Capitolul 43

339 52 15
                                    

R.I.P:

Cand ajungem in camera de hotel,ne descălțam la intrare,iar in timp ce eu merg spre masuta din fata geamurilor inalte si imi las sticla de whisky pe ea,dupa ma dezbrac de geaca si o arunc pe unul dintre cele doua scaunele,printesa se urca în pat,apoi se pune in genunchi pe saltea si isi desface șampania.
Ranjesc,fiindca dupa fata pe care o are și pupilele dilatate imi dau seama ca e pusa pe fapte mare,iar cat timp ea scoate dopul,eu imi dau sapca si ochelarii jos,dupa le pun pe masa și imi scot pachetul de tigari impreuna cu bricheta din buzunarul de la blugi.
Imi aprind una,dupa imi desfac sticla de whisky si beau o gura din lichidul chihlimbariu.
Ma stramb putin fiindca ar merge bine pe caldura asta niște gheata,dar cum nu am de gand sa o servesc pe toata,n-am decât sa fac abstractie de lipsa cluburilor și continui sa beau și sa fumez,in timp ce ea ma priveste pe sub gene,iar atmosfera o simt cum se schimba radical in camera si bubuie cand isi linge senzual buzele carnoase,dupa aerul sfârâie cand scapa de dop si ridica sticla,apoi lasa șampania sa-i curga direct in gura.
Lichidul ajunge si pe langa ea,iar darele de alcool i se preling de pe barbie in jos pe gat,pana cand ajung sa curga printre sani si sa se piardă pe sub rochia ei inchisa la culoare.
Isi desface mai tare genunchii,iar materialul i se ridica mai sus pe coapse si in timp ce isi da capul pe spate,isi arcuieste trupul ispititor ca sa isi scoata țâțele la inaintare. Ii vad sfarcurile cum se întăresc,iar scena la care iau parte ajunge sa ma bage in boala in vreme ce o privesc cum isi face damblaua provocand in mintea mea cele mai porno fantezii cu putinta cand incepe sa se mangaie cu mana libera pe sani,apoi se ciupește de un sfarc,dupa o lasa sa coboare in jos pe abdomen pana cand si-o baga intre picioare. Șampania continua sa curga iar cand ramane fara ea,sting tigara cu putin whisky,apoi pasesc spre ea precum cel mai aprig pradator. Arunca sticla pe jos si se invarte o data pe parchet,iar eu o imping cu piciorul si-mi continui drumul spre pat in timp ce o privesc ca un flamand ce e gata sa se infrupte din ea pana nu mai ramane nimic.
-Arde...soptesc pe un ton ragusit facand referire atat la atmosfera incendiara ce o provoacă,cat si la trupul ei,dar si la el meu ce se infierbanta pana la limita suportabilitatii,iar ea ranjeste intr-un mod atat de erotic,incat scula mea pulseaza dureros in pantaloni.
-Nu ziceai ca noaptea asta vrei sa fie una dementa?intreaba pe un senzual si isi prinde buza de jos intre dinti,apoi misca din ea si scoate niște gemete atat de obscene ca fara sa mai gândesc,ma arunc asupra ei precum un animal de prada.
Bufneste in ras cand o rastorn pe spate si isi încolăceste imediat picioarele în jurul taliei mele cand ma urc peste ea.
-Te rup,ii promit,iar albastru din ochii sai frumosi se aprinde,apoi pupilele i se dilata mai tare si isi infinge unghiile in umerii mei ca sa ma stârnească mai mult.
Chicotesc mai rau decat un drac,apoi ii inhat gura si incep sa o sarut cu o pofta nebuna.
Mainile incep sa mi se plimbe singure pe trupul ei si imi desprind buzele doar cat sa scot rochia uda de pe ea,apoi continui sa o sarut si sa-i framant formele cu putere pana cand ajung sa las urme pe pielea ei.
Se arcuieste sub mine cand imi las gura sa-i coboare pe gat,dupa suspina cand ajung sa trag atat de tare de sutienului din dantela incat il rup,iar cand imi fac singur calea libera si nimic nu mai sta intre mine si sanii ei,incep sa-i prind pe rand sfarcurile intre dinti. Musc si sug cu pofta,dupa imi invart limba in jurul lor pana cand devin tari ca piatra,apoi ma las mai jos si o sarut apasat pe abdomen pana cand ajung cu capul intre coapsele ei.
Ii prind chiloții intre degete si ranjesc cand ii rup fiindca materialul sfasiat ii da la iveala labiile ce-i sclipesc din cauza faptului ca ii sunt ude.
-Asta mica plânge dupa mine,mormai incantat si bufneste in ras.
-Al dracului mai ești!exclama amuzata. Borfasul din tine chiar nu se poate abține niciodata sa nu faca o remarca deplasata?
„Nu. Fiindca imi place sa o tachinez."
-Spun adevărul,raspund surâzând pe un ton intunecat. Daca ti-ai vedea pizda mi-ai da dreptate. Dar daca vrei sa te convingi ca am dreptate,baga-ti mana intre craci,o indemn si se ridica putin cat sa se sprijine pe un cot,apoi vad cum perversitatea incepe sa-i arda in ochi pentru ca o incanta ideea.
Face intocmai ce ii cer si isi baga cu mișcări lente mana libera intre picioare,iar eu imi tintesc imediat ochii pe degetele ei. Vad cum le invarte de cateva ori in jurul clitorisului si pune presiune pe el,iar geamatul ce-l scoate,imi da intr-o clipa sangele in clocot.
Dorințele explodeaza inauntrul meu si imi iau mintea cu asalt,facand fanteziile sa mi se invarta in cap,iar cand vad ca incepe sa-si plimbe doua degete prin dulceata ce i se prelinge printre labii,apoi si-i le baga inauntru,un marait grav imi reverbereaza in gat.
-Hmmm...geme din nou și isi da capul pe spate.
Continua sa-si bage și sa-si scoata degetele tot mai repede din ea,iar mie incepe sa-mi ploua în gura cand ii vad excitatia cum ii devine tot mai abundenta,iar sunetele ce le produce cu fiecare penetrare a degetelor,plus mirosul ce il degaja pasarica ei,imi cucereste toate simturile si mi le face praf.
Dorinta primitiva se ridica din adancurile mele cu o asemenea valtoare ca ma face sa devin brutal,si ii prind încheietura mainii ca sa o opresc,apoi ii scot degetele dinauntru si mi le bag direct in gura. Curat toata excitatia de pe el si gem pe un ton gutural cand gustul ei ajunge sa mi se prelinga pe gat in jos.
-Ce bună ești...mormai ca un drac. Si cat de mult mi-ai lipsit...continui,iar ea ajunge sa inghita in sec din cauza emoțiilor. Habar n-ai cat de mult am visat la revederea noastră si cat de mult mi-am dorit sa vina o data ziua in care sa ajungem sa fim din nou impreuna,Anastasia.
-Darius...sopteste pe un ton încărcat si imi ridic ochii in a ei.
Flacara perversa incepe sa se stingă,luandu-i locul iubirea ce mi-o poarta de atâția ani de zile,iar eu zambesc in coltul gurii.
-Dar acum nu mai ai scapare,schimb placa fiindca nu vreau sa o fac sa plângă,pentru ca imi doresc sa ne dezlantuim amandoi.
Asadar,fara sa mai scot un cuvânt ca sa nu-i aduc lacrimi în privire,imi lipesc buzele de clitorisul ei si il prind între ele. Incep sa-l sug cu ochii continuand sa ii tin in ai ei si vad cum flacara reapare in forta in albastru de safir ce mi-a bantuit zilele si nopțile.
Deschide usor gura,iar un geamat ii iese din gat imediat ce imi rotesc de cateva ori limba in jurul mugurului ei umflat,apoi suspina cand las varful sa-mi alunece printre labiile sale si incep sa-i adun dulceata pe care o inghit cu lacomie si zgomotos in repetate randuri fiindca nu ma pot satura de aroma ei.
-Ahhh...sopteste pe un ton încărcat de placere cand imi scufund limba in canalul strâmt si incep sa o misc.
Isi urca tălpile pe umerii mei,iar tocurile ii intra in pielea mea imediat ce ii inconjor mijlocul si o trag mai spre mine. Imi ingrop toata fata intre coapsele ei si imi fac de cap cu pasarica de care mi-a fost atat de dor,iar cand incepe sa tremure carnea usor pe ea,ranjesc inainte sa-mi bag doua degete adanc in vaginul fierbinte.
Caldura ei imi invaluie degetele,iar umezeala imi imbraca imediat pielea de pe ele,apoi cand incep sa le misc cu repeziciune in canalul ce arde precum un cuptor,isi da capul pe spate si-mi ingaima numele printre gemete tot mai puternice și sonore.
Spasmele ce ii cuprind trupul,o zguduie pe saltea,iar dupa ce orgasmul ii trece,scot degetele si mi le bag inca o data in gura. Ling toata excitatia de pe ele,apoi scap de hainele de pe mine la foc automat si ma intind la loc peste ea. Ii urc un picior pe umărul meu si ma sprijin in palme pe o parte și pe alta a umerilor ei,dupa imi plimb scula tare ca piatra printre labiile umede si o privesc in ochii tulburi in timp ce o patrund.
Ma fortez sa nu ii inchid pe ai mei cand muschii moi i se strang in jurul meu,iar senzația ca tocmai patrund in Rai o simt mai ceva decat o binecuvântare.
E atat de bine,incat n-am cum sa explic in cuvinte ceea ce ma încearcă,dar se simte de parca paradisul si-a deschis porțile inaintea mea si ma intampina cu bratele larg deschise.
E absolut divin,iar pentru ca sunt un drac,ma bucur din tot sufletul ca ating din nou absolutul.
-Vreau sa adorm si sa ma trezesc în tine,mormai aproape de buzele ei in vreme ce ma adâncesc tot mai mult in gaura stramta. Vreau sa ma innec in dulceata ta si sa ma infing pana la epuizare in adancurile tale,continui,iar cand ajung sa stau ingropat in pasarica ei,imi rotesc de cateva ori soldurile.
-Daaaa...geme si incepe sa se unduiasca sub mine.
Formele senzuale i se misca cu atata erotism,incat scula imi zvacneste inauntrul ei si ma retrag doar cat sa o patrund iar,apoi incep sa ma infing in pizda ei umeda din ce în ce mai repede și tot mai tare pana cand ritmul imi devine brutal,iar derbedeul nebun dinauntrul meu preia de tot controlul asupra mea cand o aude ca tipa si devin din ce în ce mai hapsan dupa placerea ei.
Trupurile incep sa mi se ciocnească cu putere între ele,iar transpirația sa curga pe amandoi cu cât ritmul se transforma intr-unul infernal,iar placerea incepe sa arda salbatic in amandoi,facandu-ne sa ne pierdem impreuna in facarile ei.
Urla si isi baga unghiile in umerii mei cand trupul i se încordează din cap pana-n picioare,apoi incepe sa geama din ce în ce mai tare pe parcursul spasmelor,iar contractiile ei puternice imi trag tot mai adanc scula in interiorul fierbinte si mi-o stoarce de fiecare jet de sperma ce ii umple pana la refuz vaginul.
Racnesc ca un salbatic,fiindca asta pot sa zic ca e într-adevăr Raiul pe pământ. Pentru ca e prima data cand termin in ea,deoarece inainte o protejam de o posibila sarcina,insa acum chiar as fi fericit dacă ar rămâne însărcinată.
-Iei pastile?o intreb in urma gandurilor si clipeste buimaca,apoi se blocheaza si inghite de mai multe ori in sec,de parca abia acum ar fi constienta de faptul ca am terminat in adancurile ei.
-Nu,raspunde cu voce mica. Fiindca nu m-am mai culcat cu un bărbat de ani de zile.
Sangele imi fierbe instant cand o aud si imi inclestez dintii doar cand ma gândesc ca un altul a atins ce e al meu. Insa,reusesc sa ma controlez exact la limita ca sa nu imi ies din minti,fiindca imi propun sa sterg toate urmele de pe trupul ei asa cum știu eu mai bine.
-Am sa iau dimineața pastila de a doua zi,sopteste si incep sa chicotesc cu putina răutate in glas.
-Sa nu mai spui asa ceva în viata ta,Anastasia,replic pe un ton jos.
-Cum?intreaba debusolata.
-Ai 33 de ani printesa si cred ca a venit vremea sa imi faci un micut vagabont,ce spui?
Ii cade fata cand ma aude,iar eu ma abțin sa nu rad.
-Dar nu ma supăr si daca iese o micuta printesa. Nu ma deranjează sa am doua care sa-mi mănânce zilele si creierii din cap,continui,iar ea casca ochii la mine.
-Tu vorbești serios?intreaba mirata.
-Nu Anastasia...mormai ironic,apoi pufnesc. Cum sa ma întrebi asa ceva?
-Nu știu,raspunde cu voce mica. Doar ca...habar n-am...nu e prea din scurt și prea repede ca sa vorbim despre asa ceva?
Imi dau ochii peste cap.
-Daca ai lipsit 14 ani din viata mea,nu înseamnă ca prioritățile mele s-au schimbat cand vine vorba de tine. Ti-am spus ca totul a rămas la fel. Sentimentele mele sunt neschimbate si imi doresc totul cu tine. De aceea cred ca a venit vremea sa ne formam o familie,printesa.
-Crezi?intreaba contrariata. Dar totul e incert in fata noastră,plus ca tu ești cu concertele si mai mereu plecat. Cum sa facem o familie Darius asa de pe o zi pe alta?
-Foarte bine,raspund degajat. Dupa turneul asta am sa vorbesc cu băieții sa scurtam lista pe lunile ce urmează si pe anul viitor. Cred ca dupa atâția ani de munca,a venit timpul sa fac o pauza,iar tu ești motivul pentru care sa o merite din plin. O sa ne punem viata toata la punct și o sa ne construim familia pe care eu am visat-o doar langa tine.
-Doamne...ce om nebun si imprevizibil ești...ofteaza,dar vad in ochii ei ca ii surade ideea.
„Probabil si ea e supra saturata de viata pe care a trait-o pana acum,iar o pauza suna bine și in viziunea ei. Iar pe deasupra daca se lasa si cu un copil e minunat."
-O sa facem sa fie bine,o asigur si ma aplec sa ii sarut apasat buzele,dupa ies din ea si ma intind pe saltea.
Imi bag un brat sub cap,dupa il intind pe celalalt si mi-l strecor pe sub umerii ei. Ii inconjor si o lipesc de mine,iar ea isi sprijină barbia pe pieptul meu si ma priveste adanc in ochi.
-Chiar crezi ca e o idee buna daca raman acum însărcinată?
-Da. Chiar daca ai impresia ca suntem în haos,te înșeli amarnic. Fiindca tu ești linistea mea,iar acum ca ești lângă mine gândesc mai limpede decat am facut-o vreodata si daca iti spun ca am sa rezolv totul,n-ai de ce sa-ti faci griji,raspund serios.
-Si ești pregătit sa devii tata?vrea sa stie si ranjesc.
-M-am născut sa fiu pregătit pentru orice printesa,raspund cu aroganta.
Zambeste.
-Borfasule...sopteste,iar la final chicoteste.
„Sunt,dar lucrul asta nu ma face mai puțin responsabil. Ba din contra,pentru ca am trecut prin multe,ma ajuta sa fiu constient de tot ce se intampla in jurul meu,iar pentru copilul nostru am sa fac totul si in asa maniera incat sa ma implic trup și suflet in creșterea lui. Plus ca la cati bani am strâns în atâția ani de muzica,nu o sa-i lipsească nimic. Am sa-i ofer totul si cand zic totul nu ma refer doar la lucruri materiale,fiindca am sa ma dedic total acelui suflet ce o sa ia naștere din noi doi."

Borfașul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum