Capitolul 21

339 51 20
                                    

 R.I.P:

Imi strang bratele in jurul ei cu atata putere incat o fac sa geama de durere,iar cand isi arunca nervoasa o privire peste umar ca sa se uite la mine,o intampin cu un ranjet intunecat.
-Acum sau mai tarziu?o intreb si mijeste ochii.
-Ce anume?
-Sa-ti pui curul la bătaie sau n-ai înțeles din prima? Fiindca nu glumesc printesa. Ai sa o incasezi cu strigături,raspund si imi pufneste in fata.
Ma ridic și clatin amuzat din cap,apoi o intorc pe spate mai repede decât e capabila sa înțeleagă ce i se intampla,dupa ii prind mainile si i le urc deasupra capului. Imi fac loc intre coapsele sale cu forta si imi presez bazinul pe al ei.
-Atunci hai sa-ti rup pizda,poate ti-a fost dor,dupa ai sa o încasezi,iar la urma o sa vorbim,mormai la o suflare distanta de buzele ei si incepe sa maraie.
-Nu mi-a fost,ma minte in fata si incep sa chicotesc.
-Daca te verific acum,pot sa bag mana în foc ca nesimțita aia mica plânge după mine.
-Golanul dracului!scuipa cuvintele. Nici dupa atâția ani nu te-ai schimbat!
-Ba da. De haine,raspund cu o nesimțire ce o face sa scrasneasca din dinti si ii fac cu ochiul inainte sa ma ridic putin de pe ea,apoi sa-mi las privirea inflacarata sa alunece usor pe corpul ei.
Mi-o trec peste buzele carnoase pe care urmează sa le sarut pana cand am sa le rosesc si-o s-o doara,apoi pe gatul subțire,dupa peste clavicule,iar cand ajung in zona sanilor,ma incrunt.
-Ti-ai făcut un tatuaj?intreb in timp ce imi inclin capul usor intr-o parte ca sa ma prind despre ce e vorba mai exact,iar ea inghite cu zgomot in sec.
Sunetul ma face sa-mi arat colții cand ranjesc,iar dupa ce deschifrez desenul,il interpretez asa cum vreau eu.
-Ce au spus muistii cu care ti-ai tras-o dupa mine cand ti-au văzut numele meu intre sani?vreau sa stiu si revin cu ochii pe ea.
Fata incepe sa i se aprinda,iar daca in copilărie se intampla lucrul asta fiindca se rusina,acum știu ca o face pentru ca e nervoasa.
-E porecla ta,ma corectează. Si e pusa acolo fiindca tu însemni pentru mine exact ce semnifica numele tău,maraie printre dinti.
Imi cobor din nou privirea pe tatuajul respectiv si il privesc indelung.
R.I.P,e batut cu tuș negru intre doua ritmuri cardice ce ambele se termina cu o linie lunga si dreapta. Dar daca privești dinspre margini spre el,înseamnă cu totul si cu totul altceva.
-De fapt,numele se afla între un ritm cardiac,spun pe un ton meditativ.
-Exact. Voiam sa ii transmit inimii un mesaj. Ca ești mort pentru mine si ca vreau sa te odihnești in pace,mi-o tranteste si chicotesc.
-Te înșeli printesa,replic cu aroganta in glas. Ce vad eu la tatuajul tău,este taman pe dos si exact ceea ce inca continui sa reprezint pentru tine. Sunt bătaia dintre pauzele inimii tale,spun pe un ton apasat,iar ea icneste.
Imi iau o mana de pe incheieturile ei si imi pun palma intre sanii sai ce sunt mărimea perfecta ca sa-i prind in căușul palmelor si sa ma jos cu ei pana cand am sa ma satur. 
-Simti...soptesc pe un ton jos. Imi striga numele de fiecare data cand pulsația inceteaza si il repeta la nesfârșit atata timp cat ai sa trăiești.
Isi inclesteaza dintii,iar ochii incep sa i se intunece. Are tendinta de a plânge,insa mândria nu o lasa si nu înțeleg de ce e atat de inversunata pe mine. In afara de faptul ca am lasat-o in pace cand m-a injurat ca la usa cortului si mi-a cerut sa nu ma mai ating de ea,fără sa-mi dea o explicație in prealabil,eu nu-mi amintesc sa-i fi greșit cu ceva. Nu stiu nici acum de la ce s-a luat,dar cu toate astea stiu ca am dat tot in relatia noastră,chiar daca la un moment dat devenise una la distanta fiindca pana sa faca ea 18 ani,eu deja plecasem si stăteam mai mult pe la București,decat pe la Timișoara.
-De ce iti vine sa plangi?o intreb si isi ferește privirea.
-Fiindca te urăsc si nu am vrut sa te mai vad vreodata in viata mea,doar ca prietenii noștri au pus un plan parșiv la cale si uite ca am ajuns sa dau cu ochii de tine,desi nu-mi doream,maraie cuvintele,iar mie mintea mi-o ia razna.
-Ma urăști?scrasnesc printre dinti. De ce pula mea o faci? Ce mortii ma-tii ti-am făcut?
Imi infrunta privirea monstruoasa in vreme ce aude cum ma activez si borfasul din mine se tureaza,apoi ma scuipa in fata si inchid ochii.
-Pregateste-ti pizda printesa,fiindca urmeaza sa te fut pana cand o sa-ti resetez mintea,ii promit,apoi ma intind si imi sterg fata de una dintre pernele de pe pat.
-O futi pe ma...incepe sa arunce cuvintele,dar se opreste inainte sa o pomeneasca pe mama si le inghite.
Chicotesc ca un monstru si imi izbesc buzele de ale ei doar ca sa nu mai scoata alte prostii printre ele. Incep sa o musc si sa o sarut ca un apucat,iar ea incepe sa se zbata. Tipa de ciuda cand nu reușește sa iasa de sub mine,iar eu continui sa-mi plimb gura pe fata si pe gatul ei,mușcând cu forta si sugand cu putere pielea sa catifelata.
-Lasa-ma in pace! Nu vreau sa m-ai am de-a face cu tine!zbiară ca o nebuna cand imi cobor mai jos buzele si incep sa-i ling sanii.
Chicotesc,dupa imi las mana pe care i-am pus-o mai devreme deasupra inimii atunci cand vorbeam despre tatuajul ei,sa alunece pe coastele sale pana cand o bag intre noi si o verific. Asa cum ma asteptam,minte de îngheață apele,fiindca curge excitatia printre labiile ei. E atat de uda,ca esenta ii ajunge intre buci.
-Minti...harai in timp ce o patrund. Iar pizda ta e cea care te contrazice,nu eu,cu toate ca știu prea bine ca nu spui deloc adevarul,printesa.
Urla de nervi,iar cand privirile ni se intalnesc,vad in ochii ei ca ar vrea sa ma decapiteze.
-De data asta nu-ti mai spun ca ai voie sa-mi iei capul,fiindca ai sa ramai cu puta umflata,chicotesc ca un drac doar ca sa o enervez mai tare. Fiindca vreau sa te fut si-am sa o fac atat de tare incat am sa te spulber.
-Eu nu! Nu vreau sa ma culc cu tine!o tine una si bună.
-Minte-te singura cat vrei printesa,amandoi stim ca adevărul e de partea mea. Ma vrei in tine,zic si rotesc degetele in pasarica ei.
Se abține sa nu geama,iar ca sa fie singura ca sunetul nu-i scapa printre buze,incepe sa ma injure.
Rad pe infundate,dupa scot degetele si le aduc în dreptul gurii ei.
-Cum amandoi știm ca vrei sa te sărut sau sa te ling,continui si imi strecor degetele printre buzele ei.
Ma musca,dar nu intr-atat de tare incat sa nu suport si incep sa mi le fortez printre dintii ei ca sa i-o trag cu ele în gura.
-Cum mai stim si ca ai vrea sa-mi sugi pula,torc cuvintele pe un ton jos.
Pufneste pe nas și încearcă sa ma privească sec,dar nu-i iese. Vad in ochii sai albastrii cum arde foamea tot mai mult,iar dorințele ei sunt aceleași cu ale mele. Vrea sa isi dea frau liber,doar ca ceva o retine. Si o sa aflu,dar nu acum. Nu astăzi. O s-o fac in zilele ce urmează,pentru ca in clipa asta chiar vreau sa i-o trag de sa-i zgudui mintile pana ii revin la normal.
-Cum mai știm amândoi ca-mi vrei pula peste tot in tine. Sa-ti umplu fiecare orificiu pana la refuz si sa ti-l fut pana cand o sa ragusesti din cauza urletelor.
Pufneste imediat ce-mi scot degetele din gura ei,iar eu ranjesc sinistru,dupa ma ridic peste ea si ii încălec coapsele.
Imi desprind bandana de la gat și o pun pe pat in vreme ce o tin imobilizata sub mine,apoi imi dau jos sapca si ochelarii,iar cand prind de tricou sa-l scot de pe mine,fără sa realizeze incepe sa-si muste buzele.
-Darius...sopteste cateva clipe mai tarziu cand imi dau la iveala pieptul si arunc tricoul pe jos.
Vibratiile din glasul ei nu-mi scap si ma uit cercetator la ea. Emoția ce i-am simtit-o in glas,acum i-o vad in ochi si imi cobor privirea ca sa ma uit la ce ia atras atenția.
Inchid ochii cand realizez,apoi imi inghit toate injuraturile fiindca verigheta ce-mi atarna la gat,e aceeași ce cândva a stat prima data pe degetul meu mic langa perechea ei ce o aveam pe inelar,apoi cand am modificat-o pe cea mica,am pus-o pe inelarul ei exact in ziua in care a împlinit 17 ani.
-La dracu!scrasneste din dinti cand imi prinde lanțul si deschid ochii.
O vad cum cauta mesajul de pe interior si lacrimile ii curg pe obraji cand il găsește.
„Devotat pentru totdeauna tie” inca e juramantul ce il port in suflet cu toate ca intre timp intre noi multe s-au schimbat,doar ca sufletul meu a continuat sa i se inchine ei,chiar daca nu a fost langa mine.
-Nu...sopteste cand privirile ni se intalnesc si lasa verigheta cu tot cu lant sa-i scape printre degete. Nu vreau sa ma intorc acolo...continua si ii simt teama in glas.
Oftez si o las moarta. Fiindca degeaba mi-am promis ca am sa-i bag mintile in cap,in clipa asta starea i s-a schimbat atat de mult,încât trebuie neapărat sa vorbim.
Cu mișcări incete ma dau jos de pe ea si ma pun la marginea patului,dupa imi sprijin coatele de genunchi și imi las capul sa-mi cada in barba. Privesc in podea in timp ce ma gandesc de unde sa începem si unde sa terminam.
-Vai de mine!exclama socata si ii arunc o privire peste umar sa vad ce naiba s-a mai întâmplat.
Se ridica in fund si incepe sa-si treacă mainile agitata prin par in vreme ce nu-mi scapa spatele din ochi,iar eu inspir adanc si umerii mi se cutremura cand las aerul sa-mi părăsească buzele.
-Nu pot sa cred...zice cu voce tremurand.
-Ce? Faptul ca ne port povestea pe pielea cu aceeași mândrie precum o port si-n suflet?vreau sa stiu,pentru ca exact asta reprezinta tatuajul ce imi pătează tot spatele.
Suntem noi acolo. Undeva în zona umerilor am imaginea cu blocurile din cartier. Mai exact cu al meu,al ei si a celor doi frati cu care am copilărit si cu care cant. Apoi mai jos exista câteva butoaie in flacari,bandana cu schelet pe care mi-a dat-o de ziua mea si pe care o port la fiecare concert cu toate ca din alba a ajuns sa fie de mult gri și e foarte deteriorata de la atâtea spalaturi.
Materialul pe alocuri e găurit dar nu-mi pasa. E un lucru pe care l-am primit de la ea si n-am vrut sa ma despart de bandana in cauza,fiindca imi amintea de noi si de vremurile în care eram cu adevarat fericit.
Apoi pe langa bandana se afla depozitul in care cantam atunci cand eram acasă. Dupa motorul pe care mi l-am cumpărat din primii bani strânși. Apoi prima masina,dar si data ei de naștere,verighetele ce cândva le purtam pe ambele degete,apoi cea mica a ajuns pe unul de-al ei. Dar si un pistol din care iese un glont,o bata de baseboll,o scrumiera si-o tigara aprinsa din care ies un fum gros,un microfon,dar si doua palme ce se tin strans intre ele si le reprezinta pe ale noastre. Iar spre final sunt doua siluete ce se îmbrățișează si sunt însoțite de un mesaj care imi brăzdează spinarea in partea de jos pe trei randuri de la stânga la dreapta.
„Sufletele ne sunt făcute sa pluteasca pentru etenitate in neant pana cand ni se regăsesc iar,dar pana sa ajungem din nou in uitare,hai sa ne bucuram impreuna de povestea ce ne-a fost data si ne-a unit destinele cu fire indestructibile.”

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum