Anastasia:
De cum ajungem in clubul cu pricina,oamenii sar in aer atunci cand baietii urca pe scena.
Zambesc,in vreme ce imi fac loc printre petrecăreți si ma indrept spre bar,iar cand ajung langa tejghea ii fac semn tipului sa vina și pe la mine.
-Ce-ti dau?urla cateva clipe mai tarziu.
-Un pahar de șampanie,iar sticla la pachet!raspund si il vad cum isi ridica putin sprâncenele.
„Ce? N-a mai comandat nimeni asa ceva pana acum?”
-Nu poți sa-mi satisfaci cererea sau de ce te uiți asa?intreb in urma mirarii ce i se citește pe chip și isi scutura capul,dupa ridica din umeri și se întoarce cu spatele la mine.
-Mai ieftina? Mai scumpa?vrea sa stie si imi trec repede ochii pe rafturile ce sclipesc intr-o nuanta de visiniu in fata lui.
-Mai scumpa!raspund,iar el intinde imediat mana spre o sticla aurie.
Imi pun geanta pe tejgheaua neagra si in timp ce caut dupa portofel prin ea,vocea lui Darius rasuna in boxe,dar nu ca sa cânte,ci ca sa dea indicații.
-Barmane! Plătesc eu pentru ea!
Imi ridic ochii si ii tintesc pe tipul saten ce trebuie sa ma servească,si-l vad cum rămâne masca.
-Oare cu mine vorbeste?intreaba pierdut in spatiu.
-Aha...replic chicotind si imi arunc o privire peste umar.
Borfasul meu ridica o mana in aer cu degetul arătător îndreptat spre tavan,apoi il rotește de cateva ori ca sa-i faca semn barmanului sa desfaca mai repede sticla,dupa mimează cum se toarnă intr-un pahar si ma uit la el amuzata.
-In seara asta rup hainele de pe tine!continua si bufnesc in ras.
-Dupa imi papi...!!!!urlu ca sa ma auda si las ultimul cuvânt suspendat in aer.
-Pizda,continua in locul meu tot in microfon,apoi isi scoate limba printre dinti si isi linge pervers buzele.
Sangele se aprinde in mine,in vreme ce mulțimea intra in delir fiindca cel mai probabil ii baga in boala atitudinea lui R.I.P ce e atat de degajata,iar telefoanele lor vad cum se tot intorc cand spre mine,cand spre el.
„Pai a spus inainte sa ajungă la concert,ca in seara asta baietii sa nu conteze pe el. Si cu toate ca atunci altele erau motivele,fiindca abia ce ne destanuisem unul celuilalt,acum borfasul a schimbat registrul si scoate golanul din el. Si cum sa va spun...chiar nu ma deranjează. Mi-a plăcut mereu partea asta la el. Cea in care mereu vorbeste cu cărțile pe fata si nu se ferește sa spună ceea ce gândește sau simte. Dar nici n-are cum sa o faca altfel...mai ales în cazul meu. Pentru ca atata timp cat sufletul lui vrea sa-mi transmită un lucru,Darius nu-si pune deloc lacat la gura. Indiferent de ce emotii vrea sa exprime,ca e nervos sau fericit,n-are nici un filtru si o da direct ca în cartier,indiferent de loc sau de context pentru ca face exact ceea ce simte și i se rupe de toata lumea din jur.”
-Ia asculta aici printesa!imi cere dupa ce Warr isi termina strofa si il vad cum sare de pe scena.
Ma intorc râzând si pun mana pe paharul ce vad ca barmanul mi l-a pus plin ochi,apoi il dau peste cap din cateva guri doar ca sa prind curaj.
„Nu știu ce urmărește mai exact,dar trebuie sa imi curga putin alcool prin vene daca vreau sa fac fata valului de blițuri ce cu siguranta o sa se abata asupra noastră.”
Nici bine nu imi duc gandurile la final,ca in momentul in care ajunge în spatele meu si imi inconjoara cu mana libera talia,toate telefoanele incep sa se aprinda.
-Ia prințesa de aici mesaj!continua cu vocea lui groasa și isi lasa barbia in jos cat sa-i ajunga gura in dreptul urechii mele.
Intorc putin capul si cu toate ca sapca ii acoperă pe jumatate chipul,ranjetul ce il poarta pe buze ii da intențiile de gol.
„Vrea ca oficial sa imi pun amprenta pe el in vazul lumii,cu toate ca el este cel care vorbește. Dar prin prisma faptului ca o face transmite clar tuturor un mesaj. Mai exact ca e al meu si ca imi aparține. Ca vrea sa-l revendic si sa-l detin,iar pentru ca sunt de-acord cu lucrul asta,o sa-mi ramana in continuare devotat pentru totdeauna mie.”
Zambesc si ma intind cat sa-l sarut in coltul gurii,iar blițurile continua sa se aprinda printre fani si gandul meu zboara imediat la mama si la tata.
„Sa vezi tu ce o sa le cada cerul in cap daca o sa ma vadă in prezenta lui Darius prin ziare.”
-Baga!tipa Warr de pe scena in timp ce tobele bubuie si revin in simturi imediat.
R.I.P ranjeste mai tare,apoi isi lipeste microfonul de buze,dupa vocea lui rasuna grav in difuzoare.
-Am mers tot timpul înainte indiferent de cât de greu ne-a fost și cu toate astea un lucru n-am uitat nici unul în spate,incepe sa cânte pe ritm și inima imi scapa o bătaie,fiindca e prima data cand compune ceva special doar pentru mine,sau ma rog...pentru noi. N-am uitat iubirea ce-a ars 7 zile din 7 chiar și atunci cand am ajuns și ne-am inecat în Iad din cauza ei. Dar,de astăzi inainte,promit ca o s-o faca doar asa cum ne dorim,pentru ca o sa ne pierdem in placere datorita ei,fiindcă iti jur c-o sa avem parte de o poveste fără sfârșit asa cum nu s-a mai văzut și nici nu s-a mai pomenit. Desi mulți ne considera defecți,eu iti promit c-o sa fim fericiți in lumea noastră imperfecta in ochii multora,dar si neinteleasa si inaccesibila pentru mulți. Pentru ca doar impreuna suntem capabili sa zâmbim in intuneric si sa facem umbrele sa devina complice la toata nebunia noastră. Fiindca atata timp cat traiesc,vreau sa te fac fericita și iti jur inca o data ca am sa raman devotat pentru totdeauna ție!incheie si ma intoarce cu fata spre el,apoi ma îmbrățișează si incepe sa ma sarute languros in vazul tuturor.
-Bine!tipa Death,apoi incepe sa-si cânte partea lui de strofa.
Surad,iar mainile mele ii incojoara de la sine umerii si ii răspund la sarut cu ardoare,in timp ce inchid ochii și ma las ghidata doar de instinct.
Vocile de pe fundal se pierd imediat ce gurile noastre se contopesc intre ele,apoi lumea din jurul nostru dispare si timpul il simt cum îngheață in loc.
Inima isi schimba ritmul in pieptul meu si pot sa bag mana în foc ca bate in acelasi bpm cu al lui,fiindca ne dam voie sa ne revendicam unul pe celalalt. Ne dam voie sa fim din nou un singur suflet. Sa fim jumătățile ce se împletesc la perfecție intr-un intreg absolut. Fiindca suntem lumină si intuneric. Scântei si umbre. Placere si pacat. Suntem o pereche complementara,dar care are un contrast perfect de rece și cald. De aceea impreuna functionam atat de bine. Fiindca ne completam. Iar Darius asa borfas cum a fost,este si o sa rămână pentru totdeauna,o sa fie din punctul meu de vedere peste toti bărbații de pe acest pământ. Fiindca este cu adevărat unic. Este bărbatul ce pe mine ma face fericita cu simpla lui prezenta si pe care nu l-as fi părăsit niciodata daca nu era necesar sa o fac. Pentru ca l-am iubit si inca o fac. N-am încetat niciodată sa-l iubesc chiar daca l-am ascuns adanc in mine. Pentru ca n-am cum sa fac altfel lucrurile cand vine vorba de el. Ori il iubesc,ori nu. Iar eu nu știu alta cale decat cea de a-l iubi intr-un totul din cap pana-n picioare,atat pe dinauntru,cat si pe dinafară. Fiindca face parte total din mine. Este pieptul in care inima mea bate. Trupul in care sufletul meu se simte acasă. Este granita perfecta dintre intuneric si lumina,iar eu ma simt la fel de bine printre umbre,precum o fac și printre scantei. Nu contează ca ma aflu in Iad sau in Rai,sunt fericita daca este langa mine,pentru ca știu ca e capabil sa faca paradis din orice are la indemana. Iar eu imi vreau înapoi bucata mea de placere absoluta,pe care pot sa o gust doar langa el. De aia il vreau din tot sufletul pe borfasul ce ma completează in totalitate.
Fiindca vreau sa ne continuam impreuna povestea fara sfarsit,iar de data asta chiar sa o facem sa merite. Pentru ca,asa cum a fost sau n-a fost viata pentru amândoi,pana la urma desi ne-a despartit,tot ea ne-a adus impreuna,iar acum amandoi suntem dispuși sa pune punct si sa o luam de la capat tinandu-ne din nou strans de mana. Doar ca de data asta stiu sigur ca n-o sa ne mai dam niciodata drumul. O s-o facem doar atunci cand moartea ne va desparti. Dar doar fizic,pentru ca sufletele o sa ne rămână pe vecie sudate între ele.
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Romance#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...