Capitolul 59

254 45 14
                                    

R.I.P:
 
Dacă toată săptămâna a fost fain afara,astăzi s-a pus de dimineata sa ploua cu găleată. Insa lucrul asta nu m-a oprit ca sa o fac pe printesa cu acte în regula a mea.
Am pus pe noi blugii,hanoracele si adidasii in picioare si-am plecat la primărie alaturi de frații mei impreuna cu familiile lor,in timp ce mama lui Cristi alaturi de tat-su si de el,au rămas casa sa primească restul borfasilor ce trebuiau sa soseasca de la Timișoara impreuna cu familia mea si a printesei fix in momentul in care noi deveneam oficial sot si soție.
Acum,doua ore mai târziu ne aflam cu totii pe terasa din spate a casei si ne cinstim cu cate un pahar de bautura in timp ce tanti Mariuca pregătește sa servim masa.
Încă ploua afara,iar daca vremea e posomorata nu vreți sa știți ce fata are scorpia de femeie care i-a dat viata nevestei mele.
Soacra-mea mai ca nu vomita pentru faptul ca sta alături de pungasi,insa tat-su nu are nici o treaba. Vorbește cu borfasii ce cândva ii făceau probleme in oraș.
Chicotesc in timp ce duc sticla de bere la gura si o privesc amuzat pe Anastasia care la rândul ei strâmbă din nas spre ma-sa si ii tot face semne sa termine o data cu atitudinea ei de rahat.
-Darius?
Intorc capul si ridic dintr-o spranceana cand il vad pe Cristi ca apare in prag.
-Hai putin,imi cere si ma aplec cat sa o sarut pe printesa pe frunte,dupa ii fac cu ochii si ii spun ca revin imediat.
-Ce s-a întâmplat?intreb direct cand intru cu el in living si inchid usa dupa noi.
-E unul la usa care susține ca e fratele Anastasiei.
Ma incrunt.
-Si?
-Are un frate?raspunde in schimb.
-Are,dar ce pula mea cauta aici cand nu l-a inviatat nimeni?
-Nu știu...probabil a aflat din presa despre voi,daca tot a vuit in ultima vreme,iar acum s-a gândit sa va facă o surpriza?isi da cu presupusul si pufnesc.
-Mda...mormai in barba.
„Ce surpriza? Neplăcută? Din câte știu n-are nici o relație cu Anastasia. S-au văzut de doua ori in toata viata lor si nici macar in acele dati n-au schimbat cateva cuvinte din câte știu eu. Asa ca...ce mortii lui vrea?”
Deschid usa nervos cand ajung in dreptul ei fiindca interiorul imi transmite un semnal de alarma și il decimez din priviri pe cel ce-mi sta in prag.
-Ce vrei?harai din adancul gatului.
Bărbatul din fata mea abia se tine pe picioare. E slab mort,iar cearcănele ii ajung in gura in timp ce culoarea la fata ii este una pamantie. Arata ca un drogat ce e gata sa intre in sevraj daca nu-si face rapid doza de heronina,iar buzele mi se ridica intr-un mod amenințător,fiindca situatia imi da de inteles ca bulangiul a venit în speranța că ii scapa careva ceva pe sub mana.
-Am venit sa vorbesc cu Anastasia,raspunde fara vlaga.
-Poti sa pleci,zic și dau sa-i inchid usa in fata,dar isi pune o palma osoasa in ea si ma opresc,doar ca sa nu i-o rup,fiindca n-am de gând sa stric ziua asta,dar isi forteaza norocul si tare ma tem ca am sa ajung sa-l joc in picioare.
-Te rog...am nevoie sa vorbesc cu ea.
-Ca sa ce?marai la el.
Ochii de argint i se întunecă,iar ai mei ard in secunda urmatoare.
-Nu ii strici ziua printesei mele,rostesc apasat printre dinti. Iar daca vrei sa mai trăiești,stai departe de ea,altfel cu mana mea te ingrop.
Da sa deschida gura,dar se opreste cand vocea Anastasiei se aude din living.
-Darius?ma striga si imi inclestez mai tare maxilarul. Ce s-a intamplat? Te tot aștept dar nu mai vii și vreau sa le dam tuturor vestea cea mare!
Intorc capul in reluare si ma uit la ea peste umar cum se apropie tot mai mult de mine.
-Avem o problema,replic pe un ton jos si monstruos ce o face imediat sa intre in alerta.
Fata i se schimba,iar ochii i se maresc.
-Ce problema?intreaba panicata.
Ma dau din usa ca sa vadă cine e în prag si se opreste la cativa pasi de mine,apoi se incrunta.
-Problema e un cerșetor?intreaba putin buimaca.
Chicotesc,dar fără veselie.
-Nu iti pare cunoscut?raspund in schimb.
Se apropie mai mult de mine,iar cand ajunge sa stea in dreapta mea,ii inconjor talia cu un brat,iar ea icneste cand ii întâlnește privirea lu frate-su.
-Nu pot sa cred!exclama socata. Tu?
-Buna surioara!ranjeste la ea cu niște dinti galbeni si stricați.
-Cum dracu ai ajuns în halul asta?i-o tranteste fara menajamente,iar idiotul ridica nepasator din umeri.
-Anturajul...cartierul...zice taraganat si pufnesc.
„Asta înseamnă să stai cu fraierii ce se cred smecheri. Ajungi sa te strici. Anturajul si cartierul ce e format din oameni care cu adevărat stiu ce inseamna șmecheria,te învață cum să lupti in viata si iti arata ca ești capabil sa muti munții din loc indiferent de probleme ce apar la orizont. Iti da zvacul de care ai nevoie ca sa mergi înainte. Iar aici eu sunt exemplu viu ca acel greu din cartier m-a făcut sa-mi doresc mai mult de la viata. La fel și Warr sau Death. Ori restul brigazii ce a știut sa se ridice de jos plecând de la nimic. Daca el a ajuns asa din cauza anturajului,de ce n-a ajuns sa fie ca Snik? Dacă tot se credea băiețaș de cartier,putea sa o ia și pe cealaltă parte,dar răspunsul este,pentru ca e slab. Fiind ca s-a pierdut pe drum si pentru ca nu a vrut sa se ridice. Fiindca acolo in moloz ii e de fapt si de drept locul. Altii au plecat din Iad si au ajuns sa-si întindă Raiul la picioare,dar au gândit,au luptat si si-au fortat norocul.”
-Intra dracu inauntru!ii cere Anastasia nervoasa,iar eu ma incrunt imediat ce ies din ganduri atunci cand ii aud tonul nemultumit.
-Multumesc,raspunde paduchiosul si pufnesc.
-Asta vrea bani printesa,ii atrag atenția.
-O s-o primească pe ma-sa,mi-o tranteste si se uita furioasa la frate-su. Ai ajuns un boschetar tampitule!ii reproșează si ranjesc imediat ca un drac.
„Mai de graba un aurolac...”
-Scuze pentru ca n-am avut un tata langa mine care sa ma îndrume,zice si incep sa rad,dar intr-un mod foarte sec si sinistru.
-Altii n-au avut parinti,au trăit pe strazi si la mila lumii,dar tot au reușit în viata,i-o arunc si-l privesc scarbit. Faza cu n-ai avut pe dracu langa tine vezi ca nu ține.
-Si nici la mine,ii atrage Anastasia atentia,iar cand deschide ușa de la terasa si ieșim toti pe ea,se lasa instant tăcerea la masa.
Tat-su se uita încruntat imediat ce-l observa,in vreme ce ma-sa pare ca e pe cale sa faca un atac de cord. Ai mei privesc surprinși si neînțelegând cine e boschetarul de langa noi,iar brigada cade putin pe gânduri cel mai probabil ca li se pare cunoscut,fiindca aurolacul a stat relativ aproape de cartierul nostru,era vorba de cateva strazi distanta,doar ca n-a pus piciorul pe teritoriul nostru decat atunci cand era adus de gaborul de tat-su printre blocurile noastre. Dar daca pe fetele tuturor celor înșirați pana acum,expresiile se tot schimba încontinuu,pe chipurile celor grei,cum ar fi Snik,fratele lui Danger sau restul băieților din grupare,nu se citește absolut nimic. Trasaturile le sunt inexpresive,iar dupa ce privesc preț de cateva secunde lungi spre el,isi reiau conversația si incep sa vorbească intre ei de parca nimic nu s-ar fi întâmplat.
-Puteti si mie sa-mi explicati de ce arata în halul asta?ii intreaba Anastasia pe ai ei fiarta de nedreptate,dar si nervoasa din cale afara.
-Usor printesa,nu le faci bine copiilor,ii zic,iar câteva icnete se desprind de pe buzele lui ma-sa,in timp ce mama bufneste direct in plâns,iar brigada mai ca nu sare in aer cand realizează ce am spus.
-Felicitari!urla Mara impreuna cu fetele și se ridica de pe scaunde,apoi vin spre noi si ne îmbrățișează pe amandoi.
-Multumim!raspunde printesa cu jumătate de gura. Nu asa aveam in plan sa va anunțăm,dar da...sunt însărcinată si o sa avem gemeni.
-Vai mama cat ma bucurrrr!!exclama mama plangand si vine alaturi de tata spre noi.
Fetele se dau intr-o parte,iar ai mei incep sa ne pupe pe obraji si sa ne strângă cu iubire la pieptul lor.
Printesa zambeste putin stramb,fiindca toata petrecerea a fost stricata de boschetarul de frate-su,in schimb eu ranjesc spre tata cand ii vad flacara din ochi cum ii arde cu mândrie.
„Pai n-am zis eu ca sunt dat dracu? Si nu doar eu...ci și al treilea membru ce-l am in dotare si care a reușit sa-si faca treaba atat de bine,incat am lasat-o gravida pe printesa mea cu gemeni.”
-O sa sărbătorim mai tarziu,le zice tuturor si-mi intorc capul spre ea.
E roșie la fata,iar nervii ii fulgera incontinuu in ochi.
-Acum chiar vreau sa aflu ce au ai mei de spus,continua si isi tinteste privirea arzatoare cand pe unul,cand pe celalalt. Ati știut,concluzioneaza,iar tat-su ofteaza,in vreme ce ma-sa pufneste.
-Normal! De asta nu voiam sa ajungi cu golanii! Uite si tu in ce hal a ajuns băiatul asta!
-Doamna draga,ii zic intr-o zeflemea ce curbează buzele borfasilor fiindca sunt constienti ca urmeaza sa-i dau imediat exemplu pe ei. Fac parte dintre golani,la fel și toti cei aflați la masa. Vi se pare ca vreunul dintre noi arata ca el?vreau sa stiu si isi da ca o chitra ochii peste cap.
-Toti o sa sfarsiti mai devreme sau mai tarziu ca el!o tine una si buna in prostia ei,iar eu chicotesc fara veselie.
-Intr-o zi poate o sa înțelegeți diferenta dintre un borfas cu cap ce e capabil sa invarta lumea pe degete si unul de doi lei,care ajunge sa se bage singur in groapa,i-o trantesc,iar Snik imi face cu ochiul,in timp ce ceilalți ridica paharele si inchina pentru mine.
„Sau poate n-o sa înțeleagă niciodata,fiindca are mintea in colturi,dar va spun eu ca golanii capabili,nu au cum sa ajungă vreodata intr-o situație deplorabila. Fiindca ei trag cu dintii sa se ridice din flacari si n-au cum sa fie atat de prosti incat sa se arunce la un moment dat din nou printre ele. E ilogic sa faca un asemenea gest cand stiu de unde au plecat,dar probabil in capul ei nimic nu are noima fiindca habar nu are cu ce se mănâncă strada si cate e capabila ea sa te învețe. Fiindca indiferent de cât de jos vii,daca ești deștept știi ce sa alegi in drumul tău spre luminita de la capătul tunelului. Daca te duce capatana,culegi si fructifici doar lucrurile care te ajuta sa te ridici mai sus,pentru ca deja cunosti fetele raului,dar daca ajungi la un moment dat sa te infrupti din cele ce știi ca te trag înapoi in jos,înseamnă ești prost cu acte în regula și ca-ti meriți soarta de fraier.”

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum