Capitolul 4

285 48 0
                                    

Anastasia:
In urma cu 25 de ani...

„-Pot sa îl scot pe catel afara??intreb entuziasmata si incep sa țopăi prin casa de fericite ca in sfarsit tata mi-a îndeplinit dorinta mult visata.
De anul trecut ma rog de el sa-mi aducă de la munca un cățel si de fiecare data imi spunea ca sunt prea mica pentru a avea grija de unul. Insa,astăzi s-a produs minunea si s-a intamplat exact de ziua mea. Fiindca azi împlinesc 7 ani,iar puiul de lup mi-a fost adus intr-o cutie si lăsat langa pat. M-am trezit din cauza scheunatului ca nu putea sa iasa afara,iar in clipa in care am dat cu ochii de el,m-am îndrăgostit pe loc.
Il iubesc deja pe cățelul asta,desi se afla doar de o ora în familia noastră,insa n-am nici o indoiala ca noul membru o sa fie cel mai bun prieten al meu.
-Poti sa-l scoți,doar ca nu vrei sa-i dai și un nume prima data?intreaba tata chicotind.
-Nu vezi ca ea știe doar sa-l pupe in bot? E atat de fascinata de el,incat uita si pe ce lume traieste!exclama mama cu zambetul pe buze si incep sa rad,apoi ma reped din nou spre catel si il ridic in brate.
Incep sa-i aplic inca o porție de pupici și il dragalesc pana cand blanosul incepe sa ma linga pe fata.
Bufnesc mai tare in ras si il las pe jos,apoi ma pun langa el si ii prind fata in maini. Il studiez,iar ochii lui căprui privesc direct in ai mei.
-Hmmm...zic meditativ. Tu ai fata de Rex,continui,iar ai mei pufnesc amuzați.
-Ce inventiva esti!exclama mama.
-Nici nu ma asteptam la alt nume sa-i dai și sa i se potrivească cainelui,spune tata,iar eu ridic din umeri.
-E un câine de politie. Rex i se potrivește,nu?intreb,desi nu ma interesează dacă sunt de-acord cu el sau nu.
Mie trebuie sa imi placa,iar Rex mi se pare potrivit pentru el.
-Da!zic in urma gandului cand nici unul dintre ei nu catadicseste sa-mi răspundă. Rex rămâne!continuu si il mai sarut o data pe bot inainte sa ma ridic in picioare si sa ma uit la tata. Avem lesa?
-Avem. Am adus una si e pe hol.
Pasesc imediat in direcția respectiva si ies din sufragerie,apoi ma uit pe hol si gasesc lesa agățată de cuier. O iau și revin langa ai mei,dupa tata ma ajuta sa i-o pun cățelului.
-Ma duc sa ma schimb și il scot la plimbare,ii informez,iar ei incuviinteaza din cap.
-Doar sa nu stai prea mult. Acus trebuie sa apara lumea la ziua ta și trebuie sa te pregătești.
-Bine mama,raspund cu zambetul pe buze,dar nu pentru ca trebuie sa se adune lumea pentru ca împlinesc astăzi 7 ani,ci pentru ca sunt fericita ca pot sa scot cățelul la plimbare.
Intru in pasi de dans in dormit in vreme ce fredonet o melodie si deschid larg usile de la dulap. Scot dinauntru un tricou albastru și un sarafan negru,iar dupa ce sunt gata,pasesc spre baie ca sa ma aranjez.
Ii aud pe ai mei ca susotesc in sufragerie in vreme ce ma pieptăn si ma privesc cu ochi sclipitori in oglinda din baie cat timp imi trec peria printre suvitele mele brunete,dupa imi pun o coronița pe cap si revin pe hol. Scot din cuier o pereche de sandale cu talpa joasa și ma inchei la catarame,apoi pasesc spre sufragerie si ma opresc in pragul de la usa dubla deschisa larg.
-Hai sa mergem baiate!ridic vocea,iar încântarea mi se simte în ea de la o posta.
„Sunt atat de fericita ca am un cățel,incat imi vine sa dansez si sa cant încontinuu.”
Surad cand lupul aleargă spre mine si ma aplec sa ii culeg lesa de pe jos. Strang intre degete funia,apoi le fac cu mana alor mei si ies în fuga din apartament cu Rex pe urmele mele.
Coboram pe scări,iar in drum spre ieșirea din bloc ma întâlnesc cu câțiva vecini pe care ii salut cu zambetul pe buze. Unul ma intreaba despre catel si ii spun ca tata mi l-a adus,apoi cand ies din scara,toti ochii se tintesc pe mine.
Cativa dintre părinții copiilor cu care sunt vecina stau pe băncile din fata si se uita la cățelul ce latra la picioarele mele,iar copii ce se jucau pana acum in fata blocului se reped spre mine cand il aud. Incep sa exclame si sa il mangaie pe Rex,iar alții ii intreaba pe ai lor daca ii lasa si pe ei sa tina un câine in casa.
Răspunsul bine-nteles ca este negativ. Nu prea tine nimeni animale in apartament,de aceea eu sunt atat de incantata ca am un catel.
„Si inca ce catel...un lup din politie.”
Surad fericita și le fac semn sa ma lase sa trec.,iar pentru ca sunt „fata gaborului" imediat imi fac loc si pasesc spre parcul dintre blocuri tragandu-l pe catel dupa mine.
-Hai pe aici!ii cer cand el vrea sa o ia pe la marginea grădinilor.
Bufnesc in ras cand nu ma asculta,apoi il smucesc incet ca sa vina totuși in direcția pe care eu mi-o doresc.
-Hai ca iti dau drumul in parc,continui si ma intreb daca din exterior par o nebuna ca vorbesc cu o necuvântătoare.
„Nu cred. Câinii ăștia sunt mai deștepți decât majoritatea oamenilor din cartier.”
Chicotesc in urma gandului,iar cand reusesc sa ajung in parc,vad ochii copiilor mai saraci ce stau adunați in fata leaganelor ca se tintesc pe mine. O observ prima data pe Andra prin marea de capete,apoi pe Mara si ridic o mana. Le salut fiindca am fost colege la gradinita si din toamna cel mai probabil o sa fim în aceeași clasa la scoala din cartier.
Bruneta si blonda in cauza imi zambesc,apoi ma saluta la randul lor,dupa imi fac semn sa ma apropii si ridic putin ochii sa vad dacă mama sau tata se afla pe la balcon.
„La dracu!”
Injur in gand cand vad ca tata e prezent la datorie si nu ma scapa din ochi,dar cu toate astea,pasesc in direcția respectiva.
„Nu prea am voie sa ma joc cu astia ce n-au o situație financiara bună,insa am mai fost prinsa de cateva ori in compania lor si cu toate ca am avut un scandal de fiecare data cat casa,am continuat sa stau prin preajma lor fiindca imi place faptul ca sunt reali si nu au o suta de fete. Nu sunt ignoranți la ceea ce se petrece in jur și sunt foarte uniți cand dau de probleme. În schimb aia din familiile bune baga coada între picioare si se fac nevasuti sau te dau in gat daca intervine o problema la mijloc.”
-Cel mai probabil o sa am din nou scandal cand am sa urc înapoi în apartament,dar aia e...bomban ca pentru mine in barba.
„Sau poate ma iartă fiindca e ziua mea?”
-Mda...nu prea cred,raspund tot in barba in urma intrebarii din capul meu.
-Ce faci Ana?ma intreaba Mara de cum ajung in fata adunăturii de copii.
Incep sa rad si fac semn spre cățelul ce vrea sa se joace cu toata lumea.
-Tocmai ce l-am primit pe Rex si l-am scos la plimbare,ii raspund blondei,iar ea se lasa pe vine si incepe sa-l mangaie pe blanos.
-Cat de marfa e ca ai un catel!exclama Andra si il prinde incet de coada.
-Dar i-ai pus numele,Rex?intreaba pe un ton rautacios,Cătălin si ranjeste in direcția mea.
-Pai dacă e tat-su gabor,cum ai vrea sa ii pună?se baga în seama si Radu.
Ma stramb la amândoi si un ras jos rasuna undeva în dreapta mea.
-Ce te maimutaresti asa,printesa?intreaba Darius de cum privirile ni se intalnesc. Amandoi au dreptate. Ai pus un nume cainelui,exact ca un militian. Tu n-ai auzit de Bobi sau Bili?
Ma uit la brunetul cu ochi verzi cafenii ce e mai mare cu 2 ani decat mine si face parte din aceeași brigada cu Radu și Cătălin,iar el se incrunta usor in direcția mea.
E un copil problema. La fel ca și ceilalți doi prieteni ai lui. Si ca ei mai sunt mulți. Atat din cartierul nostru cat si din celelalte vecine cu al nostru. Sunt acei băieții cu care nu vrei sa ai de aface. Insa mie nu îmi e frica de ei. Ii cunosc de cand eram la gradinita. Doar ca de cand au intrat la scoala si-au făcut o reputație atat de rea,ca majoritatea copiilor de bani gata stau cat mai departe posibil de ei.
-Pai tu cum i-ai spune dacă ar fi cainele tau?il intreb si isi inclina usor capul intr-o parte.
-In primul rand nu mi-as lua un lup,mi-o tranteste. In al doilea rand,cu siguranta ar fi un nume în engleza.
Pufnesc.
-Mai exact?vreau sa stiu si-mi dau ochii peste cap,iar el incepe sa paseasca apasat spre mine.
-Daca mai pufnesti o data sau iti dai ochii peste cap...lasa cuvintele suspendate în aer si ma prinde strans de barbie.
Atingerea lui e electrica si scot un scancet cand tensiunea pusca si musca din pielea mea.
-Ce dracu?intreb si imi smucesc barbia dintre degetele lui.
-Las-o in pace!bubuie deodata vocea tatei de rasuna cu ecou in cartier si imi ridic ochii speriata spre balconul de la etajul 3.
Il vad pe tata ca-mi face semn sa urc in casa si incep sa marai.
-Din cauza ta o sa am probleme!ma rastesc la el imediat ce ii intalnesc din nou privirea lui Darius.
Chicoteste ca un drac,apoi isi coboara ochii pe catel si un zambest abia perceptibil ii curbeaza buzele cand Rex incepe sa-l traga de pantaloni.
Lupul maraie in joaca si se tot trage in spate ca sa rupa materialul blugilor ce-i are pe el brunetul cu atingere electrica.
-I s-ar potrivi mai bine,Pain.
-Pain?intreb debusolata.
Ridica ochii pe mine si rade pe infundate cand imi vede fata.
-Afla ce inseamna si ai sa vezi ca am dreptate,mai zice inainte sa se întoarcă si le face semn celor doi sa il urmeze.
Ma uit la restul copiilor ce au rămas in parc si majoritatea ridica din umeri ca drept răspuns pentru intrebarea nerostite de pe buzele mele.
-Inseamna,durere,ma lamureste,Ovidiu.
Tot un brunet ce face parte din aceeași gasca,doar ca nu e atat de apropiat de Darius cum sunt cei doi cu care tocmai a plecat.
Imi cobor ochii pe cățelul ce tot încearcă sa rupa si sa muste totul in jurul lui,iar un chicotit se desprinde de pe buzele mele.
„Cu toate ca se joaca acum,Darius are dreptate. Chiar i s-ar potrivi,fiindca micutul cauta dinadins sa provoace durere si sa se harjoneasca.”
-Ei bine...tocmai te-ai ales cu un alt nume!exclam si il smucesc putin spre mine. O sa te cheme,Pain!continui,dupa incep sa-l trag spre ieșirea din parc. Ma duc sa-l plimb!le zic celor ramasi langa leagane.
-Pai te-a chemat tat-tu in casa,imi reamintește Mara.
Ridic din umeri.
-Daca intru acum,nu ma mai lasa sa ies pana mâine. Asa ca,dacă tot am sa fiu pedepsita,macar sa merite,raspund,iar ea incepe sa rada.
Ma intorc si pasesc spre gaura din gard ce se afla la o distanta de cativa metri de locul de joaca,iar dupa ce trec prin ea,incep sa alerg pe langa garaje,iar lupul scoate limba afara și baga o viteza de abia reusesc sa ma țin dupa el.
Rad cu gura pana la urechi,apoi dupa cateva ture incep sa gafai si vreau sa ma opresc,dar cățelul continua sa alerge si ma trage după el.
-Stai ca nu mai pot!ridic tonul,insa nu ma asculta și continua sa fuga. Nuuuu!!!urlu cand o pisica trece prin fata noastră si se repede spre ea.
Se smucește atat de tare ca scap funia din mama si fac ochii cat cepele cand vad ca o ia la sănătoasă.
Continui sa alerg,desi picioarele abia ma mai tin,iar cand raman mult in spatele lui,încetinesc si imi pun mainile in cap.
„Ce dracu ma fac?”
-Vai de mine!exclam cand il vad ca intra intr-unul dintre gangurile ce se afla in fiecare colt al blocurilor.
Cum turnurile sunt ridicate în forma de pătrat,singurele intrari in afara de cea principala pe unde pot patrunde mașinile,sunt golurile dintre blocuri. Sunt scobituri de beton formate intre zidurile ce se unesc intre ele si unde noaptea stau golanii. Daca nu faci parte dintre oamenii ce stau in cartier,nu prea ai curajul sa treci pe acolo atunci cand intunericul se lasa.
„Eu nu stiu cum e sa-ti fie frica de ei,pentru ca n-am trecut niciodata noaptea prin acele spatii,dar aud povesti de la ăștia ce au frati si mai povestesc prin parc ce fac băieții mai mari pe acolo.”
Imi scutur capul imediat ce cățelul dispare din peisaj,apoi inspir de cateva ori adanc si ma uit in spate.
-Ma ajutați sa-l gasesc?ii intreb pe copii din parc si Mara impreuna cu Andra le fac semn celorlalți sa le urmeze.
Toata gloata vine spre mine si începem sa ne împărțim. Fiecare o ia pe cate un drum diferit si propunem ca dupa o tura de cartier sa ne întâlnim tot aici.
Ma indrept spre direcția opusa cainelui,fiindca cu singuranta nu mai e prin acea zona si pasesc spre gangul opus celui prin care a intrat.
Grăbesc pasul ca sa ies mai repede din cartier si ajung pe străduța secundara din spate.
Dincolo de ea se afla digul si raul Bega ce curge prin oraș,iar in depărtare e podul unde se aduna băieții rai. Vad si acum ca sunt câțiva acolo,printre care am impresia ca-l zaresc și pe Darius.
Ma indrept spre locul respectiv mai mult alergând,iar cand ajung pe podul cu brate din fier toti intorc pe rand capul spre mine.
Sunt băieți de toate vârstele. De la cei mai mari cu doi ani decat mine,pana la cei ce deja au trecut de 14 sau de 18 ani.
-Aaa...zic si ii scurtez din priviri.
Majoritatea fumează si beau in plina zi. Iar alții bat mingea si se injura recipric atunci cand trișează. Unii stau pe marginea podului si asculta muzica la un casetofon,iar imaginea reflecta exact ceea ce sunt în întregime. Oameni cu care nu vrei sa te încurci.
„Atunci eu ce caut aici?”
Ma abțin sa nu inghit in sec in urma intrebarii.
„Hai ca doar nu o fi nebuni sa se lege de mine in plina zi. Plus ca nu le fac nimic. Vreau doar sa-i intreb daca mi-au văzut cățelul.”
-Ti-a mancat pisica limba?ma intreaba unul dintre ei in vreme ce scoate fumul printre buze,atunci cand dau sa deschid gura dar nici un cuvânt nu-mi iese pe ea.
E cu mult mai mare decât mine si plin de tatuaje.
-De fapt...ma întrebam dacă ati văzut un catel lup pe aici?spun cand imi regăsesc glasul,in vreme ce el ma scanează din cap pana în picioare.
-Stai asa!zice meditativ. Tu nu cumva ești fiica gaborului?intreaba,iar toti incep sa se adune in jurul lui.
De parca el ar fi șeful lor si așteaptă o comanda din partea lui ca sa treacă la următorul pas.
-Esti sau nu?insista in timp ce eu tac.
-Ar trebui sa o iau și s-o arunc peste pod pentru bătaia ce am primit-o saptamana trecuta de la nenorocitul de gabor,intervine în discuție un altul de aceeași varsta cu respectivul ce ma supune unui interogatoriu.
Inima mi se agita in piept cand le vad privirile feroce indreptate spre mine si ura ce le aprinde mânios culoarea ochilor.
„Am dat de belea.”
Fac un pas in spate de frica,iar ei incep sa rada cu răutate.
-Ea e!exclama altul,de parca gestul meu le-a dat direct răspunsul la intrebare.
Mai fac un pas in spate si incep sa privesc in toate partile. Imi calculez in minte cam cu ce viteza ar trebui sa fug ca sa scap cu viata si sa ajung înapoi în cartier,insa imi da cu virgula,fiindca n-am nici o șansă sa fiu mai rapida decât ei.
-Ia zi papusa,vrei sa faci o baie?ma intreaba tot cel ce a sugerat sa ma arunce peste pod.
-Daca te atingi de ea,s-ar putea sa mori tu inecat in locul ei,raspunde o voce din multime,iar haraiala din glas ma duce cu gândul direct la Darius.
Toti se întorc si se poziționează in asa fel incat sa-l vadă pe cel ce a vorbit. Mișcarea pe care o fac,ma lasa si pe mine sa-l vad pe brunet,iar in ochii lui se citește atata violenta incat ma sperii.
-Tii cu gaborii?il intreaba cel ce cred ca e un fel de șef al lor.
-Nu,dar fata n-are nici o treaba. Nu e vina ei ca tat-su e militian,raspunde brunetul cu ochii in continuare tintiti pe mine.
Toti cei mari incep sa rad,apoi se uita cand la mine cand la el.
-Ma tie ti-a căzut cumva cu troc si nu-mi dau eu seama?il intreaba tot ala ce m-a supus si pe mine la un interogatoriu.
-E din cartier,ii răspunde Darius de parca lucrul asta ar trebui sa ma salveze. Si nu sta cu aia bogați. Se joaca cu săracii,deci...lasa cuvintele in aer ca restul sa tragă concluziile.
-Asa deci...mormaie meditativ tipul plin de tatuaje. Dar oricum nu o putem lasa sa scape atat de usor,chiar daca e din cartier.
Brunetul se incurunta,apoi isi intorce privirea si il tinteste pe cel ce a vorbit.
-Sau...daca vrei sa scape,trebuie sa o salvezi de noi.
-Si ce propui?intreaba Darius maraind.
-Fiindca vad cum se uita și alții de varsta ta la ea,propun o bătaie,raspunde amuzat tipul tatuat si ma infior toata.
-Vrei sa ne batem intre noi?intreaba pe un ton jos in care i se simte revolta.
„Vrea sa vadă pe cine alege mai degrabă.”
Gandul ma face sa ma cutremur fiindca nu stiu ce situație ar fi mai bune. Sa ma lase pe mine sa o încasez,sau sa lupte el si sa atragă in felul asta mai mult atenția asupra mea.
„Nu mai bine incerc sa fug si poate asa se termina totul?”
In urma intrebarii ce-mi rulează prin minte incep din nou sa-mi calculez șansele si ma gândesc dacă o iau prin gangul din vest,am totuși sanse sa scap,daca ei nu o sa fie pe faza atunci cand am sa o zbughesc din loc.
-Ce?tip cand o atingere dura ma prinde de brat si vad ca unul mult mai mare decât mine se afla in dreapta mea.
-Haide! Trebuie sa privești,imi zice si incepe sa ma traga dupa el.
„Fir-ar sa fie! In ce rahat am ajuns sa cad? Eu voiam doar sa-mi gasesc cainele si am ajuns sa intru intr-o încurcătură mai mare decât mine!”
Imi infranez un geamat de nedreptate cand il simt ca mi se ridica in piept și imi musc buzele ca sa nu-l las sa-mi scape,in vreme ce devin docila si ma las trasa de tip fara sa opun rezistenta,fiindca oricum n-am cum dracu sa scap din prinsoarea lui.
-Asadar,fiindca iti dorești ca papusa sa scape de pedeapsa,ești nevoit sa lupti cu unul mai mare decât tine. Daca il învingi,fata de gabor pleacă teafăr si nevatamata,incepe sa vorbească tatuatul si se uita prin mulțime. Cati ani ai pustiule?vrea sa stie,iar cat timp el raspunde,eu ajung in cercul format din borfasi si ma uit speriata la Darius.
-Noua,raspunde printre dinti.
-Bun! Cine are 11 sau 12 ani?intreaba urland tatuatul.
Se ridica doar câteva maini in aer si inght cu dificultate.
-Numai bine. Ia uite,zice si face semn spre un copil. Si tie am văzut ca ți se scurgeau ochii dupa fata gaborului,așadar lupta cu pustiul daca nu vrei sa fii alungat din grup,ii spune,iar ranjetul ce apare pe buzele băiatului respectiv,ma baga in boala.
Dar o face fiindca e atat de crud,incat frica imi îngheață sangele in vene.
„Am sa morrrrr!!!!!”
Urland in mintea mea,il privesc inmarmurita pe Darius,insa brunetul pare ca nu are nici o treaba. Ba din contra,imi da impresia ca se bucura ca urmeaza sa se lupte si incep sa respir cu dificultate.
„Deci...sunt pe cale sa aflu cât sunt de adevărate zvonurile despre brunet. Acum nu stiu daca sa ma bucur sau nu,fiindca de e adevărat ceea ce circula prin cartier despre,Darius atunci e de necombatut in randul borfasilor de teapa lui.”
-Ia sa vedem cât de mult vrea pustiul sa te salveze,mormaie băiatul ce inca ma tine strans de brat si isi baga relaxat in gura tigara pe care o tinea dupa ureche,apoi o aprinde si trage un fum din ea.
Nu zic nimic si continui sa ma uit la cei doi ce acum stau fata in fata si se privesc ca doi rechini gata sa muste mortal in orice secunda.
-Oricand sunteți gata,le zice tipul tatuat si incepe sa rada ca un monstru cand băiatul de 11 ani se repede spre Darius.
Lupta incepe in forta si pumnii li se izbesc peste tot. Fiecare încasează si da la randul său cu toata forta pe care o deține,iar cand sangele incepe sa curga pe fetele lor,greata imi intoarce stomacul pe dos si imi urca in gat,gata in orice clipa sa dea pe afara și sa ma faca sa-mi borasc matele.
Imi duc mana libera la gura si inghit de mai multe ori cand raul ma cuprinde,apoi abia reusesc sa ma tin pe picioare cand Darius ii tranteste un șut în piept și il culca la pamant pe adversarul lui,dupa incepe sa-l lovească cu picioarele în repetate randuri,pana cand băiatul de 11 ani se chirceste pe betonul incins.
Toti fluiera si striga,indemnandu-l sa continuie,iar bucuria morbida ce se citește pe fetele lor ma face pe mine sa ma crispez din toate incheieturile.
„Sunt sălbatici!”
-Opreste-te!!!!tip atat de tare din cauza fricii incat ajunge gatul sa ma usture.
Râsetele rasuna cu ecou cand imi aud golanii spaima din glas,iar mie incep sa-mi curga lacrimi pe obraji fiindca nimeni nu intervine intre cei doi.
-Sunteti nebuni???tip din nou,dar de data asta mult mai gatuit decat prima data. O sa-l omoare!!!! Faceți ceva!!!le cer disperata si incep sa ma zbat ca sa ma eliberez din prinsoarea tipului ce continua sa tragă langa mine din tigara,iar degetele lui se strang mai tare in jurul bratului meu.
Nu exista nici o șansă sa scap și de ciuda incep sa plâng cu suspine. Privirea mi se încețoșat atat de mult,ca nu mai vad bine,dar continui sa aud loviturile aplicate cu sete și ma gândesc cu teama la faptul ca Darius ar putea sa-l omoare pe celalalt baiat.
-Opreste-l!il rog pe cel ce ma tine de mana.
El chicoteste si continua sa se uite la lupta.
-Bun!!!bubuie cateva clipe mai tarziu vocea tipului tatuat. Destul pustiule,ii zice si ca la comanda rasuflu ușurată.
Imi sterg lacrimile de la ochi cu mana libera și ma uit la Darius ce e luat pe sus de un alt tip si pus cat mai departe de victima.
-Ai destulă ura in tine incat sa faci felul multora din cartier,continua cel tatuat cu o voce joasa,dar in care se simte mândria. Cum te cheamă?il intreaba,iar in vreme ce pieptul lui Darius se ridica și coboara cu repeziciune,ochii sai monstruosi sunt indreptati spre mine.
-Darius,raspunde fara sa se uite la el si continuând sa ma fixeze pe mine cu privirea.
-Ei bine Darius,la cum te-ai bătut,eu am sa te numesc de azi înainte,Ripper.
Brunetul ranjeste,apoi se uita cu îndrăzneală la cel tatuat si surade crud inainte sa-i răspundă.
-Eu vreau sa mi se zică,R.I.P. Fiindca toti o sa va odihniți in pace daca pe viitor o sa ma mai scoateți din minti.
Si astea fiind zise,trece pe lângă tatuat si paseste apasat spre mine. Ma prinde de mana libera și ma trage spre el,iar tipul ce m-a ținut pana acum captiva langa el,ma elibereaza si rade intunecat.
Darius nu il baga în seama si ma scoate din multime,tragandu-ma violent dupa el.
-Data viitoare când iti mai da prin cap sa te bagi în seama cu astfel de specimene,fii deșteaptă și opreste-te la timp. Apoi întoarce-te si pleacă cat mai departe posibil. Ai înțeles?imi maraie cuvintele si incep sa-mi rontai buza de jos. Poate n-o sa se găsească unul la fel de nebun ca mine sa fie prin preajma si sa-ti sara in apărare,iar atunci ce ai sa faci?intreaba,dar nu ma lasa sa raspund si continua. O fi tat-tu gabor,dar pana ajunge sa te găsească,tu poți sa fii moarta si îngropată,spune supărat și cu toate ca nu se uita la mine,dupa profilul însângerat la propriu,imi dau seama ca inca e nervos din cale afara.
-Eu am vrut doar sa-mi gasesc cainele,ingaim cu greu.
Pufneste in ras,dar e unul sec.
-Si te-ai gândit ca l-au luat ei? Ești atat de proasta?latra la mine si de data asta isi tinteste ochii asupra mea.
Ma decimeaza din priviri si am intenția sa ma fac mica,mica doar ca sa nu ma mai vadă si sa nu se mai uite asa la mine.
-Imi pare rău...soptesc si isi inclesteaza maxilarul.
-Sa nu te mai prind pe aici,ai înțeles? Nici daca ar fi sa arda cartierul,tu n-ai ce cauta în partea asta de oraș,pricepi?intreaba si incuviintez speriata din cap.
Revine cu privirea pe drum,iar cand ajungem in fata unui gang ce da in cartier,imi elibereaza mana si imi face semn sa merg singura mai departe. Pasesc nesigura si incepe sa maraie cand vede ca abia ma misc,apoi cand ma indepartez cam doi pași de el,ma împinge de la spate.
-Misca-te mai repede!mai ca nu urla la mine in vreme ce ma ghionteste.
Inghit cu dificultate si incerc sa imi cobor in felul asta inima ce-mi bate speriata in gat inapoi la locul ei in piept.
Mai merg cativa pasi in fata si ii arunc o privire peste umar,inainte sa-mi fac curaj și sa deschid gura.
-Multumesc,ii spun si isi impreuneaza bratele la piept.
-Dispari,imi raspunde in doi peri si face cale întoarsă.
Pleacă din fata gangului,iar eu continui sa merg prin ele mai mult impleticindu-ma in propriile picioare.
Cu gandul la bătaia pe care am vazut-o,ajung in fata scării fara sa fiu constienta de lucrul asta,iar cand vocea Marei ma aduce in simturi,vad ca il tine in brate pe catelusul din cauza căruia am intrat în belele.
-Unde ai fost?ma ia la rost. Te aștept de vreo 40 de minunte!
-Eu...aa...zic fiindca habar nu am ce sa răspund.
„N-am cum sa zic prin ce am trecut. De afla tata habar n-am ce ar face cu mine,asa ca...mai bine tac din gura.”
-Da-mi cățelul,ii cer in schimb si intind mainile tremurand spre ea.
Mi-l pune in brate,apoi trec pe lângă copii adunati la scara si intru in bloc.
„Asta a fost cea mai ciudata zi din viata mea si pot sa pun pariu ca inca nu s-a terminat. O data ce ajung in casa cu siguranta am sa fiu pedepsita. Am dispărut din fata blocului fara sa anunț si am mai ieșit si din cuvântul tatei atunci cand mi-a cerut sa intru in casa. Probabil lucrul asta nu o sa-mi fie trecut cu vederea cu toate ca e ziua mea si n-am sa fiu iertata fiindca ai mei nu sunt deloc genul de oameni îngăduitori.”
 
*****
 
Ma trezesc cu inima batandu-mi in piept ca nebuna si cu lacrimi pe obraji,apoi incep sa gem cand lumina ce umple dormitorul mai ca nu-mi arde retina. Ma intorc pe burta si imi bag capul in perna,iar gandurile ce incep sa mi se învârtă in cap,imi provoacă o durere groaznica.
Daca ieri n-am mai fost bună de nimic dupa ce am văzut poza cu mine si R.I.P pe noptiera din dormitorul lui,azi cu singuranta am sa fiu la fel de plouata.
„De ce naiba dupa atâția ani ajung sa il visez? Si mai ales,de ce tocmai acea amintire mi-a părut in vis? Acum ca am revăzut secventele,imi aduc aminte ca din acea zi,Darius a devenit R.I.P,iar viata mea s-a schimbat radical si nu stiu cum sa reactionez la imaginile trecutului.”
-Hmmm...gem frustrata cand chipul lui imi răsare in spatele pleoapelor inchise.
Ii vad perfect fata dura și teasaturile parca faurite in inima Iadului,iar saracul meu suflet incepe sa urle in chinuri inauntrul meu.
„Nu! Nu iti permit sa tânjești dupa el! Atat eu,cât și Darius am luat-o pe drumuri diferite,iar pentru faptul ca totul s-a incheiat prost,individul nu merita nici macar un salut din partea mea daca-l vad pe strada! Asa ca,vezi poate ai treaba si te rețin dragul meu suflet pustiit de atata amaraciune!”
Mai ca nu urlu cuvintele cu glas tare in vreme ce imi cert sufletul in gand,apoi incep sa marai cand ma fortez sa alung imaginea cu chipul borfasului ce a reusit sa-mi schimbe radical viata si felul de a ma comporta sau a gândi.
Ma intorc nervoasa pe spate,dupa imi trec un brat peste ochi si incep sa respir calculat.
„Trebuie sa dispar cat mai repede din cartierul asta pana nu mi-o ia de tot mintea razna.”

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum