R.I.P:
În urma cu 15 ani...
Imediat ce ajungem la secția din cartier,sunt despartit de printesa,iar in vreme ce un gabor ma baga în camera de interogatoriu,ea e dusa cel mai probabil la tat-su in birou.
-Asteapta aici!imi ordona milițianul și pasesc spre masa de lemn din mijlocul camerei întunecate fara nici un chef.
Ma asez pe unul dintre cele doua scaune cand raman singur si scrasnesc din dinti cand devin constient de pumnii și picioarele pe care le-am incasat.
Cu injuraturile standu-mi pe vârful limbii,imi pun mainile pe masa și privesc bratarile pe care le am în jurul încheieturilor.
„La ce mi le-au pus,ca oricum o sa le dea jos pana mâine-n zori. Si-ar dori ei sa ma bage la pârnaie,dar n-au la cazierul meu lucruri atat de grave incat sa le iasa pasenta,cu toate ca de ar avea dovezile necesare la cate am facut,as infunda-o pentru cel puțin 15 ani pușcăria."
Chicotesc ca un drac cand ma gândesc la faptul ca de cand sunt cu muzica si-am ajuns la București viata mi s-a schimbat radical,iar eu n-am mai fost forțat de imprejurari sa-mi castig banii ilegal,dar cu toate astea n-am uitat de unde am plecat,iar sangele de borfas cu care m-am născut o sa-mi curga prin vene pana cand am sa mor,fapt ce se si vede,fiindca m-am încăierat in mijlocul străzii cu gainarii aia fără sa-mi pese ca exista sansa sa-mi primesc o bucata atat de grea incat sa ma trimita pe lumea cealaltă.
-Misca-te!aud vocea unui gabor de dincolo de usa cand urla ca nebunul pe holul secției,iar eu intorc cu lentoare capul spre peretele de sticla din stânga mea.
Ma vad pe mine cu fata pătată de sange si cu vânătăi prin dreptul gurii și a obrajilor,dupa vad masa,scaunul si becul chior ce arde pe mijlocul tavanului,dar cu toate ca sticla e făcută sa reflecte camera în care ma aflu,stiu ca exista un gabor dincolo de ea. Asa ca,din motive de plictiseala,ridic putin mana dreapta de pe masa și arat degetul mijlociu in direcția ei.
Nu durează decat cateva secunde pana cand o voce se aude in difuzorul plasat în colt și ranjesc cu toti dintii spre sticla respectiva.
-Intr-o zi am sa iti rup toate oasele din corp,inclusiv cel de la degetul pe care il arati!
Imi dau capul pe spate si incep sa rad,fiindca amenințarea lui in viziunea mea e egala cu zero,iar cand hohotele imi inceteaza,ma pun la mintea lui si imi dau de lucru singur fiindca altceva mai bun în clipa asta n-am de făcut.
-Daca altfel statea treaba,iti promiteam acum ca te-as fi așteptat intr-o noapte în cartier si te-as fi bătut pana iti retrageai toate cuvintele,in schimb,situatia imi permite sa fac pe victima si sa iti spun ca pot sa aduc presa pe tine. Ti-ar plăcea o astfel de reclama gabore? In care sa te acuz ca faci abuz de putere?pun întrebarea cu ranjetul pe buze,iar in difuzor incep sa se audă cateva fosnete,insa se intrerup brusc cand hotaraste sa nu-mi răspundă.
Fac cu ochiul spre peretele din sticla fiindca mișcarea lui e una inteleapta,dupa imi mut ochii pe usa din fier ce are un geam mat si astept pe scaun pana cand in camera sunt băgați rand pe rand fraierii ce se cred mari smecheri.
Ma ridic in picioare cand gaborul ce i-a băgat inauntru dispare si incuie usa dupa el,apoi incep sa rad de atitudinea ce o au cacanarii. Toti tin capul in pamant de parca lucrul asta i-ar ajuta sa fie inexistenți pentru mine dacă privirile nu ni se intalnesc,doar ca eu n-am de gând sa le trec prezenta cu vederea si ma reped spre ei,apoi incep sa le împart lovituri de picioare ca sa vadă ca mi se rupe pula si acum cu toate ca ma aflu intr-o sectie de politie.
-Darius!bubuie o voce groasa in boxa din colt,apoi in încăpere dau navala 3 gabori ca sa ma oprească.
Ma trantesc fortat pe scaunul din mijlocul camerei si ma tin pana cand intra inauntru un alt papagal ce deduc ca e mult mai mare decat ei in grad dupa modul respectuos in care i se adreseaza.
Fraierul in schimb nu zice nimic si isi tranteste plictisit dosarele pe masa,dupa le face semn celor trei sa dispară si incepe sa ne tranșeze pe cei ramasi din priviri.
Ochii lui ar trebuie sa bage spaima in noi,dar macar aici dau dovada gainarii de baieteala si nu se lasa impresioneti de privirea militianului,la fel ca mine ce sunt imun la asa ceva.
Am văzut atata răutate in jurul meu de cand am fost mic si-am umblat pe străzile din cartier pe la ore nocturne cand Iadul isi arata sub multe forme infatisarea,incat milițianul asta pentru mine personal e pistol cu apa in comparație cu ce mi-a fost dat sa traiesc. Cum sunt toți de altfel,fiindca in ochii mei nu reprezinta mai mult decât o apa si-un pamant,dar daca pe majoritatea gaborilor ii cunosc de aici și stiu ce le poate pielea,pe fraierul asta nu l-am văzut pana acum.
„O fi nou. Am ceva timp de cand abia mai dau prin cartier,deci...e posibil sa fi fost transferat aici de curând și eu abia acum sa aflu de existenta lui."
-Vorbiti!maraie dupa cateva clipe lungi in care n-a făcut altceva decat sa isi arate asa zisa lui privire mortala.
„Ma intreb cum ar reacționa daca ne-am intalni întâmplător pe strada si mi-ar casuna pe el. La ce privire am eu cand da dracu in mine,probabil s-ar caca pe el. Fiindca toti sunt smecheri pe teritoriul lor,in afara lui baga coada între picioare si se tireaza cand prind prima ocazie."
-Tu!zice si il tinteste pe unul cu degetul arătător. De ce v-ati batut? Nu v-au ieșit banii pe droguri?isi încearcă norocul si rad la abordarea lui.
Intoarce capul spre mine si imi face semn sa ma ridic in picioare.
-Am auzit de tine,replica cu scarba in glas.
-Toata tara a facut-o,raspund cu aroganta.
-Tot un derbedeu ramai si daca ai ajuns vedeta,zice si ridic nepasator din umeri.
-Vorbele tale n-au nici o importanta gabore,replic cu zeflemea in glas si bag o mana in buzunar cand ma ridic de pe scaun,iar el se încordează imediat.
Ranjesc.
-Stai flexat ca n-am o bomba,il asigur. Daca as dispune de una v-as face-o cadou. Vouă si tuturor muistilor ce se dau ceea ce nu sunt.
-Noi suntem ordinea!urla la mine.
Pufnesc amuzant pe nas.
-Ordinea?intreb taraganat,in vreme ce imi ridic bratele,apoi imi scot o tigara cu dintii din pachet si mi-o aprind.
Il privesc pe deasupra fumului ce iese din capătul ei si chicotesc sinistru. Dupa imi cobor mainile ca sa-mi bag inapoi pachetul in buzunarul din fata al blugilor,apoi iar le ridic ca sa-mi scot tigara din gura.
Cu bratarile pe incheieturi scutur scrumul inexistent,fiindca n-a apucat sa se consume din tigara mai nimic ca sa-l indepartez,insa gestul meu e menit ca sa-l enerveze.
Tupeul de care dau dovada il irita la culme si imi las la iveala colții cand incep sa chicotesc sinistru.
-Unde e ordinea voastră gabore cand lumea lesina pe strada de foame?intreb cu o voce tot mai joasa spre final. Unde e ordinea când oamenii mor în spitale daca nu li se baga ceva pe sub mana doctorilor?vreau sa stiu,iar glasul imi devine tot mai letal. Când pana si popa nu ingroapa mortul daca nu primește mai mulți bani?vorbesc de data asta pe un ton atat grav si de rece ca ii vad pe fraierii din cealalta brigada cum casca ochii la mine. Unde e ordinea criminalule cand tragi pentru o cauza eronata? Sau ce?intreb ironic. Pozitia iti permite? Doar pentru ca ai uniforma pe tine ai drept de viata și de moarte asupra cuiva?
-Am asupra borfasilor ca tine!scrasneste din dinti.
-Borfasii ca mine incep sa faca ilegalitati minore pana ajung sa se încurce cu mafia!scuip cuvintele fiindca habar nu are ce inseamna viata de cartier. Pana sa dea de aia grei,un borfas ca mine fura cand e mic un colt de pâine in mortii ma-tii ca sa nu dea ortul popei si sa nu sfârșească de foame intr-o groapa de 2m patrati,in vreme ce mafiotii si parlamentarii corupti dorm pe saci cu bani produși tot din lucruri ilegale,fiindca n-ai cum sa strangi averi din munca cinstita!ma rastesc la el. Ai mei au muncit o viata in pula mea si nu au,în vreme ce altii dispun de atâția bani cat sa trăiască zece la un loc,nu una, lua-v-ar moartea sa va ia pentru ca voi gauzarilor închideți ochii fiindca de la ei roadeti ca sa o duceți mai bine la randul vostru!urlu la el cand nedreptatea incepe sa-mi curga vijelios prin vene si incepe sa rada cand vede ca m-am activat,iar eu pun mainile pe scaunul de langa mine,apoi il arunca peste masa cu furie,doar ca se ferește la timp si in loc sa-i fac muia afis pe zidul murdar,scaunul se izbeste cu zgomot de perete si cade pe jos.
-Afara!zbiară furios si imi indica usa. Ai sa stai multe zile pe arest borfasule,iar la finalul sentinței,am sa ma asigur ca infunzi puscaria!
Ranjesc,desi imi vine sa-l omor cu bătaia.
-Vise mari pentru un gainar atat de mic,raspund in timp ce dau ocol pe lângă masa.
Isi pune palmele pe ea si se apleaca in fata dandu-mi de inteles ca nu rămâne totul asa si ca o sa ne reglam conturile mai tarziu,iar eu intorc tigara intre degete si mi-o sting de dosul unei palme de a lui cand trec pe lângă el.
-Tu-ti mortii ma-tii!ma injura cu patos si incep sa rad in vreme ce imi continui drumul mai departe.
Ridic mainile deasupra capului si fara sa ma uit in spate ii arat degetele mijlocii,apoi ma opresc in fata ușii din fier si bat cu pumnii de cateva ori in geamul mat.
Zăvorul se trage,apoi un gabor imi deschide si ma priveste cu multe promisiuni in ochi.
-N-ai sa vezi!ii zic ca sa stie ca orice si-ar dori in cazul meu o sa-i moara la final toate promisiunile si pune mana pe pulan,iar cand il scoate incep sa clatin din cap. Fa-o si de nu va fac cea mai buna reclama in presa inca-i una!il amenint,desi e o minciuna,dar știu ca sa atrag atenția asupra lor,le-ar aduce probleme fiindca idioții fac multe magarii cu gainarii de bani gata si cu siguranta reporterii le-ar descoperii dacă si-ar baga nasul prin treburile lor.
Se opreste inainte sa mi-l puna pe spate,apoi incepe sa maraie.
-Pe arest!haraie si ridic nepasator din umeri,apoi pasesc in direcția respectiva fara sa aștept sa ma conducă fiindca cunosc secția asta la fel de bine precum imi cunosc casa.
-Sa-ti aduc o cafea,vedeto?ma intreaba la misto si chicoteste cu răutate cand ajungem pe arest si imi deschide ușa de la o celula. Ai de stat pana dimineața cand o sa trebuiască sa dai declarația,asa ca uite ce dragut vreau sa fiu cu tine!exclama sarcastic. Fac un efort ca sa ai parte de un tratament special.
-Dacă mi-o prepara ma-ta,atunci poți sa-mi aduci o cafea!ii raspund si o injuratura ii scapa printre dinti,apoi tranteste usa din zabrele in urma mea si o incuie nervos.
Chicotesc si ma trantesc pe patul ingust ce se afla in colt. Imi duc bratele incatusate la frunte si ma gândesc ca dupa ce dau dimineața declarația,trebuie sa fac cumva sa scap mai repede,pentru ca mâine seara trebuie sa ajung neapărat cu băieții la București.
Un oftat imi iese printre buze in timp ce caut prin cap varianta cea mai rapida care sa ma ajute sa ies mai repede de aici,iar cata vreme ajung sa fiu pierdut prin ganduri,aud la un moment dat glasul Anastasiei ca ajunge distorsionat la urechile mele.
-Da-te din drum!urla ca nebuna din hol si ma ridic in fund imediat ce vocea ei ma dezmeticeste,apoi ma dau jos din pat si pasesc spre gratii.
-N-ai ce cauta aici domnisoara!ii răspunde un gabor cu duritate.
-Sa mori tu!i-o tranteste si ranjesc in coltul gurii. Am fost adusa cu mașina politiei la secție imbecilule,cum sa n-am ce cauta aici? Dar unde vrei sa ma duc? Nu trebuie sa stau pana dimineața la declaratii?
„Normal ca nu. E fata gaborului suprem de pe secție. Deci...legea nu e valabila în cazul ei. Cum nu e valabila nici in cazul ălora de bani gata ce scapa basma curata de fiecare data cand vor sa para si ei baieti rai."
-Da-te!urla din nou de o aude toata sectia,iar câteva clipe mai tarziu usa se deschide cu putere.
Da buzna inauntru cand trece de gabor si ma cauta din priviri. In spațiul inchis sunt doar 3 celule,iar cand o găsește pe cea din coltul in care ma aflu,se repede spre mine si se prinde strans cu degetele de gratii.
-Ti-au făcut ceva?ma intreaba panicata si incepe sa ma scurteze din priviri.
-Nu,raspund,iar ea se ridica pe vârfuri si isi baga capul printre metale,iar dupa ce rasufla usurata,imi atinge buzele cu ale ei si ma saruta de fata cu cei doi gabori care au intrat dupa ea.
Imi inghit cateva maraieli fiindca vânătaia ce o are pe obraz activează salbaticul din mine,dar in loc sa-mi bag și sa-mi scot de ciuda ca a incasat-o fiindca n-a vrut sa fuga,iar eu nu aveam cum sa ma împart intre atâția cacati doar ca sa o apar si prefer sa scot pe gura cuvintele ce le simt din suflet doar ca sa ii schimb ei starea de spirit.
-Te iubesc,soptesc si cateva lacrimi incep cu repeziciune sa-i curga pe la colturile ochilor.
Gaborii pufnesc cand ma aud,iar sunetul o face pe bruneta sa-si inghita restul lacrimilor,apoi le șterge nervoasa pe cele de pe obraji inainte sa se întoarcă spre ei si sa-i omoare cu privirea.
-Unde-i cheia?se rasteste si intinde o mana in fata.
-Pentru ce?raspunde unul,iar ea incepe sa maraie.
-Ca sa ma arestezi!ridica din nou vocea.
Amândoi o privesc ca tasniti,dupa se uita ca prostii unul la altul.
-Du-te la sefu in birou,domnisoara,ii cere amandoi cand isi revin in fire si ii fac semn sa iasa pe usa ce da in hol.
-De acolo tocmai ce am fugit,iar voi vad ca nu vreți sa va faceți treaba,le atrage atenția pe un ton harait. Ori ma băgați în celula,ori dau duma in oras pentru ca favorizati infractori.
Bufnesc in ras cand o aud,in schimb cei doi nu stiu ce sa facă.
-Nu va mai uitați asa! Ma băgați sau nu în celula?insista printesa si isi continua sarada ca nimeni alta.
Amandoi isi scutura capul,dupa unul dintre ei se conformează si aplica legea. Isi scoate o pereche de chei de la spate si paseste spre celula de langa a mea.
-In a lui vreau,ii atrage printesa atenția,iar polițistul inspira adanc.
-Ai un tupeu fantastic fetita,ii răspunde la limita răbdării,dar bruneta insista sa fie băgată langa mine,asa ca,pentru a doua oara gaborul se conformeaza si deschide ușa de la celula mea,iar cand bruneta paseste dincolo de prag,se repede spre mine si imi inlantuie gatul,apoi isi zdrobește buzele de ale mele si as vrea sa o iau in brate,doar ca nu pot fiindca ma incurca cătușele.
-O sa ieșim de aici,ma asigura si incuviintez din cap.
„N-au de ce sa ne tina. Bataile sunt la ordinea zilei in cartier. Iar in afara de a ne da o amenda,n-au ce sa ne facă. Si aia oricum o sa ajungă sa fie trecuta la impozit pentru ca nici dracu nu o s-o plătească."
-Stiu,raspund,apoi imi aplec capul si incep de data asta eu sa o sarut.
In vreme ce limbile noastre se intalnesc si se sorb intre ele,pe arest intra si restul idioților din cauza cărora am ajuns amandoi aici,iar cand milițienii ii împart si ii baga in celelalte doua celule,isi face prezenta si tatăl ei care incremeneste cand o vede alaturi de mine in spatele gratiilor raspunzandu-mi la sarut cu o ardoare ce ii aprinde lui venele si ii înroșește fata de nervi.
-Anastasia!bubuie vocea lui cand isi recăpăta cat de cat controlul.
Bruneta tresare,dar isi revine repede in fire si intoarce capul spre el in timp ce continua sa-si tina bratele înfășurate in jurul gatului meu.
-Da?raspunde pe un ton angelic.
-Iesi si du-te acasă!urla din nou.
-Pai?face pe proasta.
-N-ai ce cauta aici!scrasneste tat-su din dinti.
-Nici el!se rasteste deodata si toata atitudinea de ingeras i se transforma intr-una de diavol.
Ochii incep sa-i arda cu furie in cap,iar trasaturile de papusa ii devin tot mai dure.
-Cu el am sa ma lămuresc mâine dimineata,ii răspunde si printesa pufneste zgomotos.
-Te lămuresc eu chiar acum,i-o tranteste nervoasa. Idiotul ala,zice si face semn spre șeful proștilor din celula de peste drum,apoi continua. S-a dat la mine cand noi doi ne întorceam de la cinema. I-a spus lui Darius ca isi cheamă brigada ca sa îl tina,apoi in fata lui o sa ma futa pana o sa-mi faca pizda cat galeata,minte cu nesimțire si folosește cuvintele învățate in cartier ca sa se asigure ca tat-su o crede fiindca doar de pe gurile vagabonzilor se desprind asemenea vorbe. Apoi mi-a promis ca dupa ce el își face mendrele cu mine o sa ma dea si celorlalți,continua cu minciunile,iar fata lu tat-su ajunge sa fie neagra de furie. Darius s-a enervat și l-a luat la bătaie. Intre timp au venit și pârliții lui si uite asa a ajuns sa se bata în strada pentru mine tata!tipa la final ca sa fie si mai convingătoare,apoi se fortează sa tremura si incepe sa plângă din senin. Daca nu era borfasul asta,probabil sfarseam violata,incheie suspinând si face semn de data asta spre mine cu un deget tremurand.
-Da-mi electroșocul si pulanul!ii cere tat-su cu toti dracii jucând pe el unuia dintre gaborii ce se afla cu noi pe secție.
Militianul se conformeaza si scoate din dotare ceea ce șeful lui ii cere,apoi i le pune in palme.
-Elibereaza-i!ii ordona printre dinti si face semn spre noi.
Gaborul se întoarce imediat pe calcaie si din cativa pasi ajunge langa celula noastra. Descuie usa din fier,dupa ne face semn cu capul sa ieșim mai repede dinauntru.
Ne punem amandoi in miscare,doar ca eu ma opresc in dreptul lui si intind mainile incatusate inainte sa ies din celula.
-O sa ti le scoată la poarta,imi zice si incuviintez din cap,iar printesa ma ia de un brat si in vreme ce ieșim din arest,o vad cum ranjeste ca o scorpie in directia celui pe care tat-su ajunge sa il prinda strans de gat și il smuceste cu ura spre el.
„Sa vezi acum omor ce-si ia papagalul. Oricum si-l lua,dar cand gaborul sef are motive atat de bune ca sa-i rupa capatana,moartea lui deja e prin apropiere si cel mai probabil o sa-l duca intr-o camera de spital,dacă nu direct la morga,fiindca nu-l vad deloc bine pe gainar la ce minciuni a vărsat printesa mea ca sa se asigure ca toți idioții o s-o incaseze de la militieni intr-un asemenea hal de a doua oara când o s-o vadă pe strada sa faca stanga imprejur si sa treacă pe celalalt trotuar."
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Romance#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...