HAYAL Mİ GERÇEK Mİ

4 0 0
                                    

Sahte Shiro'nun Shatter'a gelişinin 2. gününün sabahında güzel bir kahvaltı yaptı ve kalenin yolunu tuttu.

Hulg, bahçedeki bankta oturuyordu.

[Shiro: Hey.] Hulg'un yanına oturdu.

[Hulg: Hoş geldin dostum, beklediğimden erken döndün.]

[Shiro: Haberler iyi, zehri alan kişiyi buldum.]

[Hulg: Kimmiş?]

[Shiro: Logar diye bir adam ama nerede olduğunu bulamadım.]

[Hulg: Birkaç yeri soruşturabilirim sanırım.]

[Shiro: Eminim yapabilirsin dostum.] belindeki hançeri yavaşça Hulg'un arkasından yükseltti ve tam saplamak üzereydi ki Hulg'un bir anda ayağa kalktığını görünce hançeri geri beline taktı.

[Hulg: Yüce tanrım bu da nedir?!] şehrin üstünde süzülen gemiyi işaret etti.

[Shiro: Neden burada?!]

[Hulg: Ne olduğunu biliyor musun?]

[Shiro: Şey... Gilgenroam'da görmüştüm.]

[Hulg: Başına bela mı aldın?]

[Shiro: Orasını göreceğiz.] gemi Shiro'nun evinin önündeki araziye doğru alçalıyordu.

Evdeki herkes şaşkınlıkla dışarı çıkmıştı. Zemine uzayan platformdan önce Shiro ve koluna girmiş bir adam, arkasındansa Nymera indi.

[Lyla: Shiro?!] Shiro'nun yanına koştu ve bedenindeki yaraları inceledi [Lyla: Neler oluyor?!]

[Shiro: Şükürler olsun ki iyisiniz!] Lyla'ya sarıldı.

[Lyla: Ama sen bu gemiyi nereden buldun? Daha az önce kaleye gitmiştin...]

[Shiro: O şey sahte. Beni Gilgenroam'da hapsedip kılığıma girdi. Nymera sağ olsun kaçabildim.] arkasındaki kadını işaret etti.

Nymera, kafasını hafifçe eğerek onları selamladı.

[Lyla: Teşekkür ederim...] koşup Nymera'nın ellerini avuçlarına aldı [Lyla: Onu sağ salim geri getirdiğin için teşekkür ederim.]

[Nymera: Pek bir şey yaptığım söylenemez, asıl ben hayatımı ona borçluyum.]

[Hulg: Dostum Shiro gelmiş!] kollarını açarak yaklaştı.

[Shiro: Hulg?]

[Hulg: Senin için çok endişelendim.]

[Shiro: Sen sahtesin!] belindeki tek kalan palayı çekip Hulg'a doğru koştu.

[Hulg: Olabilir.] arkasından gelen hizmetçiler Ruh İçen'i ve gerçek, bağlanmış haldeki Hulg'u getirdi. Gerçek Hulg'u aldı ve ensesinden tutup önüne siper etti. Shiro durmuştu.

[Gerçek Hulg: Öldür onu Shiro! Beni öldürmen gerekse bile öldür!]

[Hulg: Hadi Shiro, öldür bizi.] hizmetçiler Ruh İçen'i yere saplayıp kayboldular [Hulg: Adamını kurtarabilirsin, ya da kılıcına koşup beni öldürebilirsin. Hangisini seçersen diğerini kaybedeceksin.] Hulg'u göğe fırlattı.

Shiro, hiç düşünmeden Hulg'u kurtarmak için zıpladı. Giderek göğsüne doğru düşen Hulg aniden Ruh İçen'e dönüştü ve Shiro'nun göğsünü delip onu yere sapladı [Shiro: GAH!]

[Lyla: SHIROOO!]

Yere saplanmış olan Ruh İçen, Hulg'a dönüşmüştü.

[Hulg: Sadece kendi şeklimi mi değiştirebildiğimi sanmıştın?] Lyla'ya dönüştü, giderek Shiro'ya yaklaşıyordu [Lyla: Sahip olduğun şeyleri o kadar kıskandım ki.] Madeline'e dönüştü [Madeline: Aslımın nasıl göründüğünü ben bile hatırlamıyorum biliyor musun?] Ostad'a dönüştü [Ostad: Bildiğim tek şey, Kıskançlık İblisi olduğum. Ug'draron.] Shiro'ya dönüştü [Ug'draron: Sahip olduğun her şeyi elinden alacağım.] Shiro'nun yanındaydı.

Kristal Gül Serisi 7: Eclipse of the WonderlandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin