SON

3 0 0
                                    

[[Rei: Ondan daha güçlüsün.]] kafasında Rei'nin sesini duymuştu Shiro.

[[Shiro: Rei..?]]

[[Rei: Zamanın ötesinde düşün.]]

[[Shiro: Rei! Neredesin Rei?!]]

[[Rei: Taşlarla birlikte bizi de özümsedin.]]

[[Xander: Bitir şu işi Shiro.]]

[[Shiro: Çocuklar...]]

[[Rei: Aisha ve diğerleri seninle gurur duyuyor. Bunca zaman hep yanındaydık Shiro.]]

[[Shiro: Öyleyse sizin için kazanacağım.]]

Shiro'nun etrafındaki dünya parçalanıyordu. Katsu ile derin bir boşluğun içinde buldu kendisini.

[Katsu: Bu da ne..?]

[Shiro: Bizimle beraber etrafımızdaki büyüyü de sildim. Arafa hoş geldin.]

[Katsu: Gücüm yok?!]

[Shiro: Çünkü buraya ben hükmederim.] tek hamlede kılıcını Katsu'nun göğsüne sapladı.

[Katsu: Kah!] boşluk yavaşça kayboldu. Gerçeklik tekrar oluşmuştu.

[Orenda: KATSU?!]

[Katsu: Ben... kaybettim...] bedeni yavaşça yaşlanıyor ve toza dönüşüyordu.

[Orenda: Hayır...] Orenda'ya da aynısı oluyordu.

Elini Shiro'nun yanağına uzattı ve gülümsedi [Katsu: Mutlu son... Noah... Shiro...] Orenda ile birlikte ince havaya karışıp kayboldular.

[Lyla: Başardın Shiro!] Shiro'nun yanına koşup ona sarıldı. Ruh İçen'in kabuğu yavaşça geri çekiliyordu.

Vücudu kanlar içerisindeydi. Mekanik kolu artık yoktu ve sağ gözü yaralıydı. Gücünün bedenini bir anda terk etmesiyle birlikte Lyla'nın kollarına bıraktı kendisini.

Lyla diz çöktü ve Shiro'yu dizlerine yatırıp iyileştirme büyüsü kullandı.

[Shiro: Bitti...]

[Lyla: Bitti Shiro! Bitti!] gülüyordu, gözleri yaşlıydı.

Gökyüzünde bir ışık belirdi ve sonrasında etrafa beyaz partiküller saçarak patladı. Gökyüzü tekrar mavileşiyor, dünyayı saran alevler yok oluyor ve çimenler yeşeriyordu.

Katsu'nun yenilip Barış Çağı'nın başlamasının üzerinden 10 yıl geçmişti. Dünyanın toparlanma süreci devam ediyordu. Derinlerde gizlenen ırklar tekrar yeryüzüne çıktılar ve insanların krallıkları altında yaşamaya başladılar.

Bu süreçte Shiro'nun ekibi dağılmıştı. Issız bir ormanda Shiro, Lyla ve Madeline güzel bir evde yaşıyorlardı. Madeline evin hizmetçisi rolünü üstleniyor, Jubilee devlerle birlikte yaşamaya gitmiş, Nymera ise hayallerinin peşinden koşarak dünyayı dolaşan bir müzisyen olmuştu. Ostad, Vire ve Mei, başkentte kurulmuş büyü akademisinde yatılı olarak okuyorlardı.

Artık mekanik bir kol kullanmayan Shiro, sağ gözünü kapatan göz bandıyla ve uzamış sakallarıyla birlikte kulübesinin önünde oturuyor ve bahçede dönen telaşlı hazırlığı seyrediyordu.

Lyla, evin içinden elinde bir tepsiyle çıkıp üzerinde duran 2 bardaktan birisini Shiro'ya uzattı [Lyla: Kahve?]

[Shiro: Teşekkür ederim hayatım.] bardağı aldı.

Diğer bardağı eline alıp tepsiyi iki sandalyenin arasındaki masaya koydu ve diğer sandalyeye oturdu [Lyla: Diğerlerini görmeyeli çok uzun zaman oldu. Düğüne geliyor olmalarına çok sevindim.]

Kristal Gül Serisi 7: Eclipse of the WonderlandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin