[Asker: Geri basın dedim!] köylülerden birini itti. Yere düşen köylünün çevresindeki insanlar daha da sinirlenmişti.
Shiro, köylülerin arasından geçti.
[Köylü: Hey, nereye gidiyorsun delikanlı?]
[Shiro: Araştırma yapmaya.]
[Köylü 2: Bunun sonu da diğerleri gibi olacak.]
Bir kadın, Shiro'nun kolunu tuttu [Kadın: Beyefendi! Geçen gece kardeşim dere kenarında kayboldu! Lütfen onu bulun!]
[Shiro: Beni o dereye götürebilir misin?]
[Kadın: Evet, elbette!]
Ormanın içine doğru kadını takip etti Shiro. Çoktan gece olmuştu. Derenin şırıltısı giderek yaklaşıyordu. İyice yaklaştıklarında, ay ışığı, ağaç yapraklarının arasından süzülerek büyüleyici güzellikteki derenin yüzeyini aydınlatıyordu.
Kadın, derenin kenarına doğru yürüyüp üstündeki elbiseyi omuzlarından aşağıya doğru indirdi.
[Shiro: Ne yapıyorsun?]
Kadın cevap vermeden tamamen soyundu. Bembeyaz teni, ay ışığı altında parıldayarak derenin güzelliğine eşlik ediyordu. Bir köylü için fazla zarif, bir soylu için fazla müstehcen. Yüzü ve vücut hatları her şeyiyle çok güzeldi.
[Kadın: Gel...] dedi. Kollarını iki yana açmış, güzel vücudunu Shiro'ya sergiliyordu.
[Shiro: Buraya kardeşini aramaya geldik.]
[Kadın: Kardeşim önemli değil. Şu an sadece seni istiyorum.] Shiro'ya yaklaştı ve vücudunu ona bastırdı [Kadın: Ellerimi kaslı vücudunda gezdirmek, üzerinde hoplarken bir domuz gibi inlemek istiyorum. Seni arzuluyorum...]
Kadını ittirdi [Shiro: Uzaklaş kadın.]
[Kadın: Sen... etkilenmiyorsun...]
Shiro, kadına şüpheyle bakarken, kadın aniden dere kenarı boyunca koşmaya başladı. Shiro'dan kaçıyordu.
[Shiro: Hey!] kadının peşine takıldı.
Kadın şaşırtıcı derecedeki çevikliğiyle ağaçların aradında bir kurt misali koşuyordu. Az önceki güzellik, yerini vahşi bir hayvana bırakmıştı sanki.
Ağaçların arasından birkaç insan belirip Shiro'yu yakalamaya çalıştılar ama Shiro hepsini tek kılıç darbesiyle ikiye bölüp yoluna devam etti.
Ormandan çıktıklarında büyük bir çukurun etrafında dönüyorlardı. Shiro çukurun içine baktığında içeride yüzlerce çıplak insanın, ortadaki şeyin etrafında dans ettiğini görünce durdu. Kadın da çukura inen basamaklardan geçip aşağı iniyordu.
Çukurdaki herkes aniden Shiro'ya kilitlendi. Kendisini hiç göstermemişti ama orada olduğunu biliyorlardı.
Ortadaki koza benzeri yapı, örümcek ağından kanatlar olarak iki yana açıldı ve içerideki güzelliği açığa çıkardı. İnanılmaz güzellikteki bu kadın, pembe ışıkla parlayan gözleriyle, büyük bir şehvet ve zevk içinde Shiro'ya bakıyordu. Kadın çırılçıplaktı, yaklaşık iki metre boyundaydı, kafasının iki yanında boynuzları vardı ve uzun, ince bir kuyruğa sahipti.
[İblis: İlginç birisin, seni sevdim.]
[Shiro: Nesin sen..?]
[Argrok: Ben Argrok. Şehvet İblisi. Normalde cazibeme karşı koyabilecek hiçbir insan evladı yoktur. Ama sen... sen benimle yüz yüze olmana rağmen bırak aklını kaybetmeyi, erekte bile olmadın.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kristal Gül Serisi 7: Eclipse of the Wonderland
FantasíaÖNCEKİ KİTAPLARI OKUMADAN OKUYABİLİRSİNİZ AMA TAM KEYİF ALMANIZ İÇİN ÖNCEKİ KİTAPLARI DA OKUMANIZI ÖNERİRİM! Ne kendisi hakkında ne de nerede olduğu hakkında hiçbir fikri olmayan bir gencin kıyamet sonrası başkalaşmış topraklarda hayatta kalma ve ku...