in ei cum ideea ii surade si ranjesc ca un drac.
-Haide,ii cer si ma aplec puțin cat sa o ridic in brate.
-Vezi poate ma scapi!tipa fix în urechea mea si se prinde strans cu bratele de dupa gatul meu.
-N-ai frica,printesa. Nu sunt beat. Sunt doar puțin ametit.
Pufneste.
-Vezi ca trebuie sa urci pe scari!imi atrage atentia de parca n-as sti ca are fobie de lifturi. Te tin picioarele?continua si chicotesc. Sau cădem pe ele?vrea sa stie si ii arunc o privire de drac impielitat.
-Asa papa lapte ma vezi tu pe mine,Anastasia? Si beat te-as duce pana la capătul lumii,iar tu ești curioasa dacă pot sa te urc pana la 5? Ei bine,te informez ca si de n-as putea te-as infinge in pula ca si asa umblu pe langa tine mai mult in trei picioare decat in doua si uite cum tot as reuși sa te duc pana sus prin intermediul membrului ajutator,replic cu ranjetul pe buze și imi da una in trecat dupa cap.
-Borfasule!mi-o spune de parca ar vrea sa-mi scoata ochi.
-Hei! Ce faci?o ia mama la rost. Ia uite ma la ea! Dar nici bine nu si-a intrat înapoi in drepturi si deja imi articuleaza băiatul! Mama ta de fata,las ca vezi tu ce patesti cand ajungi în casa!se tureaza si desi nu o vad dupa glas imi dau seama ca se abține sa nu rada.
-Scuze tanti Leni,dar e un mare nesimtit! Nici nu pot sa-ti spun ce mi-a zis!
-Las ca am auzit destul de bine,i-o tranteste mama si bufnesc intr-un ras atat de zgomotos ca scot vecinii pe la geamuri ca sa vadă ce dracu se intampla printre blocuri.
-Ah!maraie printesa in soapta. Sa vezi ce iti rup capul cand ajungem sus!ma amenință si ii arunc o privire vicleana.
-Care dintre ele?
-Ba tu ești nebun?se răsteste deodata. Da chiar nu te poți abține?
-Eram si eu curios...zic taraganat si pasesc spre scara blocului.
-Ala dupa care tocmai ti-am dat una,raspunde si vrea sa para supărată,dar știu ca ii place atat de mult sa fiu un nesimtit cu ea.
Si nu la modul în care sa-mi bat joc sau sa nu o respect,dar știu ca adora la nebunie sa-i vorbesc ca un golan ce sunt pana in maduva oaselor.
-Ia zi,te-ai udat toata?vreau sa stiu cand intram in bloc si rosește fiindca in momentul in care imi termin întrebarea,un bătrân trece pe lângă noi.
-Nu...haraie la mine.
-Minti!chicotesc. Pun pariu ca aia mica iar plânge dupa mine.
Pufneste.
-Si?intreaba supărată. Ai de gând sa ma urci in pula pana la 5?mi-o tranteste si incep sa joc ca un drac din sprancene.
-Nu ma pune la încercare ca o sa te audă tot blocul cum ai sa urli de placere.
-Ei cum sa nu ii dau una tanti Leni cand e atat de nesimtit?zbiara peste umărul meu la ai mei ce vin in urma noastră.
-Lasa mama ca nu iti zice de rau si nici nu o sa patesti nimic daca isi pune vorbele in practica,raspunde mama si o vad pe Anastasia cum isi musca buzele doar ca sa nu rada. Sunt sigura ca o sa-ti placa daca băiatul meu nebun o sa faca ceea ce ti-a propus.
-Auzi Darius?striga tata imediat ce mama termina de vorbit.
-Da?raspund in vreme ce urc ultima treapta ce da la etajul 1.
-Bagajele alea erau ale voastre? Ca eu le-am luat cu mine!
-Ale noastre erau! Mulțam!
-Bine! Ne vedem sus fiindca noi o sa urcam cu liftul!raspunde si imi tintesc privirea de drac in ochii printesei.
-Te urc pana la 5 in pula?o intreb,iar de data asta nu se mai abține si incepe sa rada ca o nebuna.
-Potoleste-te dracu! Nu mai poți sa rabzi pana cand ajungem in casa?
-Dar n-are nimic daca facem un sex rapid acum si unul cand ajungem in apartament,raspund ridicand usor din umeri.
Clatina amuzata din cap,dupa imi prinde fata in maini si isi izbeste buzele de ale mele.
-Te iubesc,sopteste inainte sa începem sa ne sarutam ca doi adolescenți turbați din cauza hormonilor si marai in gura ei cand scula ajunge sa mi se întărească atat de tare incat incepe sa-mi pulseze dureros in pantaloni.
-Am sa-ti rup pizda cand am sa intru in tine,zic imediat ce rup sarutul si o musc cu ciuda de buze,fiindca nu mai am răbdare sa ii invadez din nou adancurile.
-Ahhhh...sasaie,iar cand ii eliberez buzele,isi infinge ea dintii in ale mele.
O ținem asa pana la etajul 5,iar cand ajungem pe palier,intru direct in casa fiindca usa e larg deschisa.
O inchid cu piciorul cand pasesc pe hol,dupa ii privesc buzele umflate si rosii,iar sangele imi da mai mult in clocot cand vad urmele mele de dinti pe ale ei.
„Ma face cu capatana! De n-am sa o rup inca-i una!”
-La ce te gândești?intreaba ispita pe un ton moale și catifelat,iar eu mijesc ochii fiindca stie prea bine la ce îmi sta mintea.
Chicoteste cand nu raspund,iar dupa ce o las jos din brate,se descalta si merge direct in bucătărie.
Zambesc,desi inca as rupe-o pe bucati,dar buzele mi se curbeaza pentru ca imi place cand o vad ca simte la ai mei mai ceva decat la ea acasă. N-are nici o treaba,de zici ca aici a fost dintotdeauna casa ei,iar faptul ca e atat de obișnuită cu locul imi face inima sa trepideze in piept.
-Mama?urlu fiindca nu stiu unde e si ma descalt de adidasi,apoi imi urmez bruneta in bucătărie.
-Da mama!tipa dintr-o camera.
-La noapte sa faci abstractie atat tu cat si tata de sunetele ce o sa umple casa,fiindca asta mica a mea nu mai scapă de mine pana cand n-o sa cada lata!o anunt si atat ea,cat si tata bufnesc in ras.
-Ei nu ca tu chiar te intreci cu gluma!se rasteste Anastasia la mine si pune mana pe o lingura de lemn ce sta in suport la scurs pe marginea chiuvetei,apoi o ridica in aer si se repede dupa mine.
Bufnesc in ras si ma intorc pe loc,apoi ies din bucătărie și ma întâlnesc cu ai mei în sufragerie.
-Opriti nebuna!urlu la ei si amandoi ne privesc amuzați. Te denunț la politie!continui sarada si ma adresez de data asta Anastasiei ce incepe sa chicoteasca rautacios cand ma aude.
-Cum ar fi sa se întâmple asta?intreaba si ma intorc cand mai are un pas si ma ajunge din urmă,apoi o insfac si ii prind mainile intre noi.
-Cum ar fi?raspund amuzat.
-Pai da!pufneste pe nas ca nu se mai poate misca. Marele si rau famatul borfas,R.I.P,sa ma denunțe pe mine nevasta-sa la militie ca-l fugăresc prin casa cu o lingura de lemn!exclama,iar la final incepe sa rada din nou ca o nebuna.
O privesc cu drag,iar cand ii îmbrățișez umerii,lasa lingura sa-i scape printre degete si imi inconjoara talia cu bratele. Imi bag nasul in parul ei si inspir adanc,iar fericirea ce-mi curge prin vene,ma face sa zâmbesc ca un nebun.
„Cat de mult mi-a lipsit...”
-Of Doamne!exclama mama pe un ton smiorcait cand ne vede ca ne-am potolit si imi tintesc ochii pe ea.
Il îmbrățișează pe tata si se uita la noi cu lacrimi pe obraji.
-Atat de mult ma bucur sa va vad din nou impreuna! Mereu mi-am dorit sa ajungeti amandoi la casa voastră,iar eu sa vin sa am grija de nepoti.
-I-auzi!exclam chicotind. Lasa mama ca nu-i tarziu. Daca Anastasia e gravida,acuși o sa ne vizitezi la București. Sau dacă nu aveți nimic împotriva puteți sa va mutați cu totul acolo. La cat de mare e casa,o sa aveți un etaj doar al vostru.
Chicoteste printre lacrimi,apoi si-i le șterge,iar cand Anastasia se întoarce sa-i privească,mama intinde mainile spre ea.
Bruneta iese din prinsoarea mea cand o cedez in fata ei si paseste repede spre mama,apoi se îmbrățișează strans si le privesc cu drag,fiindca amândouă tin ochii închiși si le curg lacrimi de fericire pe obraji.
„E normal ca mama sa se bucure atat de mult. Mereu mi-a spus ca singura fata ce o vede langa mine si care e pentru mine este doar ea. Micuta vagaboanta ce mi-a dat de pustan lumea peste cap.”
*****
Cateva ore mai târziu,noaptea s-a lăsat deja peste cartier,iar in vreme ce printesa o ajuta pe mama sa strângă masa de la care tocmai ce ne-am ridicat,eu merg impreuna cu tata pe balcon ca sa fumez o tigara.
-Cum e?intreaba imediat ce mi-o aprind si imi proptesc coatele pe marginea geamului,apoi privesc in bezna ce s-a lăsat peste cartier,si, desi totul pare cam la fel,nimic nu mai este cum a fost o data.
Linistea domnește intre blocurile ce nu mai sunt gri de mulți ani,iar lucrul asta pe vremea când eu si Anastasia eram copii nu a existat decat in cazuri extreme,in rest nu a contat ca era vara sau iarna,cartierul duduia din orice colt al lui.
-Cum sunt de cand am dat din nou peste ea?raspund cu o intrebare cand ma bate o data pe spate ca sa ma aducă în fire si il vad cu coada ochiului cum incuviinteaza din cap. Liniștit,continui,iar el zambeste in coltul gurii.
-De aceea atat eu,cat si mama ta am susținut ca e ceea ce trebuie pentru tine. Fiindca reuseste sa te tempereze.
-Cand vrea,replic chicotind. Are momente când reuseste sa fiarbă sangele in mine tata si-mi da foc intr-o fracțiune de secunda,zic,iar câteva rasete se desprind de pe buzele lui.
-Las ca e bine ca-ti pune sangele in miscare,nu-i asa?
-Hmmm...si inca cum!exclam incantat.
Îmi arunca o privire cu subînțeles si ii fac cu ochiul,apoi schimbam subiectul fiindca gura lor se aude din bucătărie și nu durează mult pana se alatura noua.
-Iti aduci o bere,Darius?ma intreaba mama si clatin din cap.
-Nu. Trebuie sa fac urgent un dus,raspund si o fixez pe Anastasia cu privirea.
Incepe sa-si muste buzele,iar scula mea din nou e pe poziții cand ii vad dintii cum se infing in repetate randuri in buzele ei carnoase.
Imi inghit un marait cand incepe sa-mi pulseze in pantaloni,iar dupa ce fumează si ea o tigara,o prind de mana și ieșim de pe balcon.
-Daca nu ne mai vedem în seara asta,ne întâlnim mâine la cafea!le spun alor mei in timp ce pasesc pe hol si o trag pe printesa dupa mine pana cand intram in baie.
-Bina mama! Noapte buna!
-Noapte buna!le uram inainte sa aprind becul si sa deschid usa de la baie.
-Si acum?intreaba de cum intram inauntru si o face pe un ton inocent,iar buzele mele se curbeaza intr-un ranjet intunecat fiindca vad in ochii ei cum arde nerabdarea de a o lua dupa cum imi pofteste inima.
-Acum a venit vremea sa-ti rup pizda ca prea m-ai fiert astăzi toată ziua.
Chicoteste suav,dar cand o prind strans de solduri si o smucesc spre mine,un geamat obscen ii iese din gat imediat ce incepe sa se frece de scula mea ce e pe cale sa-mi rupa pantalonii.
„Hmmm...sa vezi de n-am sa te car eu pe tine in brate la final si-am sa te duc in camera mai mult lesinata decat intreaga,inca-i una. Fiindca pofta si dorinta sălbatică ce-mi curge prin vene o sa ma ma transforme intr-o bestie ce n-o sa se potolească pana cand n-am sa te rup. Dar nu-mi fac griji ca n-o sa-ti placa. Stiu ca împărtășim amandoi aceeași nevoie insatiabila si primitiva ce ne face sa fim nebuni unul după celalalt.”
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Romance#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...