Capitolul 26

225 44 5
                                    

Anastasia:
În urma cu 15 ani...

Cand ieșim din cinema,noaptea deja s-a lăsat de cateva ore peste oras,iar in vreme ce pasesc alaturi de Darius pe trotuar,ii inconjor talia cu bratele si imi bag nasul in geaca lui.
-Nu imi place ca mâine trebuie sa pleci de acasă,soptesc lucru la care m-am gândit toata ziua astăzi,chiar și mai devreme în timp ce filmul rula.
-Stiu,raspunde,iar bratul lui se strânge mai tare in jurul meu. Insa nu avem ce face,printesa. Nu-mi pot lasa frații singuri,iar pe tine deocamdată nu te pot lua cu mine.
Oftez.
„Are dreptate. Nu am cum sa-i cer sa rămână,fiindca asta e meseria lui. Talentul l-a făcut un rapper foarte cunoscut,iar din muzica isi castiga existenta. Cat despre plecatul cu el,nu am sa o pot face pana la anu. Nu de mult ce am împlinit 17 ani,iar pana cand am sa devin majora mai am de aștept în jur de vreo 10 luni."
-Hai nu pune bot,imi cere cand fără sa vreau scap un suspin ce mi se ridica din piept în urma gandurilor si a durerii ca trebuie sa trecem atâtea luni prin Iad pana cand o sa putem fim fara nici o problema impreuna. Iti iau ceva dulce de la non-stopul din colt?intreaba in încercarea de a schimba subiectul si clatin din cap.
-Nu ma ajuta,raspund cu voce mica.
-Printesa...mormaie si isi lasa barbia in piept,apoi ma saruta pe creștetul capului. Încă puțin și tot chinul o sa se sfârșească.
„Stiu...dar pana atunci am sa-i duc dorul si am sa sfârșesc in bocete in lipsa lui. Pentru ca de cand tot pleacă de acasă,eu ma usuc pe picioare cat timp il aștept sa se reîntoarcă. De aceea de multe ori ajung sa dorm la el in dormitor,ca sa mai potolesc din agonie,iar părinții lui nu comenteaza nimic,ba din contra,ma primesc de fiecare data cu drag și cu bratele deschise. Iar pentru faptul ca sunt atat de atașați de mine,am pe brelocul de la chei si cea de la apartamentul lor. In cazul in care ei nu sunt acasă sa pot intra la nevoie inauntru oricând imi doresc."
-Atunci ce zici dacă te duc acasă și te impac pana mâine dimineata?ma scoate vocea lui din ganduri si ma cutremur cand chicoteste ca un drac spre final.
Rasul imi promite dezmat in toata puterea cuvântului si cu toate ca știu ca tot ce încearcă sa facă,este sa ma distragă,nu ma pot lăsa prinsa in capcana lui.
-Nu o sa îmi treacă orice mi-ai face,raspund cu amaraciune in glas si ridic ochii spre el.
Sapca ce o are pe cap,ii umbrește ochii pe care si asa nu-i vad din cauza întunericului,insa felul in care i se curbeaza buzele nu-mi scapa si inghit in sec.
-Asa-i,dar măcar iti dau pulă cat sa-ti ajungă pentru toata perioada in care am sa fiu plecat,vorbeste borfasul din el si clatin din cap.
-Golan...soptesc oftand,iar el se apleaca si imi inhata buzele.
Incepe sa ma sarute in vreme ce continuam sa pasim pe trotuarul gol ce duce spre cartierul nostru,iar cand isi dezlipește buzele de ale mele,dupa ce-mi linge fiecare coltisor al gurii,incep sa trag de cateva ori aer adanc in piept.
Revin cu privirea pe drum și încerc sa ma imbarbatez singura in gand,ca sa nu risc sa bufnesc de pe acum in plâns.
„Hai Anastasia,inca trei săptămâni pana il revezi nu o fi foc! Poți sa o faci!"
Incuviintez ca pentru mine din cap,in timp ce incerc sa-mi resetez mintea ca sa o oblig sa reziste si de data asta pana cand borfasul o sa se intoarca din nou la mine.
-Ce vrei sa-ti aduc cand ma intorc?rupe tăcerea ce s-a lăsat peste noi,iar degetele mi se strang mai tare in jurul taliei lui fiindca n-as vrea sa-l las sa plece,iar el vorbește de reîntorsul lui.
-Pe tine teafăr si nevatamat,raspund pe un ton profund și ridic capul.
Buzele i se curbeaza intr-un zambet incantat,iar iubirea i se simte imediat in imbratisarea pe care mi-o oferă.
-Te iubesc printesa,sopteste cu o voce adanca ce ma răscolește pana in ultimul substrat al ființei mele.
Surad cand prezenta lui isi găsește culcușul la mine in suflet pe care si-i l-a făcut in urma cu mulți ani,dupa ma intind,iar el vine in întâmpinarea mea si ma saruta.
M-ai aruncăm cate un ochi la drum,în timp ce buzele ni se contopesc intre ele,insa euforia ne dispare dupa cativa pasi cand intram in zona cartierului vecin.
Prin intunericul din gangul blocului pe langa care trecem,vad putina mișcare și ma incordez imediat.
Darius in schimb continua sa ma sarute,cu toate ca starea si lui i s-a schimbat fiindca simt in sarut ca e mult mai tensionat,iar degetele de la mana ce o are in jurul meu se infing cu mai multa putere in hainele mele.
Clatina abia vizibil din cap imediat ce rupe sarutul,dupa se uita la drum,dar amandoi intoarcem deodata capul cateva clipe mai tarziu cand alarma se da in cartierul vecin.
-Pe ei!!!!!bubuie o voce din gang si sunt întoarsă cu repeziciune pe loc de către Darius,dupa băgată in spatele lui in vreme ce face un pas in fata mea si priveste de sus adunatura de golani ce dau iama inaintea noastră.
-R.I.P...sâcâie șeful din brigada rivala noua cand paseste in fata lui Darius si isi scoate de la spate o bata bandajata de sus pana jos cu banda neagra.
Inima mi-o ia razna cand in spatele celor adunati,mai apar cativa borfasi,iar socoteala ce o fac la repezeala in cap imi da cu virgula.
„Sunt prea mulți ca sa le facă fata. Si cu toate ca știu cum lupta,nu exista sansa ca de data asta sa nu o incaseze,fiindca ajutorul meu i-ar fi egal cu zero. Sunt doar băieți și n-am cum sa imi masor puterile cu ale loc chiar daca n-as da in spate niciodata cand vine vorba de o cafteala in strada. Insa atunci cand suntem intr-un numar cat de cat egal cu a celor rivali,bătaia e mult mai ușoară. Fiindca dai in toate partile si mai ai pe langa tine cativa pumni care sa te ajute,dar asa...in situatia de fata,noi suntem în minoritate."
-Ce mai faci,R.I.P?intreaba șeful lor pe un ton batjocoritor si incepe sa balangane la misto bata intre degete. De cand ai ajuns vedeta,ai uitat cum e sa iei bătaie?chicoteste cu invidie in glas,semn ca nu suporta faptul ca Darius a ajuns sa iasa din intuneric si sa strălucească in lumina reflectoarelor,cat despre faza cu incasatul de bătaie,e o aberație,pentru ca brunetul n-a luat-o in viata lui.
-Am luat bătaie?raspunde R.I.P cu o zeflemea in glas de ii provoacă greata pana si celuilalt smardoi ce isi tot flutura bata prin apropierea lui.
-Ai sa iei în secundele ce urmează,se corectează tâmpitul,iar din spatele lui incep sa se audă cateva horcaieli,semn ca le convine foarte mult situatia.
„Normal! Cum dracu sa nu le placa? E singur împotriva tuturor!"
Cu gândul ca exista sansa sa o incaseze rau de tot borfasul meu,incep sa ma uit in toate partile in căutarea unui ajutor. Ma uit peste drum in speranța că un copil e prin zona,ca sa-l rog sa fuga pana în cartier si sa de-a duma ca R.I.P e prin preajma si ca are nevoie de ajutor,insa,in afara de cativa caini vagabonti,nu e nimeni,iar prezenta patrupedelor nu imi e de nici un folos.
„Daca ar fi fost Pain cu noi,ar fi făcut cat doi borfasi la un loc si l-ar fi ajutat pe Darius sa nu iasă sifonat din toată incaierarea ce știu ca e pe cale sa se pornească."
-Asa smardoi va credeți incat vreti sa săriți toti pe unul?intreaba brunetul meu cu un amuzament sec in glas. Dacă tot vreți bătaie,hai sa o dam parte in parte,le propune si,desi si aceasta varianta e una grea,pentru ca ei sunt in numar de vreo 15,nu e imposibil ca sa-i rupa cu bătaia.
-Hmmm...zice mortul de ii conduce pe ceilalti si se preface cum cade putin pe gânduri. E buna și ideea ta,dar oricât de smecher te-ai crede R.I.P,n-ai cum sa ne dai gata pe toti,nici daca ne batem parte in parte,dar îți propun un alt targ in schimb. Ca sa nu zici ca-s bulangiu,te las sa fugi,spune cu un ras infundat de hiena ordinara ce e,iar cand ma ridic pe vârfuri ca sa privesc peste umărul lui Darius,il vad cum isi arata cu mândrie colții,pentru ca oferta lui daca o accepta brunetul,o sa-i păteze toata reputația pe care si-a format-o in oras. De fapt...continua imediat si mai flutura de cateva ori bata pana sa continuie. Ca sa vezi ca sunt de treaba,iti dau un avans,iar daca reușești sa scapi,atunci nu mai riști sa-ti rupem picioarele.
Darius chicoteste ca un demon scos din Iad cand il aude,iar trasaturile idiotului ce tine bata in mana incep sa se înăsprească.
-Am sa trec peste ideile tale de cacat,iar in schimb ca sa vezi tu cat de mult sange am in pula ca sa va iau pe toti pe rand,am sa v-o dau sa mi-o sugeti mai întâi,ce zici?raspunde in schimb,iar tonul ii devine din ce în ce mai intunecat. Iar dupa ce fiecare o sa faceți cunostinta cu gustul smecheriei ce curge prin mine,am sa bag o batut-n voi sora cu moartea,continua,iar câteva maraieli incep sa se aud prin spatele idiotului sef. Dar vedeți partea buna din toată combinația asta,zice fara sa le bage în seama sunetele de nemultumire. Dupa ce o sa mi-o sugeti si o s-o încasați,macar ramaneti la final cu un motiv de lauda. Pana la urma eu nu-mi dau pula pe oricine,insa printesa o sa-mi treacă ieșirea de data asta cu vederea ca sa mi-o dau pe voi,le-o tranteste cu un amuzament sinistru in glas si atat ii trebuie șefului din cealalta brigada sa auda,ca ridica imediat bata si se repede spre el.
Tip si fac un pas in spate,insa Darius prinde lemnul inainte sa îl lovească si cu forta ii smulge bata dintre degete,apoi o intoarce cu rapiditate si se năpusteste asupra lui ca un animal de prada.
Ii da o bucata peste un umăr,iar cealaltă o încasează tâmpitul peste un picior pana cand ajung celelalte hiene sa-i sara in spate borfasului meu.
Șeful idioților cade si incepe sa urle niște înjurături cu o voce monstruoasa,apoi le cere celor ce n-au casunat inca pe Darius sa-l ridice de jos si sa-l scoata din încăierare.
-Fugi!!!!!zbiara brunetul la mine in timp ce se invarte si se scutura ca sa ii dea pe idioți jos de pe el,apoi incepe sa imparta picioare si sa continuie sa lovească cu bata pe unde apuca in ei.
Nici nu stiu ce sa fac și cum sa reactionez,dar ma gândesc ca de ajung in cartier pot sa salvez situatia,insa inima nu ma lasa sa-l părăsesc,desi nu prea am cu ce sa-l ajut.
-Fugi Anastasia!bubuie din nou vocea lui groasa si tresar.
Loviturile de pumni si picioare se împletesc cu cele de gemete si strigături,iar înjurăturile ce se desprind atat de pe buzele lui Darius cat si a celorlalți,face ca lumea sa înceapă sa iasa pe la balcoane.
Unii urla la ei sa înceteze,alții ii ameninta cu politia,iar in timp ce haosul se stârnește in jurul nostru,incep sa icnesc la fiecare lovitura pe care Darius o încasează.
Incep sa ma misc de la sine si sa pasesc in spate cu ochii încă pe el ce încearcă sa ii pună pe toti la pamant,doar ca astia sunt mai ai dracu decat oricare alții. Nici bine nu pica unii la pamant,ca se ridica alții si o iau de la capăt,apoi se arunca asupra lui R.I.P cu toate ca sunt bătuți pe jumătate,iar pe mainile si chipurile lor incepe sa curga sangele șiroaie.
Lacrimile imi înțeapă ochii cand din neatenție Darius încasează un pumn zdravan in falca si capul ii zboara cu putere in cealalta parte.
Incep sa zbier ca din gura de șarpe,iar glasul meu ridicat pune si mai tare lumea in garda.
Oamenii de la balcoane se alarmeaza mai mult si imi cer sa fug de langa ei,insa alții aud cum imi zic ca deja politia e pe drum și ca golanii o sa fie încătușați de îndată.
Incep sa tremur din toate incheieturile,iar cand Darius primește un picior în spate ce il arunca pe doi din fata lui,imi strang degetele in pumni si imi iau inima speriata in dinti.
Incep sa schimb direcția de mers si imi fortez picioarele sa se miște spre incaierare,apoi ma izbesc cu umărul in spinarea unuia,iar cand se întoarce ii trantesc doua bucăți in bot.
Se debusoleaza,iar eu continui sa ii dau pumn dupa pumn pana mainile imi amorțesc,insa ticalosul cand isi revine in fire si se mobilizează,ma priveste cu ura și degeaba incerc sa ma feresc de atacul lui,ca tot reuseste sa-mi dea una in falca.
Gem de durere,iar Darius urla ca un salbatic cand ma aude.
Fac un pas in spate si imi duc bratul la fata,in timp ce il vad pe R.I.P cum se transforma mai tare.
Miscarile ii devin mai agile si da cu idiotul ce tocmai m-a lovit de pamant,apoi il lovește cat poate de tare cu bata în repetate randuri pana cand golanul se chirceste la picioarele lui.
-Politiaaa!!!!aud un urlet de barbat si intorc dintr-o miscare capul.
Vad masina de politie cum intoarce pe bulevard si parchează exact pe marginea trotuarului unde are loc bătaia.
-Stați pe loc!urla din nou barbatul in timp ce coboara si isi scoate electroșocul de la spate.
Șoferul il urmeaza imediat alaturi de alti colegi ce se dau jos din spate,doar ca el își duce mana in lateral si vad cum o pune pe pistolul ce-l are in dotare,iar golanii se opresc cand unul dintre ei e pus la pamant de către un om al legii si ridica toti mainile in aer,in afara de cei întinși deja de la lupta pe asfalt si de R.I.P ce se uita cu amuzament la gaborii ce ii ameninta pe derbedeii care au intenția sa fuga de la locul faptei.
El sta in mijlocul adunaturii si isi ia o poziție degajata,desi fata si mainile ii sunt pline de sange,dar cu toate astea inca sta pe picioare,doar ca se sprijină putin in bata ce o implantă in trotuar.
In urma primei mașini de politie mai apar doua si din una observ cu stupoare ca coboara chiar tatal meu.
Ma apuca căldurile cand il vad,iar fata lui cand ma observa devine foarte severa.
-Va place sa va bateți huliganilor?intreaba unul dintre gabori si pune mana pe cătușele ce ii atarna de centura.
Pasesc toti spre golanii ce au fost prinși în flagrant,apoi rand pe rand,sunt duși si băgați pe banchetele din spate.
Tata imi face semn sa ma urnesc spre el in timp ce lui R.I.P alt gabor ii pune bratarile pe mâini și oftez din tot sufletul.
"Am dat de dracu fir-ar sa fie! Seara asta oricum se termina prost pentru mine fiindca urma ca in zori Darius sa plece,iar acum se anunță si mai groaznica pentru ca o sa ajungem amandoi pe secție."

*****

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum