Capitolul 29

246 45 2
                                    

 R.I.P:
 
Continui sa o tin in brate in vreme ce o simt ca fierbe pe dinauntru și ma las păgubaș deocamdată cu insistenta mea vis-a-vis de dezvăluirea misterului cu privire la plecarea ei,insa,ca sa o fac totuși sa vorbească ceva,schimb subiectul si pomenesc de o întâmplare din trecut,similara cu cea in care ne-am aflat astăzi in care era gata sa o sfâșie pe acea fana cu dintii,doar ca sa nu apuce sa se dea la mine.
Prin minte imi trece imaginea ultimului Crăciun petrecut impreuna inainte ca ea sa fuga in următorul an din tara și pomenesc despre incidentul respectiv cu ranjetul pe buze.
-Iti mai aduci aminte când ai rupt-o cu bătaia pe satena din cartierul vecin pentru ca se tot dadea la mine in seara de Crăciun?intreb,dar ranjetul imi dispare imediat de pe buze cand o simt ca se tensioneaza mai tare.
Felul in care reactioneaza imi da de gândit si in scurt timp incep sa fac fac legăturile intre ultimele întâmplări petrecute in cartier si tarfele despre care îmi vorbea aseară,dar cărora nu le-a dat numele concret. Insa cred ca una dintre acele tarfe despre care pomenea este satena pe care a batut-o in noaptea aceea de Crăciun,fiindca imi aduc aminte ca tot cu ea a avut mai tarziu o alta altercație de au ajuns pe rand sa doarmă pentru cateva zile pe paturile de spital.
Cad mai mult pe gânduri și încerc sa-mi amintesc numele curvei ce tot insista la vremea respectiva sa mi-o suga,iar cand prin minte imi apare secventa in care eu mi-am izbit pumnul în apropierea capului ei si i-am turnat amenințarea cu moartea,imi aduc aminte și numele ce mi-a părăsit buzele cu ura in vreme ce-i juram ca am sa ma pis pe el imediat ce am sa i-l scriu pe cruce.
„Crina...muista ce a fugit la scurt timp din tara dupa ce bruneta mea a uscat-o cu bătaia de a bagat-o in spital.”
 
*****
 
Anastasia:
In urma cu 15 ani...
 
Dacă toată lumea azi petrece Crăciunul,eu am încetat sa o fac în urma cu o ora când mi-am ieșit din minți la petrecerea ce s-a dat în cartier și m-am luat la bătaie cu o nebuna ce pretindea ca nu înțelege faptul ca Darius e al meu,dar și cu prietenele ei.
Asa am ajuns sa fiu saltata de garda și dusa la secție fiindcă ticaloasa care o ardea pe baieteala,s-a dus și m-a prăduit gaborilor după ce a scăpat din mâinile mele,iar acum în loc sa ma distrez alături de brigada,stau și ascult morala interminabila a parintilor mei ce îmi repeta la nesfârșit cum ca nu mai am voie nici sa ies din casa și nici sa ma mai vad cu săracii ce-mi baga numai prostii in cap.
-I-a uite ce dracu am ajuns!exclama mama scandalizata cu o gura atat de mare de cu siguranta o aude tot blocul,cu toate ca la fiecare etaj in parte bubuie muzica in difuzoare. Am ajuns sa te culegem de pe secție fiindca esti tu nebuna! Dar chiar nu mai ai de gând sa te mai potolești?intreaba tot cu voce ridicata și ma uit prin sufragerie la orice altceva doar la ea nu.
-Cand ai de gând sa te liniștești Anastasia?vrea tata sa stie doar ca el folosește un ton jos si foarte apasat spre deosebire de mama ce urla ca o isterica.
„Cand am sa împlinesc 18 ani si am sa pot fugi dracu de acasă ca sa nu mai știu de voi! Atunci o sa pot face tot ce vreau fara sa ma mai frecați voi la icre si fara sa-mi tot repetați la infinit sa nu mai umblu cu golanul de Darius fiindca ma strica! Insa exact asta am sa fac! Pentru ca am de gând sa merg cu el unde o sa ne poarte picioarele fara ca macar sa privesc o clipa in spate!”
-Raspunde cand te întreabă omu ceva!se rasteste din nou mama si ma prinde cu putere de par,apoi incepe sa ma traga de el si un marait grotesc mi se ridica din piept imediat ce îmi revin in simturi,iar cand il las sa-mi iasa printre buze,o prind de încheietura mainii si o strang cat pot de tare de ea. Ah!tipa furioasa. Ia uite ce am ajuns sa cresc la casa! Daca ai asa mult tupeu,nu vrei sa-mi dai și doua palme ca sa ma pui la punct fiindca nu-ti convine tratamentul?
-Doua in gura mai degrabă sa nu-ti mai aud vreo luna mierlita aia ce ma seaca efectiv de cap in fiecare zi si noapte!i-o trantesc cu ura si casca ochii mirata,apoi cand nervii ii revin la loc,imi da cu mana libera o palma peste fata si o face atat de tare incat simt cum imi da sangele pe nas.
Incep sa injur in barba,apoi ma smucesc din mainile ei si rămâne cu un smoc de-al meu intre degete cand imi trag capul pe spate. Imediat ce ma vad libera,incep sa pasesc spre usa de la intrare stergandu-ma cu ciuda la nas ca sa inlatur sangele ce imi ajunge pe buze,iar amandoi incep sa urle in urma mea.
-Stai pe loc!imi poruncesc la unison.
Pufnesc.
-Am plecat,raspund in schimb si deschid usa in secunda urmatoare.
Ies din apartament foc și para,iar in spatele meu cei doi incep sa puna tara la cale cu privire la persoana mea,despre cum si ce ar mai trebui sa faca doar ca sa nu mai stau cu golanii pentru ca ma strica intr-un hal fara de hal.
Imi dau sătulă ochii peste cap fiindca mi s-a acrit de prostia de care dau dovada.
„N-au nici o treaba cei din brigada cu nebunia ce-am produs-o in seara asta. Mi-am ieșit din minti din cauza unei tâmpite pe care dacă o mai prind pe undeva am sa o bag în spital,iar din pricina faptului ca m-am luat de ea,am sfarsit pe arest de unde m-a scos tata. Borfasii n-au nici o treaba cu ceea ce am făcut acum. Doar mi-au sărit în ajutor cand spiritele s-au încins,dar daca pe cretina aia o mai prind prin preajma mea am sa-i umflu botul de o sa bea o luna supa doar cu paiul.”
-O omor pe aia de o mai vad prin zona...scrasneste din dinti in urma gandurilor si-mi continui drumul pana la parter cu pasi apăsați.
Ies în frigul de afara și inspir adanc de cateva ori doar ca sa mai potolesc putin flacarile ce ma ard pe dinauntru,dupa pasesc spre parc,iar in drum spre el,imi trec degetele printre parul desfacut ca sa scap de suvitele ce mi le-a smuls mama din cap.
O injur printre dinti cand vad smocurile cu care raman in maini,iar nervii pe care reușisem mai devreme sa-i calmez putin se întorc în forță si ma iau cu asalt.
Maxilarul mi se inclesteaza pana la limita durerii pentru ca a reusit sa-mi rupa parul din cap,iar pe deasupra sa-mi m-ai de-a si un dos de palma de mi-a bușit sangele pe nas și cu dracii facand ravagii in mine,traversez parcul ca sa ma intorc la petrece,iar in gand incep sa-mi doresc sa iasa cineva in cale mea si sa comenteze din senin la mine doar ca sa casun pe el pana cand reusesc sa-mi descarc din nervii ce imi clocotește prin vene.
De parca cineva acolo jos mi-ar auzi rugile,imi scoate in cale exact persoana pe care mai devreme imi juram ca am s-o calc în picioare dacă o mai vad pe undeva.
-Te omor!!!urlu ca nebuna și incep sa alerg ca sa o prind din urma.
O vad cum casca ochii cat cepele cand ma aude si priveste spre mine speriata,apoi o ia la fuga si intra intr-un gang.
Incep sa rad ca o diavolita si o iau pe urmele ei.
„Asta chiar are tupeu nu gluma. Ce a crezut? Ca de dispar de la petrecere și ajung pe secție nu mai reușesc sa apar prin peisaj? Si-a făcut speranțe ca da iar peste Darius ce canta alături de frații lui pentru cei din cartier si nu numai? Fiindca azi e Craciunul,exista o lege nescrisa ce ne face pe toti sa o dam la pace și sa ne amestecam pe la petreceri impreuna,doar ca in fiecare an pactul picat mai devreme sau mai tarziu,fiindca pana la urma orice bairam se încheie cu cate o bătaie,iar daca satena asta a sperat sa nu ma mai vadă prin preajmă,ei bine uite ca n-a scăpat de persoana mea. S-a înșelat intr-un mod amarnic daca s-a gândit ca in felul asta marsav ma scoate din ecuație,fiindca de pun acum mana pe ea,de data asta n-o s-o mai salveze nici dracu de mine.”
Continui sa rad,dar de data asta o fac ca o hiena in urma gandurilor si bag o viteza ce ar putea fi capabila sa-mi rupa gatul dacă as aluneca in clipa asta pe zăpadă și as cădea. Insa norocul face sa nu mi-o iau original,altfel chiar as fi ultima gasca daca in fuga mea dupa idioata mi-as face rău singura fara sa vreau,iar dupa ce dau o tura de blocuri în urma ei,tâmpită se gândește sa intre in scara in care are loc petrecerea.
Bufnesc mai tare in ras de prostia ei în vreme ce urc cate doua trepte de o data ca sa o ajung si in timp ce fugim amândouă,o intreb daca e constienta ca tocmai si-a semnat sentinta la moarte.
-Printre borfasii tai se afla si-ai mei,iar ei nu o sa stea cu mainile in cur daca o sa vadă ca am probleme,cum n-au stat nici prima data cand s-au încăierat cu ai tai!imi arunca cuvintele peste umar,doar ca degeaba încearcă sa fie stapana pe ea,vocea ii tremura putin si nu-mi scapa frica din ea.
„Mda...vezi sa nu! Nici prima data n-au prea sarit,fiindca le-a fost frica. Sunt conștienți ca se afla pe teritoriul nostru,iar brigada cu care imi petrec eu timpul de mica,e prea smechera ca altii sa aiba tupeul ca sa sara la bătaie pe propriul ei teren. Au facut-o doar câțiva imediat ce m-am luat de taratura asta si au sfârșit exact ca ea. Adica rupți cu bătaia. Nu cred ca cei ce au rămas o sa-i sara in ajutor daca n-au facut-o nici prima data. Poate o s-o faca inca o data tâmpitele alea doua cu care se înțelege ea,dar de data asta le zapacesc si pe ele cu bataia daca o sa îndrăznească sa mai ridice pumnii la mine. Nu exista nici un dubiu inauntrul meu ca muista asta alături de parasutele si prostii ce o sa i se alature atunci cand am sa pun mana pe ea,nu o sa plece de aici cărați de altii in spate. Am de gând sa le rup picioarele ca a doua oara sa nu mai dea iama la garda sa ma dea in gat. Ca sa nu mai zic ca gestul ei de a ma sfida l-a stârnit pe Darius si cu siguranta mulți din brigada ei ce au rămas aici dupa ce eu am fost saltata,deja au plecat. Fiindca abia am reușit sa-l stăpânesc pe borfas si sa-l linistesc ca sunt in regula doar ca sa nu vina cu mine la secție fiindca ma descurc cu gaborii mult mai bine în lipsa lui. Dacă e el prin zona ma gândesc constant la siguranta lui,dar asa singura intre militieni știu ca n-am ce sa patesc. Lucru ce s-a si intamplat,fiindca m-au lăsat în pace și nu mi-au zis nimic cat am stat pe arest. Apoi a apărut tata si m-a scos cu tam-tam din secția de politie.”
-Esti ca si moarta!ii trantesc amenințarea cand o vad ca intra in apartament si dau buzna dupa ea inauntru.
-Daca te mai atingi de mine o sa-ti dorești moartea tampito!imi scuipa in fata cand se opreste pe hol si ii trantesc ca drept răspuns un pumn direct in gura.
Da doi pași in spate si se izbeste cu spatele de usa de la bucătărie,apoi isi duce mainile la fata și incepe sa maraie.
Toti din apartament incep sa se uite la noi cu niște priviri rautacioase si cu niște ranjete de draci pe buze,fiindca se așteptau ca mai devreme sau mai tarziu sa ne încăieram iar.
„Pai nu se putea altfel! Asta e legea in cartier! Conturile se reglează intre noi si nu bagam garda la mijloc. Iar idioata pentru ca m-a dat in gat,o s-o plătească rau de tot de data asta.”
-De ma m-ai lovesti o data...haraie ca turbata la mine si ma priveste cu o ura sora cu moartea. Ai sa o incasezi grav!ma amenință,iar pumnul ce răsare de nicăieri si se izbeste de usa la milimetru de capatana ei,nu-mi aparține mie,ci lui Darius.
Fiindca de era al meu,cu singuranta se izbea din nou de botul ei,insa borfasul vrea sa ii trimita un semnal cu precizie si cu directie. Mai exact acela ca de mai deschide o data gura si ma ameninta,ea o sa plece în patru scanduri de aici.
-Nu iti e draga viata curvoooo...replica borfasul meu pe un ton sinistru si narile i se umfla infricosator. Ai grija ce dorești altcuiva,fiindca in cazul de fata iti sapi singura groapa daca te atingi si cu un singur deget de printesa mea.
O privesc cu buzele curbate intr-un ranjet ingamfat,ce imi da la iveala colții si o vad cum incepe sa tremure de draci fiindca golanul mi-a sarit in ajutor și mi-a luat apărarea.
„Nu ca as avea nevoie,dar se simte a naibii de bine ca cel mai râvnit borfas din oras ce a ajuns sa fie si-n lumina reflectoarelor ma vrea numai si numai pe mine.”
-Ai înțeles pizdo?haraie la o suflare distanta de fata ei si o priveste ca un criminal.
-Ma cheamă Crina,replica cu ciuda la el.
-Crina...maraie brunetul meu. Am sa îl retin doar ca sa ti-l scriu pe cruce,dupa am sa ma pis pe el si pe mormântul tau,fiindca exact in groapa ai sa sfârșești daca nu iti pui botnita la gura.
Buzele mi se curbeaza mai mult cand ii aud amenințarea si ranjesc cu o aroganta ce e palpabila in tot aerul ce ma înconjoară.
"Na taratura! Mai deschide tu o data gura inaintea mea si toti o sa jucam la înmormântarea ta."
 

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum