Anastasia:
Ii privesc socata spatele ce ne descrie în linii mari povestea si nu stiu cum sa reactionez.
Inima imi bate cu durere,iar pieptul mi se strânge din cauza chinului ce incepe sa ma acapareze tot mai tare. Prin fata ochilor incep sa imi ruleze cu nemiluita o multe de imagini din perioada adolescentei noastre petrecute impreuna,iar un urlet ascutit imi iese din gat atunci cand tot calvarul ajunge sa ma taie fara mila pe interior.
Simt cum incep sa sangerez,iar trupul ajunge sa-mi tremure incontrolabil din toate incheieturile fiindca mixtul de sentimente ce face ravagii in mine imi da tot sistemul peste cap.
Ma trece de la agonie la extaz si inapoi încontinuu,pentru ca relația mea cu Darius a fost o combinație perfecta între cele doua stari ce intr-un final ne-au adus sfârșitul,desi ne promisesem unul celuilalt ca lucrul asta nu o sa se întâmple vreodata.
-Anastasia!bubuie vocea lui groasa in care detectez cateva urme de panica imediat ce trupul imi e capabil sa zguduie sub amandoi salteaua,iar in vreme ce sunt cuprinsa de chin,il vad printre lacrimi cum se întoarce cu totul spre mine.
Intinde mainile ca sa ma atingă,dar ma dau în spate cu inima in gat și incep sa clatin înnebunita din cap.
-Nu ma atinge!ii cer țipând ca o isterica.
-Sigur,maraie la mine,apoi il vad cum se arunca asupra mea si face exact pe dos.
Cu simturile amorțite din cauza agoniei ce a ajuns sa-mi incorseteze pieptul,dau sa ma ridic de pe pat si sa plec cat mai departe de el,insa ticalosul ma prinde si ajung pe burta,apoi incep sa ma prind de asternuturi cand ma traga in celalalt colt de saltea. Deranjez tot patul cand trag cearșafurile dupa mine,dupa le las sa-mi alunece printre degete cand ticalosul isi infasoara bratele in jurul taliei mele si ma saltă de pe pat cand se ridica in picioare la marginea lui.
Icnesc,dupa tip cand ajung sa stau cu capatana in jos si cu genunchii deschiși pe umerii lui. Nici nu vreau sa stiu ce fata are acum ca sunt cu totul expusa in fata lui,dar cu siguranta una ce mi-ar plăcea sa o vad dacă n-as fi supărata pe el si alta ar fi situatia.
-Trebuie sa vorbim!maraie ca un turbat,iar respiratia lui fierbinte se lovește cu putere de labiile mele ce sunt foarte aproape din câte simt de gura sa.
-Si te-ai gândit sa o faci in vreme ce-mi verifici pizda sau?intreb sarcastica si scot din mine fata de cartier pentru ca nu mai reușesc sa ma controlez din cauza emoțiilor ce m-au luat cu asalt interiorul.
-Da,raspunde scurt. Poate dacă incep sa iti dau cate o limba te mai liniștești si tu putin,propune,iar un ras sec imi părăsește imediat buzele.
-Mda...sigur...bomban in barba,apoi imi prind buza de jos intre dinti cand ticalosul isi trece apasat si cu pofta limba printre labiile mele.
-Iti place?intreaba chicotind in timp ce respiratia mea rămâne în gat.
-Nu,mint cu nerusinare.
Chicoteste ca un drac,apoi ma prinde mai bine cu bratele si isi baga capul intre picioarele mele.
Limba ajunge sa i se plimbe intr-un mod languros pe despicatura mea,iar cand incepe sa si-o răsuceasca de cateva ori in jurul clitorisului meu,nu pot sa opresc geamatul ce mi se ridica din adancul pieptului.
Sunetul iese cu o încărcătură aparte din gura mea,facandu-l pe borfas sa rada ca un demon,apoi lasa sa-i pătrundă limba in mine si ma infior cand o misca inauntrul meu,dupa incep sa tremur si mintea ajunge sa-mi fie băgată in ceata din cauza senzațiilor ce le stârnește in mine.
Agonia mi-o pune pe pauza,iar dorinta ii ia locul imediat si scrasnesc din dinti fiindca inca are o asemenea putere asupra mea facandu-mi trupul sa tanjeasca mai mult dupa al lui si sufletul sa strige in gura mare dupa al sau.
-Deci...sopteste pe un ton ragusit cand se opreste si gem ofticata ca a încetat sa ma mai linga,desi in mod normal ar trebui sa ma bucur,fiindca nu vreau sa vadă cât de mult mi-a plăcut. Ai de gând sa iti dai drumul la gura,printesa?
-Ca sa ce?raspund nervoasa,doar ca nu stiu din ce motiv mai exact.
"Pentru ca are chef de trancaneala in loc sa ma faca sa termin sau pentru ca vreau sa ma ducă în pragul orgasmului si sa ma arunce cum stie mai bine în placere,desi singura mi l-am interzis cu mulți ani in urma pe borfas si l-am blocat intr-un colt al inimii mele,ce acum nu mai e atat de ferecat,iar lanțurile nu mai au mult si simt ca o sa se rupa."
-Ca sa-mi spui ce s-a intamplat de fapt și de drept inainte sa pleci de acasă și sa nu mai reușesc nici in ruptul capului sa mai dau de tine,raspunde maraind,iar eu ma cutremur.
-Nu vreau,replic cu voce mica fiindca numai gandul la acele zile ma fac sa plang.
-Hmmm...bine...mormaie meditativ. Atunci hai sa mai incercam o data,propune,iar in secunda urmatoare din nou ii simt limba pe mine.
Ma foiesc ca sa se oprească,insa continua sa ma linga si inchid ochii,apoi strang din pleoape si imi inghit toate lacrimile.
Nu vreau sa vorbesc despre perioada aia,cum nu vreau nici sa-i bag acum in seama modul în care își misca limba cu voluptate pe carnea mea,insa ticalosul stie ce sa facă si cum mai exact sa o faca,doar ca sa ma scoată fara mari probleme din minti.
-Deschide-ma la blugi!imi ordona,iar vocea lui ajunge distorsionata la urechile mele pentru ca placerea mi-a ridicat atat de mult pulsul incat sangele a ajuns sa-mi bubuie in timpane.
Deschid ochii cu greu cand isi misca soldurile si ma uit tinta la fermoarul lui. Vad cum umflatura din spatele sau mai are foarte puțin pana-i rupe pantalonii,iar eu inghit in sec si pofta de a da cu ochii de ceea ce deține,incepe sa-mi surâdă.
„Te-ai tâmpit Anastasia!"
Ma abțin sa nu pufnesc in urma vocii ce ma cearta in minte,fiindca sunt si eu constienta de lucrul asta,dar de cand ma știu in preajma lui Darius n-am fost în toate mintiile. Daca eram,nu l-as mai fi ales pe el si nici nu m-as fi împotrivit cu ardoare părinților cand mi-l interziceau sub toate formele pe borfas,așadar,comportamentul trebuie sa-mi fie scuzat pentru ca oricare alta ar ceda in fata ispitei daca ar fi in locul meu si ar avea mintea mea nebuna,mai ales pentru ca in ultimii ani am dus lipsa de scula si m-am ținut singura la regim.
-Hai!imi ordona din nou in vreme ce linge si suge cu pofta carnea mea ce devine tot mai sensibila.
Oftez si cedez in fata situației in care am ajuns sa ma aflu,iar cu mișcări lente il deschei la blugi. Ii imping in jos pe coapse cu tot cu boxerii ce-i are pe el si inspir brusc cand ii dau la iveala penisul.
„Au sa ma ia dracu!"
Cu ochii cat cepele si cu sangele aproape coborât tot in cap din cauza poziției in care ma tine borfasul,ma uit la monstrul ce zvacneste in fata mea si gura mi se usucă in secunda urmatoare.
Imi ling buzele cu încetinitorul,dupa le intredeschid,iar in vreme ce il apuc cu ambele mâini de membru gros și tare,imi apropii gura de capul umflat si un urlet animalic ii iese ticalosului din gat cand incep sa-l sug.
-Sa-mi bag pula!injura ca scos din minți. Ia-ma tot in gura printesa,altfel am sa ti-o trag eu si nu cred ca ești pregătită ca sa ma dezlantui.
Provocarea lui imi ridica mai mult pulsul si cu toate ca n-ar trebui sa-i dau apa la moara,ma arunc în lupta sfidătoare ce tocmai mi-a lansat-o si il bag atat de adanc in gura,incat capul sau imi lovește cu putere străfundul gatului.
-Am sa ajung la dracu!urla din nou,apoi geme grav cand ma retrag si din nou il bag în gura.
Placerea ce mi se acumuleaza in stomac cand aud sunetele ce i le provoc,ma îndeamnă sa continui,iar in vreme ce incep sa-l frec si sa-l sug mai mult cu ciuda fiindca mi-a lipsit atat de mult,el își lipeste buzele de labiile mele si incepe sa mi le soarba cu putere.
Zgomotul ce il produce ma înnebunește de cap,iar placerea creste mai tare inauntrul meu din cauza sunetelor ce spulbera linistea din camera.
Inghit cu penisul sau in gat,apoi gem pe infundate,iar vibrația mea ce ajunge sa-i joace lui pe scula,il face pe borfas sa-si miste soldurile in tandem cu gura mea.
Ne balansam stand la verticala și continuam sa facem pozitia 69 in aer pana cand tot interiorul meu se supra incarca si explodeaza in valuri fierbinți ce imi iau cu asalt interiorul si parjolesc totul in calea lor atunci cand placerea ma invaluie si imi declanșează orgasmul.
Ma crispez si ii scot penisul din gura doar ca sa las gemetele sa-mi iasa din piept,iar in frenezia ce imi cuprinde mintea si ajunge sa mi-o faca scrum,incep sa ii pronunt si numele borfasului ca pe o rugăciune.
-Hmmm...mormaie incantat si isi vede mai departe de treaba,pana cand soarbe din mine si ultima picatura de placere pe care a reusit sa mi-o provoace,apoi cand totul inauntrul meu se stinge,merge spre pat cu penisul balanganindu-se inaintea ochilor mei si lovindu-i de cateva ori la rand zona buricului,iar dupa ce ma intinde pe saltea si raman cu capul atârnat la marginea ei,isi pune genunchii pe o parte și pe alta a umerilor mei,dupa isi prinde membrul in pumn si incepe sa-l frece.
-Deschide gura!imi ordona pe un ton monstruos ce da clar de inteles ca tensiunea se scurtcircuiteaza încontinuu inauntrul lui.
As vrea sa nu-l ascult,insa nu pot sa fiu atat de afurisita incat sa nu ii fac pe plac,având în vedere ca el tocmai m-a făcut sa termin și nu vreau sa ii raman datoare. Asa ca,doar ca sa fim chit,fac ce-mi cere si se lasa in jos imediat ce ii urmez ordinul.
Nu-mi baga penisul in gura,ci continua sa-l frece si isi lasa testiculele ce-i atarna greu sa intre in caldura gurii mele.
Incep sa le sug si sa le ling,iar cand inca un urlet salbatic i se ridica din piept,imi infasor bratele in jurul coapselor sale puternice și il trag mai spre mine.
Continui sa ma joc cu testiculele lui atat cu limba cat si cu buzele,iar in timp ce trag de ele,le sug si le ling,simt muschii cum incep sa i se tensioneze.
Se ridica cateva clipe lungi mai tarziu,doar ca sa-si bage capul la mine in gura,dupa isi împinge soldurile in fata si se adâncește pana în strafundul gatul meu.
Gemetele mi se ridica din piept cand ma prinde de sâni si ii maseaza cu putere,apoi ma lovește peste ei si ma ciupește la limita durerii de sfarcuri in timp ce continua sa mi-o traga cu mișcări bruște in gura.
Toata lumea mi se da peste cap atunci cand o mana ii ajunge între coapsele mele si fara sa gandesc imi indoi genunchii,apoi ii depărtez si-mi ridic soldurile.
Chicoteste ca un drac,dupa ma lovește peste carnea sensibila și dau sa strig,doar ca se infinge mai tare in gatul meu si-mi opreste urletele,apoi explodeaza si ii simt venele cum ii pulseaza cu putere in vreme ce erupe furtunos si imi umple gura cu jeturile sale fierbinti.
Inghit repede in nenumărate rânduri si las bratele sa-mi cada din jurul coapselor lui cand placerea ii trece,iar cand iese cu lentoare din gura mea,incep sa respir sacadat in timp ce-mi inchid ochii și strang cat pot de tare din pleoape.
„Nu vreau sa-l vad. Cum nu vreau sa accept ca tocmai am făcut asa ceva. Nu trebuia ca lucrurile sa ia o astfel de intorsatura,iar acum ma gândesc cu groaza ca am sa sfarsesc pana la urma in ghearele lui,pentru ca îl cunosc si stiu prea bine ce-i poate capul,iar daca i s-a pus din nou pata pe mine stiu ca n-o sa dea înapoi,fiindca Darius e genul de om ce nu se da in laturi de la nimic,mai ales când isi doreste din tot sufletul sa obțină un lucru. In asemenea situații e de neclintit,iar pana nu ajunge sa obțină ceea ce isi doreste,stiu ca nu o sa se lasa nici in ruptul capului."
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Storie d'amore#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...