Anastasia:
În timp ce duba aluneca pe asfalt,privesc in gol si ma gândesc la faptul ca ideea mea nebuna nu prea are șanse sa de-a roade.
Aseară după ce Darius mi-a legat mana de a lui,am încercat sa schimb foaia si sa-l duc cu zăhărelul. In loc sa fac pe isterica,m-am gândit sa îl seduc,poate poate am vreo sansa sa scap de el si de bandana,insa de atunci și pana acum,au trecut multe ore,iar golanul continua sa fie nedezlipit de mine.
A trebuit sa dorm impreuna cu el dupa ce am plecat de la vila de pe plaja,cum a trebuit sa merg și la baie tot cu el coada dupa mine sau eu dupa el.
Degeaba i-am explicat ca n-am de gând sa fug,in speranța că o sa ma dezlege,fiindca nu m-a luat in serios. Si uite cum acuma ne indreptam spre un concert de-al trupei cu incheieturile noastre inca legate între ele. Iar dacă lucrul asta nu e de ajuns,borfasul isi mai si tine degetele împletite cu ale mele ca sa se asigure ca nu fac vreo minune si scap de bandana ce ne tine mainile incatusate.
Lucru ce de ar fi posibil,chiar l-as face,fiindca am de gând ca o data ce prind ocazia sa fug cat mai departe de el si sa ma asigur ca n-o sa ne mai vedem vreodata.
Cu toate ca sentimentele ce le-a trezit de ieri în mine,incep sa se cam bata cap in cap,iar tatuajele lui si verigheta de la gat mi-au scurtcircuita mintea,nu-mi permit si nici nu vreau sa intru inapoi in cercul vicios din care am ieșit în urma cu 14 ani mai mult moarta decat vie. Cu atât mai mult acum cand toata presa stie de existenta lui,iar eu n-am de gând sa fac parte din nou din lumea lui nebuna. Vreau liniste si pace. Mi-a ajuns nebunia ce am trait-o in copilărie. Macar acum ca sunt adult sa ma bucur de o viata linistita pe care sunt capabila sa mi-o fac cu mana mea fiindca nu mai depind deloc de alții.
-Hai!imi cere cand masina se opreste si habar nu am cat timp am privit în gol,dar cand revin in simturi vad ca ne afla între niște blocuri.
-Pai ce? Vin cu voi?il intreb nedumerita si ranjeste in coltul gurii.
-Doar nu vrei sa stai în masina cat timp cantam,nu?raspunde cu o întrebare.
„Ba da! Fiindca exista sansa sa fug. Cu toate ca nu stiu cum naiba am sa ajung mai repede la Timișoara daca am sa reușesc sa scap de el,fiindca acum ne aflam în Pitești,insa tot as risca doar ca sa o zbughesc cat mai departe de el.”
-Nu ramai în masina,printesa,ma scoate chicotitul lui din ganduri si mijesc ochii cand imi spune aliatul cu o incarcatura aparte.
E menita vocea sa ma intoarca in timp si sa-mi aducă aminte cat de mult ma bucura faptul ca ma numea printesa lui.
-Pai si ce vrei sa fac Darius? Sa te păzesc din spatele scenei?intreb ironica. N-ai oameni ca sa faca asa ceva? Sau vrei sa urc cu tine pe scena si sa te țin de manuta?
Surade cand imi aude vocea sarcastica,dupa imi face semn sa îl urmez,apoi isi trage cozorocul de la șapcă mai tare pe nas și isi acoperă de tot ochelarii.
Pufnesc cand deschide portiera din spate si ma trage după el,dupa ma uit la frații lui si ambii clatina abia vizibil din cap.
"Si ei sunt conștienți ca nebunul a luat-o razna,dar nu-i zic nimic."
Insa eu nu pot sa ma abțin,iar cand deschid gura sa-i spun ca nu vreau sa merg cu el si ca nu poate sa ma oblige,cuvintele imi raman pe vârful limbii,fiindca o mulțime de oamenii dau navala peste noi.
Bărbații incep sa fluiere si fetele sa tipe cu isterie,iar eu ma imping speriata in Darius si ma fac mica la pieptul lui.
„Doamne! Cum de face fata la asa ceva? Mie îmi e frica! Printre atâția oameni daca se afla și unul bolnav mintal? Unul ce e gata oricând sa spargă capete?”
-Baga-ma in masina,ii cer cu glas tremurat si cu nasul strivit de pieptul lui.
-R.I.P! R.I.P! R.I.P!incep sa scandeze atat fetele cat si baietii,iar trupurile ajung imediat sa le sara in aer.
-Inapoi!le cer Warr cu Death in acelasi timp.
-O sa ne întâlnim la poze dupa concert,continua Death in încercarea de a linisti multimea.
-Aaaaa!!!!tipa o fata cat o tin plamanii si se repede spre noi. Nu putem sa facem o poza chiar acum?urla in direcția lor si vad cu coada ochiului cum se uita fascinata la fiecare in parte.
Atat Death cat si Warr încearcă sa isi calmeze fanii,in schimb Darius ma smulge dintre ei si paseste spre partea din spate a scenei. Locul unde deja cei din echipa le descarca si le aranjează echipamentele.
Arunc un ochi peste umar si ma uit socata la oamenii ce incep sa tragă de baieti de mai ca nu le rup hainele de pe ei,dar o fac pentru ca le sunt fani înfocați si se bucura ca au ajuns la ei în oraș.
-Doamne ferește...soptesc socata.
-Si tu voiai sa ramai în masina,pufneste borfasul in vreme ce isi scoate pachetul de tigari impreuna cu bricheta din buzunar,apoi prinde una cu dintii si o aprinde. Esti in siguranta doar langa mine,printesa,continua imediat ce trage primul fum.
-Cum de pe tine nu te iau cu asalt?raspund câteva clipe mai tarziu cand realizez ca are dreptate.
La cat sunt de înfocați nu m-ar mira sa le spargă duba ca sa cotrobaiasca prin ea in încercarea de a găsi vreun obiect ce le aparține ca sa-l ia cu ei acasă.
-Asa cum îți amintești tu de mine,ma stii o persoana atat de draguta incat sa stau la discuții,printesa?intreaba sarcastic,iar la final chicoteste rautacios.
Clatin incet din cap,dupa imi mut ochii de pe mulțime cand baietii reusesc sa iasa dintre ei,doar ca nu scapă pana cand nu fac si cateva poze cu fanii din primele rânduri ce s-au format in jurul lor,apoi imi ridic ochii pe Darius ce continua sa fumeze si vad ca ii face semn unuia din echipa care se ocupa cu montarea echipamentelor sa se apropie de el.
Tipul lasa tot ce are în maini,apoi vine cu câte fire intre degete,iar cand ajunge langa el incepe sa-l cableze,dupa ii da casca de la capătul firului,iar brunetul si-o baga in ureche.
-Ce naiba?intreb cand isteria se stârnește din nou doar ca de data asta mult mai tare si imi arunc inca o data ochii peste umar.
Lumea incepe deja sa le cânte versurile si urla atat de tare ca vocile le bubuie in tot cartierul in care ne aflam.
Warr si Death ni se alatura in vreme ce fanii canta,fluiera si zbiară înjurăturile de pe melodiile lor cu un patos ce-i scoate pe cei ce stau in zona pe la balcoane.
Imaginea imi aduce aminte de cartierul nostru cand vad capetele cum se intind pe la geamuri si observ imediat nemulțumirea de pe chipurile multora.
Chicotesc,iar cata vreme si ceilalți doi baieti sunt cablati,sirenele incep sa se audă in depărtare.
-Vin gaborii!chicoteste Darius cu răutate in glas.
-Vin?il intreb surprinsa si incuviinteaza din cap. Aici?vreau sa stiu si din nou repeta mișcarea. De unde știi?
-Pentru ca nu e prima data cand vor sa ne salte,imi raspunde dupa ce elibereaza fumul printre buze si arunca pe jos chistocul,dupa il stinge sub talpa de la papuc.
-La inceput erau prezenți la fiecare concert,ma informează Warr si surade ca un drac.
-Iar motivul de atunci e același ca si cel de acum,continua Death. Lumea încă are o problema cu faptul ca ne bagam si ne scoatem atat in oamenii de doi lei,cât și in sistemul bolnav din tara asta.
Imi trec ochii peste fiecare in parte in timp ce sirenele se aud tot mai aproape si vad ca nici unul dintre ei n-are o treaba cu faptul ca gaborii sunt pe cale sa le facă o vizita. Par imuni,iar atunci cand într-adevăr ajungem sa dam cu ochii de polițiști,Darius e primul care vorbește cand il vede pe unul dintre ei ca isi scoate cătușele intr-un gest de sfidare.
-Ce crezi papagalule ca o sa rezolvi ceva cu ele?intreaba cu vocea lui groasa,iar tupeul de borfas se simte în fiecare cuvânt ce il rostește printre buze.
-Sunt in caz de urgenta și pentru siguranta,replica polițistul fara sa comenteze nimic cu privire la felul in care Darius i s-a adresat.
-Siguranta si încredere...chicoteste golanul de langa mine,apoi continua. Da-va-n pula mea!
„Au...dar n-are nici un filtru la gura! Nici dupa atâția ani nu a învățat sa-si dreseze limbajul golanul asta. E la fel de brutal ca pe vremea în care locuia in cartier. Iar lucrul asta ma duce cu gândul la o intamplare,ce s-a sfârșit cu noi doi in masina de politie. Fiindca drept sa va zic,nici mie nu mi-a fost frica de ei inca de pe vremea când eram doar o copila,iar pe atunci chiar nu se sfiau sa ne rupa cu bătaia daca călcam stramb. Nu conta ca ești băiat sau fata,o luai la ochi fara drept de apel daca faceai vreo tâmpenie.”
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Roman d'amour#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...