Capitolul 17

269 50 15
                                    

R.I.P:
In urma cu 17 ani...

Ies din dormitor cu scula țeapăna si gata sa-mi rupa blugii de pe mine,iar cand ajung in sufragerie,dau volumul la minim si ma uit la adunatura din casa mea.
-Afara!imi bubuie vocea de cred ca se aude pana la blocul vecin,iar ochii lor se casca fiindca nu pricep ce m-a apucat.
Nu am dat niciodată explicații si n-am sa o fac acum,asa ca,ridic o mana in aer si le fac semn sa dispară din casa.
Toti fac cale întoarsă ca la comanda si ii ma uit direct la Mara si la Andra cand ridica din sprancene la mine.
-Si voi,le zic pe un ton ragusit.
-Unde e Ana?ma intreaba scorpia blonda si mijeste ochii la mine.
„In dormitor,iar in cateva clipe urmeaza sa o mananc de n-o sa mai rămână nimic din ea."
-O sa doarmă la mine in seara asta,raspund in schimb si amândouă ofteaza,apoi incuviinteaza din cap si se întorc pe calcaie.
-Vezi ca ti-am lasat cadoul in bucătărie,imi spune bruneta si ma abțin sa nu-mi dau ochii peste cap.
„N-am nevoie de nimic,dar se pare ca dupa atâția ani n-au înțeles inca lucrul asta."
-Esti bine R.I.P?ma intreaba Warr de cum apartamentul se golește si incuviintez din cap.
-Da,raspund scurt si imi conduc frații pana la usa.
-Ne auzim mâine,zice Death inainte sa iasa pe hol si amandoi pleacă fara sa pună întrebări.
Inchid usa in urma lor,apoi o incui si scot cheia in cazul in care ai mei spre dimineața se hotarasc sa vina acasă.
Au plecat la bunicii din partea tatei ce stau la iesire din oras ca sa ma lase sa-mi fac damblaua,doar ca nu se știe niciodată cum le casuna sa se întoarcă si decat sa stea pe langa usa,mai bine ma asigur ca au cum sa intre in casa.
Fac stanga imprejur dupa ce blochez usa si incep sa sting becurile,iar cand revin în dormitor imi gasesc bruneta plangand si privind in gol.
Ma incrunt.
-Ce ai?intreb,iar vocea mea joasa o face sa tresara.
Sare ca arsa de pe pat si incepe sa-si șteargă lacrimile,apoi vad cum ochii ii tremura si ma gândesc ca s-a sucit si ca ii e frica sa mai facă următorul pas ce era gata acum câteva minute sa-l sara si sa se arunce cu mine direct in necunoscut.
-Printesa...harai cand nu-mi răspunde.
Ma apropii de ea ca un prădător si incepe sa-si muste buzele.
-Acum ma crezi o tarfa nu-i asa?pune întrebarea cu voce inecata si ma blochez.
Raman in loc si o privesc ca trasnit.
„De la ce s-a luat?"
-Cum?intreb bulversat.
Aștept sa-mi dea alt răspuns,dar de pe buzele ei se desprind aceleași cuvinte si clipesc de cateva ori in încercarea de a ma dezmetici si a înțelege ce naiba a apucat-o.
O prind de maini cand imi da cu virgula si isi ferește privirea.
-Ce ai?vreau sa stiu. Si vorbeste cu subiect si predicat daca vrei sa ne înțelegem,ii sugerez,iar ea isi trage mucii,apoi isi intoarce cu lentoare ochii plansi spre mine si inima mi se sfâșie in piept.
„Habar n-am de la ce s-a luat,dar sa de-a dracu de nu ma simt ca ultimul rahat fiindca plânge cel mai probabil din cauza mea."
-Anastasia...vrei sa imi spui ce ai? Fiindca nu înțeleg,vorbesc cand secundele se scurg si tace ca muta.
-Eu...sopteste si mai suspina de cateva ori pana cand continua. Vreau sa știu dacă ti-ai schimbat părerea despre mine?
-Pe ce baza?raspund in schimb.
Inchide ochii,iar obrajii i se aprind.
-Uita-te la mine si spune-mi ce ai in cap!ii cer la limita răbdării.
Deschide deodata ochii si vad cum tristețea ii fulgera privirea.
-Ma consideri o tarfa fiindca am fost de acord ca sa o facem?ingaima cu un nod in gat.
„E nebuna!"
-Vrei sa o mai facem?raspund in schimb si mijesc incet ochii.
Inghite in sec,apoi isi coboara privirea.
-Cu riscul de a o da inca o data de gard,da...sopteste si zambesc in coltul gurii.
-Cu riscul de a te baga in pizda lu ma-ta si a te supara,fiindca uneori ești batuta-n cap,iti zic ca nu te consider o tarfa si vreau inca sa iti rup pizda daca ma lași,raspund si chicotesc la final cand isi ridica barbia,iar fata ii ajunge sa fie în flacari din cauza rușinii.
-Esti asa un golan!se rasteste la mine,apoi curajul ii vine în forță si incepe sa ma lovească cu pumnii în piept.
Imi dau capul pe spate si bufnesc in ras,iar cat timp ea isi varsa nervii,frustrarea si rusinea pe mine,hohotele groase și grave se desprind intr-una de pe buzele mele.
-Na!tipa cand se opreste si-mi indrept capul,apoi imi cobor privirea pe ea. Asta-i pentru tine!zice si imi prinde mana dreapta intre degetele ei,apoi imi pune in pumn o bandana alba ce are un craniu negru pe centrul ei. La mulți ani borfasule!scrasneste supărată printre dinti si chicotesc in barba.
Strang materialul moale intre degete,apoi ridic mana si o privesc in ochi in vreme ce incep sa infasor bandana in jurul gatului ei.
-Ce faci?intreaba contrariata.
-Te fac a mea,raspund pe un ton profund,fiindca am mai bine de un an de când o visez in fiecare seara.
Si daca pana acum,am facut-o pentru ca mi-a tulburat mai mereu nopțile de cand o stiu,in ultimul timp visele mele sunt niște fantezii desprinse din filmele porno. Am tânjit dupa ea in fiecare zi si noapte,iar cand rămânea sa doarmă la mine,mai mult eram treaz fiindca imi era frica sa nu o iau dracu prin somn la cat de turbat am devenit dupa ea.
Imi râvnește trupul dupa al ei,cu toate ca sufletul imi e in agonie si inima mi se strânge în piept la fiecare bătaie,pentru ca sunt constient ca fiinta asta e prea pura pentru mine,dar cu toate astea sunt într-atât de egoist incat sa o murdăresc ca sa o fac a mea.
-Deci...chiar ai de gând sa iti duci gandurile la bun sfârșit? Chiar ma vrei?intreaba cu voce mica.
-Ah...si cat de mult te vreau printesa,soptesc precum un drac. Tocmai ce ti-am promis a doua oara ca am sa-ti rup...
-Taci!imi cere si clatina din cap. Te rog...nu mai fi macar acum un nesimtit!
Surad.
-Daca ma vrei,ma iei asa cum sunt,i-o trantesc fara menajamente.
-Daca o fac ce garanție am ca mâine nu o sa uiți de mine?
Ma incrunt.
-Iti sunt alături de ani de zile,Anastasia...tu chiar nu gândești? Ce garanție mai vrei,cand ești singura pe care am vazut-o in fata ochilor de cand ma știu?
Buza de jos incepe sa-i tremure si ii prind fata in maini,apoi imi trec degetul mare peste ea,dupa i-l bag in gura cand gestul meu o face sa o deschida de surprindere.
Ranjesc in timp ce mi-l plimb pe limba ei,apoi il scot,iar de data asta ii conturez si buza de sus,nu doar cea de jos.
-Ai mai facut-o cu cineva?ma intreaba rusinata.
-Nu,raspund si ochii i se maresc in cap.
Pufnesc.
-Te așteptai sa-ti spun ca am futut jumătate din oras?intreb cand ii vad reacția.
Tace.
-Ei bine...n-am facut-o. Si nu pentru ca n-as fi avut ocazia,ci pentru ca sa fut aceeași pizda in care si-au bagat pula alte cateva sute,nu m-a atras,zic,iar in ochii ei vad cum apar regretele fiindca m-a judecat gresit. Insa am vazut si am auzit destul incat sa o rup pe a ta,continui si chicotesc ca un drac cand inca o data fata ii ia foc.
-Doamne...sopteste cu respiratia poticnita in gat. Esti asa un golan...
-Nu-mi spune ca si lucrul asta te ia prin surprindere Anastasia,ii cer glumind ca sa mai destind putin atmosfera. Daca ai avut impresia ca am futut tot pana acuma,ma aștept sa-mi si spui ca ma credeai vreun sfant.
Isi musca buzele doar ca sa nu rada,apoi clatina negativ din cap.
-Bun,zic si imi infasor bratele in jurul ei.
Isi ridica barbia si ma aplec sa o sarut. De data asta nu o mai fac ca un salbatic,fiindca nu-mi mai fierbe atat de tare sangele in mine ca atunci cand am vazut-o cum s-a transformat ca sa ii arate blondei cine ma detine,insa sunt sigur ca am sa o iau din nou razna cand am sa o dezbrac.
-R.I.P,sopteste in timp ce ii gust buzele.
Mormai,iar ea continua.
-Vreau sa o facem,dar imi este foarte rușine,zice cu privirea tintita in a mea si imi inconjoara talia,apoi se tine de mine de zici ca lucrul asta o ajuta ca sa nu se facă una cu podeua.
-Inchide ochii,ii cer si nu pentru ca n-as vrea sa-i vad,dar bănuiesc ca ii este ei mai ușor dacă nu se uita la mine.
Ma asculta,iar cand pleoapele ii cad,imi las mainile sa coboare pe trupul sau. O mangai din instinct,fiindca asa imi cere interiorul si ma bucur de fiecare părticică din ea pe care o ating.
Suspina cand ajung sa-mi strecor degetele pe sub rochia ei si are intenția de a se uita la mine,insa dupa cateva fluturari din gene,isi strange din nou pleoapele si se lasa ghidata de mine.
Ridica mâine când trag de rochie in sus,iar dupa ce i-o scot pe cap,o ajut sa se intinda pe pat. Pieptul incepe sa-i urce si sa-i coboare cu repeziciune,iar eu inspir adanc.
„Usor nebunule...eu zic sa ii dam o lecție prințesei si decât sa o rupem,mai bine o luam cu pasi mici,dar siguri."
In urma vocii ce imi vorbeste in minte,arunc rochia pe jos si incep sa ma dezbrac. Fără sa-mi iau ochii de pe ea,imi dau jos adidașii,iar trupul ei vad cum incepe sa trepideze.
Emotiile ma gândesc ca fac ravagii in ea,la fel cum fac și ale mele in mine,doar ca diferenta dintre noi doi o face faptul ca eu sunt capabil sa mi le tin in frau atunci cand imi doresc,iar acum sunt nevoit s-o fac,ca sa nu o sperii. Si asa e terminata,de imi dau frau liber,o s-o bag mai tare in boala.
-Darius...zice de data asta cand aude miscare prin camera,doar ca nu fac nimic sa o ating pe ea.
-Ma dezbrac. Vrei sa vezi?intreb,iar vocea si asa joasa,imi suna la limita cu abisul.
Deschide un ochi și respiratia i se opreste,fiindca in clipa asta sunt complet gol.
Surad ca un drac cand il inchide la loc si isi acoperă fata cu bratele.
-Am sa mor de rusineeeee!!!!mai ca nu striga si o privesc cu drag.
„Iar asta e unul dintre motivele pentru care o vreau. Fiindca e diferita. Încă e pura,desi a învățat multe de cand umbla cu mine. Legea din cartier o cunoaște ca noi toți,desi ea vine dintr-o alta lumea. Si cu toate ca nu se da înapoi de la nimic cand apar probleme și isi infrunta pana si parinti doar ca sa stea cu noi,acum îmi arata ca inauntrul sau,lumina inca e la locul ei,chiar daca a facut cunostinta de mica si cu intunericul."
-Esti bine?o intreb cand respiratia ii devine sacadata.
-Asteptarea ma termina,raspunde gemand cuvintele.
-Atunci hai sa trecem la fapte,propun si ma asez cu un genunchi pe saltea,dupa ma aplec asupra ei si ii ridic maioul subțire ce il are lipit pe corp.
Il ridic si se cambreaza de spate,dupa isi ia mainile de la ochi ca sa pot sa-l scot de pe ea. De data asta inghit eu in sec cand ii privesc sanii. Sunt în dezvoltare,dar crescuți îndeajuns incat sa-i bag cu totul in gura,iar cand ma gândesc ca urmeaza sa ma infrupt din ei,incepe sa-mi ploua în gura.
-Hmmm...geme sugrumat cand prind de marginea chiloților cateva clipe mai tarziu si ii cobor pe coapse.
Respiratia iar i se blocheaza,in timp ce a mea o ia razna si cu toate ca mintea mi-a propus sa fiu baiat bun,nu pot sa ma abțin ca sa nu o tachinez putin.
-I-ai furat aparatul de ras lu tat-tu? Sau nici pana la vârsta asta nu ti-au crescut flocii la cur?intreb chicotind si incepe sa maraie.
Ii arunc o privire dupa ce-o las goala si o scap pana si de papuci,iar obrajii ii sunt mai in flacari,semn ca ori e pe cale sa isi dea duhul,ori sa-mi ia mie suflarea.
Una din doua,iar cand se hotaraste ce sa facă,deschide larg ochii si ma omoară din priviri.
-Stai usor printesa,ca de imi rupi capul,n-am sa ma opun,insa ai sa ramai cu puta umflata,zic si incepe sa scrasneasca din dinti,semn ca nu apreciază deloc faptul ca am schimbat termenii.
-Esti un...lasa cuvintele in aer si aprob din cap,fiindca orice ar vrea sa zica,are dreptate.
„Sunt,în toate felurile posibile si imposibile,dar cel mai mult imi place la mine,devotamentul cu care sufletul meu se inchina ei."
Isi da capul pe spate si priveste spre tavan dupa ce lasa cuvintele in aer,iar eu ii indoi genunchii si ii desfac.
O privesc cu ardoare si o foame atat de crunta se trezeste in mine,incat privirea mi se intuneca.
-Cred ca e mai bine sa te ridici mai sus,harai cuvintele,iar respiratia imi devine mai greoaie.
Dorinta de a o rupe imi revine în forță si ma stăpânesc cu greu sa n-o las sa-mi ia mintile.
Cu mișcări lente,printesa se ridica mai sus pe pat,apoi isi pune perna in asa fel incat sa o aibă la spate si ajunge sa stea aproape in fund.
-Si acum?intreaba cu glas scăzut.
-Acum...mormai in vreme ce ii indoi din nou genunchii si ii despart. Baga-ti bratele pe sub coapse,ii cer si ii ia cateva secunde sa priceapa ce vreau de la ea,iar cand se lasa putin mai pe spate ca sa ii reușească pozitia,icneste in vreme ce buzele mele se curbeaza intr-un ranjet dracesc,fiindca s-a deschis singura in fata mea.
-Vai!exclama cu voce gatuita.
-Nu!o opresc cand da sa isi scoata bratele. Stai asa,ii cer,iar fata ei devine mai roșie,insa cu toate ca rusinea stiu ca o nenoroceste pe interior,o privesc încurajator. Esti frumoasa,printesa...nu ai de ce sa te jenezi,ii zic si incepe sa-si muste buzele.
-Dar...
-Uita-te la mine,ii cer si ma ridic in picioare. Sunt la fel de gol,continui si isi infinge cu putere dintii in buza de jos. Esti cu mine Anastasia,replic pe un ton cat mai blând posibil,desi vocea mea groasa nu ma prea ajuta,fiindca tot aduce cu a unui demon. Nimeni in afara de noi doi nu o sa stie ce o sa se întâmple,continui ca sa o asigur ca nu are de ce sa-si faca griji. Tot ce o sa facem,o sa stie doar pereții,iar ei nu pot vorbi. Asa ca,linisteste-te printesa,ii cer si ma pun din nou pe pat.
Incep sa o mangai pe picioare si imi trec incet degetele peste palmele ei,dupa cobor mainile pana cand ajung sa o ating pe fese si inchide ochii.
-Bine...sopteste cu gura uscata.
Continui sa o mangai pana se învață cu atingerile mele,iar cand se obișnuiește,pleoapele i se zbat inainte sa isi țintească privirea albastra pe mine.
-Mai bine?intreb incet si imi zambeste cu recunostinta.
-Da...mersi...raspunde in soapta.
O privesc cu drag și imi las mainile sa se apropie tot mai mult de pasarica ei.
Respiratia i se precipita ca la comanda si incep sa fac un dute vino intre clitoris si si fesele ei ca să intre din nou in zona de confort de mai devreme.
Surade cand se prinde ce urmaresc si ii fac cu ochiul,apoi cand aerul devine din nou mai respirabil pentru ea,incep sa o mangai cu doua degete printre labii.
Nu le mai retrag cand rusinea din nou o a apareaza si ma joc cu pasarica ei pana cand din nou isi revine în fire.
-Sa-mi spui dacă te doare,ii cer si imi strecor un deget deja imbibat in sucurile ei,pentru ca la cat m-am jucat cu puta sa,s-a umezit de numa.
-Bine...raspunde cu jumătate de gura.
Imi imping degetul mijlociu inauntrul ei si schițează o singura grimasa.
-Esti bine?intreb in vreme ce-l misc incet in ea.
Incuviinteaza din cap si isi prinde mai bine coapsele cu mainile.
-Am sa mai bag unul,o avertizez si cu lentoare imi imping si inelarul in canalul strâmt.
De data asta ochii i se strang,iar eu ma opresc pana cand fata ii revine la normal.
-Anastasia...zic si inspira de cateva ori adanc,inainte sa-mi faca semn sa continui. E bine?vreau sa stiu,iar ea isi linge buzele uscate,dupa imi raspunde.
-E...hmmm...ciudat.
-In sensul bun sau rau al cuvântului?
-Bun,zice atat de incet ca abia o aud.
-Alunga rusinea,ca nu vreau sa o luam de la capăt cu ea,zic si imi cobor privirea intre coapsele ei.
Imi urmăresc degetele in vreme ce le imping si le scot din ea,iar cand imi unesc putin pe cel arătător de cel mic,și ii prind buzele de jos cu tot cu labii intre ele,un geamat ii iese din piept,imediat ce ajung sa ii ating in treacat clitorisul.
Repet mișcarea de cateva ori pana cand sa geama din nou,dupa scot degetele si incep inca o data sa o mangai.
O fac pe toata despricatura,apoi mi le rotesc pe mugurul ei umflat si cand vad ca incep sa-i vibreze coapsele,mi le bag inapoi inauntru. Le intorc si ii masez pereții fierbinți,iar gemetele ei cresc în intensitate. Picioarele incep sa-i tremure in scurt timp,iar cand imi suspina numele,inima imi e pe cale sa explodeze.
Ii simt pasarica cum se strânge si pulseaza in jurul degetelor mele si imi ridic imediat privirea cand de data asta imi tipa numele. Ochii mai ca nu i se dau peste cap si deschide buzele carnoase doar ca sa suspine de placere in vreme ce trupul incepe sa i se zguduie pe pat. O privesc fascinat,iar un zambet imi curbeaza mie de la sine buzele cand ma gândesc ca tocmai i-am făcut cunostinta cu pacatul.
-Darius!imi ingaima numele cand spasmele continua sa o consume si placerea pare sa nu se mai termine in vreme ce continui sa o patrund.
-E bine?vreau sa stiu si cu greu isi tinteste ochii in ai mei ca sa vad in ei cum se simte.
Surad,apoi scot degetele cand trupul i se linisteste si imi ling buzele cand vad cum esenta sa mi se prelinge pe ele. Le bag în gura,cu toate ca borfasii mai mari m-au învățat sa nu fac niciodată asa ceva,cum nu trebuie sa sarut niciodata pe nimeni si nici sa-mi bag capul intre picioarele unei femei.
Insa toti vorbeau de alea care își vand trupul,nicidecum despre o fata ca printesa mea. N-au avut norocul sa întâlnească una. Fiindca toate fetele cuminti fug de ei. Mie insa,mi-a suras norocul. Daca viata mi-a dat sa încasez pe alte parti,macar mi-a lăsat o portiță deschisa spre Rai. Și uite acum am făcut cu adevarat cunostinta cu bucata aia de paradis rezervata doar mie.
In timp ce ling placerea ei de pe degetele mele,am impresia ca gust cu adevarat din paradis,iar Raiul meu pot sa zic ca e atat de bun,incat nu vreau sa ii găsesc niciodată sfârșitul.
"Vreau sa ma inec in dulceata lui si sa ma infrupt din el pana la adânci batraneti."
Inchid ochii pentru o clipa,fiindca in urma gandurilor,mi-o ia inima razna.
„La ce viata turbata am,eu nu știu sigur dacă apuc ziua de mâine,dar ma gândesc in schimb la batraneti alaturi de ea? Clar m-am tâmpit,insa nu se intampla nimic daca visez cu ochii deschiși,asa-i?"
Imi tintesc deodata privirea pe ea si ideea de a-mi trai fiecare clipa ca si cum ar fi ultima,incepe sa capete alt sens langa printesa mea. Iar pentru ca imi place ce ma face sa simt,ii indepartez bratele de sub genunchi,dupa o trag spre mine,iar cand ajunge sa stea intinsa pe spate,ma urc peste ea si imi fac loc intre picioarele ei.
„Daca tot avem doar azi la dispoziție fiindca ziua de mâine nu ne-o garantează nimeni,zic sa profit din plin de situatie. Sa ma topesc cu trupul ei,dar si sa fac mai solida relația ce ne leagă."
-O sa te doara,o avertizez si ma priveste cu teama in ochi.
-Cred ca mai tare ma sperie ideea de a avea un copil de la vârsta asta,decat durerea despre care îmi zici,tu,ingaima cu emotie in glas.
-Daca golanii n-ar fi destepti,ar umple orasele cu progeniturile lor,replic chicotind. N-am sa te las gravida,printesa. Nu acum,zic si inghite zgomotos,apoi ma prinde de brate si inspira adanc.
-Sunt gata,imi zice,iar încrederea pe care i-o citesc de data asta in ochi,ma face sa zambesc in coltul gurii.
Ma misc intre coapsele ei incet pana ii găsesc intrarea,apoi ma imping cu încetinitorul,iar cand ajung sa o strapund,un suspin ii sfâșie gatul inainte sa-i părăsească buzele.
Lacrimile ii apar imediat in ochi,iar unghiile ei scurte se infing in pielea mea si gem grav cand mi-o sfarteca fiindca din cauza durerii ce imi imaginez ca o rupe pe interior,o ia razna si încearcă sa găsească o modalitate sa isi ia gandul de la ea. Asa ajunge sa imi faca pielea sa sângereze,in schimb eu nu simt nici un disconfort pentru ca am pătruns în pasarica ei. De fapt,imi place. E foarte plăcut sa simt cum i se strang muschii moi in jurul meu,iar caldura si umezeala dinauntru ei sunt atat de ademenitoare ca ma îndeamnă sa o patrund mai tare doar ca sa-i explorez cum trebuie adancurile.
Lucru pe care-l si fac imediat ce se linisteste,iar lacrimile nu-i mai curg pe obraji si trupul nu-i mai este atât de tensionat sub mine.
Cu cât incep sa ma misc mai invoie in ea,dupa ce bariera ii cedează si o fac întrutotul a mea,imi strecor palmele pe sub spatele ei si o îmbrățișez. Apoi incep sa o sarut si ma priveste cu drag in vreme ce imi inlantuie gatul cu bratele.
-Te iubesc,spun fără sa realizez si amandoi ne blocam.
-Cum?intreaba nesigura de parca n-a auzit bine.
Incep sa rad pe infundate,dar nu pentru ca imi e rușine cu sentimentele mele ce au vorbit de la sine,ci pentru ca fata ei e epica.
-Te iubesc printesa,repet,iar ochii i se fac cat cepele. Hai spune ca nici de data asta n-ai înțeles ca te musc de gat,o amenint si bufneste in plâns. Ce?intreb ca trasnit. Ce ai?vreau sa stiu cand mintea incepe sa-mi gândească la foc automat,iar singurul lucru plauzibil ar fi ca o doare fiindca sunt in ea,dar la dracu,nu ma misc,deci...pica varianta asta. Anastasia,de ce plângi?vreau sa stiu si ma priveste emoționată.
-Fiindca si eu te iubesc,ingaima printre suspine. Te iubesc de mor,borfasule.
„Ei...si daca ar fi sa mor eu de mâine,am sa o fac fericit,fiindca am reușit sa ma întâlnesc cu adevarata fericirea intr-un final pe drum. A ajuns sa-mi zâmbească din intuneric,iar eu sa-i fac cu ochiul,pentru ca de mâine poate sa vina după noi pana si potopul,ca n-o sa-mi pese de nimic,pentru ca astăzi sunt cel mai fericit. Cel mai fericit borfas de pe pamant."

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum