Anastasia:
Dupa un drum lung in care ne-am copt chiar daca a mers clima la maxim,fiindca soarele arzător si-a revarsat intr-una razele prin parbriz,de a ajuns sa ma arda atat pe picioare,cât și pe mâini,pentru ca am pe mine o rochiță scurta si înflorata de vara ce lasa multa piele la vede,ajungem in sfarsit la destinație.
-Jos!tipa Bogdan de cum parchează masina in fata vilei pe care brigada a inchiriat-o și imi scot centura,apoi imi iau geanta si cobor.
Langa noi se aliniază pe rand fiecare masina condusa de cate un golan,iar cand ajungem sa ne adunam bagajele din portbagaje,pasim spre scarile din lemn ale terasei si inspir adanc cat timp aștept la rand sa intru inauntru. Plămânii mi se umplu pana la refuz cand trag adanc in piept,iar aerul sarat aduce un zambet enorm pe buzele mele.
„Libertateeeee!!!"
-Misca-te!imi ordona Bogdan cand usa se eliberează si vede ca inca stau ca tuta in pragul ei.
Chicotesc,apoi scot limba si ma stramb la el.
Blondul surade ca un diavol,apoi cand intru in casa,imi da un șut usor in cur. Gestul lui ma intoarce pentru o secunda in timp,atunci cand ne mai trageam cate una in joaca,iar cand revin în prezent incep sa rad si ii arunc o privire peste umar. Borfasul imi face cu ochiul,dupa se alatura celorlalți din living si incepe sa se facă imparteala.
Fiecare își alege cate o camera,iar eu raman sa dorm aici jos,în locul ce face legătura cu bucătăria open space.
-E in regula pentru tine sa dormi pe canapea?ma intreaba Bogdan cateva minute mai tarziu de cum coboara de la etaj și incuviintez din cap. Daca vrei facem schimb.
-Nu mersi. E in regula. Nu sunt nici cu pretenții si nici cu figuri,raspund in timp ce imi desfac bagajul si imi scot din el o alta rochie,plus o pereche de chiloți si-un sutien.
"Nu ma jenez fata de el,cum nu o fac de oricare altul din casa. Prietenia ce ne leagă ne face pe toti sa ne vedem precum frații,iar intențiile cu conotație sexuala nu au existat și n-o sa existe niciodata intre noi."
-Dantela...chicoteste in barba doar ca sa ma tachineze și imi dau ochii peste cap.
Surade cand imi observa gestul,dupa iese din living si se tranteste pe un scaun de pe terasa. Il vad prin geam cum isi aprinde o tigara,iar cand ma indrept de spate imi face semn sa ma alatur lui.
-Vreau sa fac un dus!ridic vocea.
-Ai de așteptat. Sunt doar doua bai in toata casa,iar in grup trei cupluri. Deci...lasa cuvintele suspendate în aer si incep sa rad.
-Futaciosilorrrr!!! Ieșiți o data din baie!!!aud vocea Roxanei ce nu realizează ca e în același gand cu mine,doar ca eu nu vociferez,dupa cateva batai rasuna in casa imediat ce se pune sa lovească o usa din lemn.
Incep mai tare sa hohotesc,iar blondul de pe terasa ranjeste.
-Ti-am zis eu!imi spune si ridic din umeri,apoi imi caut pachetul prin geanta si imi las hainele pe canapea,dupa ies afara din casa.
Ma pun un scaun dintre cele 5 ramase libere si i-au bricheta lui de pe masuta dintre noi. Imi aprind tigara si imi intorc privirea spre mare. Soarele inca e sus si inca arde de numa. Cu toate ca e trecut de ora 17,caldura inca ridica gradele in termometre,dar ma gândesc ca pana ajungem sa ne spălăm si sa ne echipam cu totii,deja o sa fie seara,iar răcoarea sper sa se lase o data cu dispariția mingii de foc de pe cer.
-Ce facem in noaptea asta?ma intreaba la un moment dat cand linistea umple spațiul dintre noi si revin cu ochii pe chipul lui.
-Vreau sa fac cinste. Maine e ziua mea si daca tot suntem la mare,zic sa începem in forta,nu?
-Da,la dracu!exclama incantat.
Surad.
-Apropo...zic dupa ce trag un fum in plamani. Cu cine trebuie sa vorbesc ca sa plătesc și eu partea mea fiindca stau in casa?intreb,iar el mijeste imediat ochii la mine.
-Cu ma-ta!mi-o tranteste in doi peri.
Stramb din nas,fiindca nu imi convine ce insinuează in spatele înjurăturii.
-Nu am sa stau pe moca!ma revolt,iar el își duce tigara la buze,iar in timp ce trage din ea imi arata degetul mijlociu.
Pufnesc.
-Du-te dracu,ca n-am sa o fac!insist,iar el își coboara cealalta mana usor peste pătrățelele ce i se zaresc pe sub tricoul deschis la culoare,iar cand ajunge cu palma pe fermoarul de la pantaloni,prinde materialul cu tot cu penis cel mai probabil si incepe sa-si miste degetele in sus si-n jos.
-I-a mai rasteste-te o data la mine si-ai sa vezi cum devii peste noapte preferata pulii mele,mi-o tranteste sec si imi dau ochii peste cap. Ori iti vezi de treaba,ori te fut pana iti bag mintile in cap.
Stramb din nou din nas și cu toate ca sunt constienta ca vorbeste doar de dragul de a-mi da de inteles ca nu o sa-mi pun dorinta cu platitul in practica,vorbele lui sunt auzite de cei dinauntru,iar câteva secunde mai tarziu,apare Mara in prag.
-Esti sigur de asta?il intreaba ironica. Fiindca de...se opreste si mijeste ochii cu subînțeles la el.
Un subînțeles ce mie îmi scapa,fiindca nu stiu la ce dracu se refera,dar se pare ca Bogdan pricepe si isi ia mana de pe fermoar,apoi si-o duce in spatele gatului si isi lasa capul sa-i cada pe spate. Continua sa fumeze,iar glezna unui picior si-o urca peste genunchiul celuilalt și i-a o postura relaxanta.
-Glumeam...mormaie in barba. Dar sunt curios de ce o sa iasa,continua in timp ce lasa fumul sa ii iasa printre buze.
Trag si eu unul din tigara mea si ma uit când la unul,cand la altul.
-Despre ce vorbiți?ma bag in seama si amandoi chicotesc.
Dar Bogdan o face ca un drac,in schimb blonda abia se aude si clatin din cap.
-Imi ascundeți ceva!le atrag atenția.
Blondul se îndreaptă de spate si imi ranjeste in vreme ce ridica din umeri,apoi isi stinge tigara si se ridica de pe scaun.
-Au ieșit futaciosii din baie?o întreabă,iar ea paseste in lateral ca sa-i faca loc sa intre in casa.
-Cred,raspunde si isi muta privirea pe mine,apoi continua. Hai sa te speli și tu. Trebuie sa facem gălăgie,altfel nu mai plecam nici mâine de aici daca asteptam dupa fiecare sa si-o traga.
Rad pe infundate si cu toate ca realizez ca amandoi au schimbat subiectul si din nou n-am aflat ce au,ma ridic de pe scaun și arunc tigara in scrumiera. Imi trec un brat pe dupa gatul ei si o lipesc de mine,apoi pasim impreuna in living si urcam scările ce duc la etaj.
-Azi fac cinste,ii zic cat asteptam pe hol ca baile sa se elibereze.
Desi doua cuplurile au ieșit dinauntru,gemetele le rasuna din camere,semn ca inca n-au terminat sa si-o traga si ma abțin cu greu sa nu-mi musc buzele,atat de ciuda,cat si din cauza extazului ce sunt constienta ca-l traiesc nemernicii din dormitoare.
„Au doamne! De cand n-am mai scos si eu asemenea sunete? Am si uitat cum e sa se simta o scula prin mine. In ultimii ani atat de focusata am fost ca sa câștig cat mai bine,incat bărbații n-au fost puși nici pe ultimul plan in lista mea cu dorinte. Efectiv mi-am făcut treaba si m-am descarcat de tensiune cu ajutorul unui vibrator. Dar mai bine asa decât sa ma incurc cu prostii...fiindca numai chef de batai de cap nu mai aveam eu,cand oricum caram destule in spate."
-Ti-am luat cu totii un cadou,ma scoate vocea Marei din ganduri si ma uit întrebător in direcția ei dupa ce alung gemetele fetelor care rasuna cu ecou atat in capul meu cat si pe hol.
Surade si imi face semn sa o aștept aici. Se întoarce dupa pe calcaie si merge spre camera ei,doar ca pana se întoarce,baia din fata mea se eliberează si intru inautru.
Ma dezbrac de toale si le arunc în masina de spălat,apoi intru la dus și dau drumul la apa.
-Ana!o aud la un moment dat ca ma striga de pe hol in vreme ce ma spal.
-Da?
-Pot sa intru?
-Normal!raspund cu voce ridicata,iar o secunda mai tarziu usa se deschide și o vad ca paseste inauntru,iar prin spatele ei trec cativa dintre borfasi,doar ca nici unul nu intoarce capul sa privească în direcția noastră.
Lucru ce ma face sa zambesc.
„Sunt ei golani si au fost de cand sunt mici niște derbedei,dar cu toate glumele sărate sau mai puțin nesărate,mereu si-au văzut lungul nasului si n-au sarit niciodata mai mult decat trebuie calul. Au stiu pana unde sa intinda coarda,iar respectul fata de fetele din anturaj,i-a împiedicat pe fiecare sa vorbească sau sa se comporte mai necuviincios decat se cuvenea."
-Ia uite ce ti-am luat!exclama Mara si incepe sa desfaca cadoul pentru mine.
Dau cu mana pe sticla ca sa vad mai bine,apoi continui sa ma spal,iar cand da la iveala tabloul,palmele mi se blochează pe corp. Raman surprinsa,dar intr-un mod plăcut,iar zambetul e singurul ce e capabil sa-mi faca fizionomia fetei sa se schimbe.
-E mișto rau de tot!exclam cand imi revin in fire.
Ea surade,iar eu ma pun mai departe sa ma spal. O fac în viteza,iar dupa ce ma clatesc,ies din dus si ma infasor intr-un prosop,apoi ii i-au tabloul si blonda incepe sa se dezbrace. Arunca la randul ei hainele in masina de spălat inainte sa intre la dus,iar eu privesc cu drag fiecare chip in parte din fotografie.
Poza e făcută pe cand aveam majoritatea in jur de 15,16 sau 17 ani,iar locul in care ne aflam,era cel din fata depozitului abandonat care era ridicat in apropierea cartierului nostru. Mai exact locul in care R.I.P si baietii cantau la fiecare sfârșit de săptămână ca sa nu mai vina garda peste noi.
-Multumesc,spun cu emotie in glas dupa ce termin sa privesc fiecare fata in parte si trebuie sa recunosc ca pe chipul lui,mi-am lasat ochii sa poposeasca mai mult decat trebuia in mod normal.
O vad ca se bucura cand observa ca imi place cadoul,iar dupa ce iese din dus o îmbrățișez,apoi ieșim din baie imediat ce isi infasoara un prosop in jurul ei.
Coboram scările,iar cei ce deja sunt spalati si aranjați,se afla afara pe terasa. Mergem in direcția lor si ii îmbrățișez pe fiecare în parte in semn de multumire,dupa intru in living si las tabloul pe masuta ce se afla in fata canapelei,apoi imi iau hainele ce le-am scos din bagaj si merg spre bucătărie.
-Sa nu dea dracu sa va întoarceți ca ma schimb!tip dupa ce ma ascund pe jumătate in locul gol lăsat intre dulapuri si insula făcută din marmura.
Toti incep sa rada,insa doar Mara si Roxana privesc in direcția mea.
-Schimba-te linistita!tipa blonda si incep sa arunc priviri rapide in direcția lor in vreme ce ma pun sa ma îmbrac.
Cand sunt gata,nu durează mult iar de sus coboara si restul lumii,iar cand toata lumea iese din casa,imi bag telefonul,țigările si banii intr-unul dintre buzunarele pe care le are rochița in dotare,dupa cobor treptele in urma găștii.
Mergem pe jos si ne indreptam spre restaurantele aflate în apropierea plajei,iar muzica ce bubuie peste tot in aer si il face sa vibreze nu ne da pe spate.
Nu e genul nostru,insa nici nu comentam. Ne vedem de treaba,iar cand găsim o terasa mai libera,unim trei mese ca sa începem toti.
Insist sa fac eu cinste,iar dupa ce nemultumirile se desprind de pe buzele lor,intr-un final cu totii cedează cand o bag din nou pe aia ca in cateva ore e ziua mea si vreau sa plătesc eu consumația.
Cat timp asteptam sa ni se servească mâncarea,vorbim cat in luna si-n stele,iar glumele pe care le înțelegem doar noi,fac pe ceilalți oameni sa se uite ciudat in direcția noastră. Lucru pe care cu toții il observam,dar pe care il ignoram.
„Am fost priviți zi si noapte ca făcând parte dintr-o alta lume neinteleasa de mulți,de aceea suntem si imuni acum la privirile din jurul nostru. Nu pentru ca suntem aroganți,ci pentru ca nu ne pasa de părerea nimenui. Noi știm mai bine de unde am plecat și unde am ajuns. Cum știm prin cate am trecut și cate am facut,iar daca nu aveam grija unii de alții,probabil astăzi nu ne mai aflam nici unul aici."
*****
CITEȘTI
Borfașul 🔞
Romans#1 - 05/07/24 - Sentimente #1 - 30/07/24 - Speranța #1 - 31/07/24 - Lupta Cand viata iti da lamai,se spune ca cel mai bine e sa faci o limonada. Dar cand soarta ajunge sa-ti dea mai multe decât ai nevoie,ti se acrește de orice limonada oricat de mu...