HYSTERIA'YI KURTARMAK

9 1 0
                                    

Ne yapması gerektiğini düşündü ve hançerini çekip yaklaşmaya karar verdi. Yeterince yaklaştığında ise yerden bir taş alıp polislerin önündeki suya attı.

[Polis 1: Hm? Sen de duydun mu?]

[Polis 2: Suya bir şey düştü sanırım.]

[Polis 1: Kontrol edeceğim.] silahını doğrultarak yavaşça suya yaklaştı. Aynı anda Shiro da kapıda bekleyen polise yaklaşıyordu.

Duvara yaslanıp giderek polise iyice yaklaştı ve hançerini beynine saplayarak polisi öldürdü. Suyu kontrol eden polise de aynı şekilde yaklaşarak onu da indirdi.

İki cesedi de suya attıktan sonra içeri girmeye hazırdı. Kapıyı yavaşça araladı ve kafeslerle dolu büyük bir odayla karşılaştı. Kafeslerin içinde bitkin halde oturan, yatan ve ağlayan toplamalar bulunuyordu. Odada hiçbir polis yoktu.

Elini kulağına götürdü [Shiro: Hangisi Hysteria?]

[Lyla: Açık eflatun saçlı ve kırmızı gözlü. Eğer silahlarını almışsalar sol kolu olmamalı.]

Shiro, tarife uyan biri için kafesleri gezmeye başladı. Onu gören toplamaların bazıları yardım için yalvarıyordu fakat hepsine yardım edecek zamanı yoktu.

Nihayetinde tarife uyan bir kadın buldu. Bitkin ve yaralı halde oturuyordu.

[Shiro: Hysteria?]

[Hysteria: Kimsin?] ciddi ve sert tavırlıydı.

[Shiro: Sana yardım etmeye geldim. Beni Fargus gönderdi.]

[Hysteria: Eski ceketimi giydiğine göre sana inanabilirim. Kulaklığın var mı?]

Kulaklığını çıkarıp Hysteria'ya uzattı. Kulaklığı takan Hysteria, Lyla ile konuştu.

[Hysteria: Lyla?]

[Lyla: Şükürler olsun iyisin!]

[Hysteria: Bütün ekipmanımı ele geçirdiler.]

[Lyla: O durumla başka zaman ilgileniriz, şimdilik Shiro, yani Gölge ile birlikte geri dön.]

[Hysteria: Çift isim? Dışarıdan mı?]

[Lyla: Evet.]

Şaşkın gözlerle Shiro'ya baktı ve kulaklığı geri uzattı [Hysteria: Dövüşmeyi bilen birine benzemiyorsun, silahın var mı?]

Altı patlarını çıkardı [Shiro: Evet.]

[Hysteria: 5 mermi demek...]

[Shiro: Aslında 6.]

Tabancayı alıp kafesin kilidine ateş etti [Hysteria: Artık 5.] dışarı çıktı ve üstündeki tozu sildi [Hysteria: Burada bekle.] üst kata uzanan merdivenlere koştu ve peş peşe iki el ateş etti. Shiro peşinden koştu ve yerde yatan polisleri gördü. Birinin silahı alınmıştı. Diğerinin silahını kendi alıp çıkmaya devam etti. Üst kattan çatışma sesleri geliyordu.

Shiro üst kata çıktığında inanılmaz bir hızda hareket eden ve oradan oraya zıplayıp bütün polisleri hızla öldüren Hysteria'yı gördü.

İşi bitince Shiro'nun yanına döndü [Hysteria: Aşağıda beklemeni söylemiştim.]

[Shiro: Bütün bunları nasıl yapıyorsun?]

[Hysteria: Beynimin içindeki çip sayesinde zamanı yavaşlatabiliyorum. Ayağıma dolanmasan iyi olur.]

[Shiro: ...]

Hysteria hızlıca odalar arasında dolaşıp en sonunda eşyalarını buldu ve bütün ekipmanını kuşandı.

[Hysteria: Binadaki bütün polisleri öldürdüm ama her an destek ekip gelebilir. Kaçalım.]

Kanalizasyona indiler ve koşmaya başladılar. Arkalarına birkaç polis takılmıştı.

Lyla, telsiz yoluyla konuştu onlarla [Lyla: İlerideki dönüşte pusu var!]

[Hysteria: Tçk. Ekipmanımı bulmak sandığımdan uzun sürdü.]

[Shiro: Geri dönmeyi deneyelim.]

[Lyla: Arkanızdan özel birlikler geliyor. Onları alt etmeniz imkansız.]

[Hysteria: Doğrudan pusuya dalıyoruz. Gölge, önden gidip sana bir açıklık yaratmaya çalışacağım.] tabancasını çıkardı.

[Shiro: Bol şans.]

Hızlanıp köşeyi döndükten sonra zamanı yavaşlattı Hysteria. Kanalizasyonun çıkışını tutan onlarca polis ve barikatlarla karşılaşmıştı. Barikatların ardında kurulu makineli tüfekler, onu nişan alıyordu.

Üzerine yağan mermilerden akrobatik hareketlerle sıyrılarak oradan oraya sıçradı. Zaman yavaşlamışken onu vurmak çok zordu. Tavana sıçradı ve nişan alıp makineli tüfeklerden birinin başındaki polisi vurduktan sonra tekrar sıçradı. Adeta bir kedi gibiydi. Yerden kayarak birkaç el ateş edip polisleri birer birer indirdi. Geriye az sayıda polis kalmıştı ki aniden çevreye yayılan bir elektrik ağının arasında buldu kendini. Tam o anda Shiro da köşeyi dönmüş ve bu manzarayla karşılaşmıştı. Kanalizasyona çekilmiş ince tel hatları boyunca elektrik akışı sağlanıyordu ve Hysteria bu tuzağa düşmüştü.

[Polis: Hakladık onu!]

Hysteria, elektrik kablolarına sarılarak suyun içine düştü.

[Shiro: Hysteria!]

[Polis: Bir tane daha var! Haklayın onu çocuklar!] Shiro'ya ateş etmeye başladılar.

Son çare olarak suya daldı Shiro. Ateşlenen mermilerin birkaçı vücuduna isabet ediyordu ama durmadan ilerleyerek Hysteria'yı kollarına alıp ters yönde yüzdü. O esnada arkalarından gelen siyah zırhlı özel ekiptekiler de önünü kesmek için suya atlıyorlardı. Bütün kaçış yolları kapanmıştı.

Kristal Gül Serisi 7: Eclipse of the WonderlandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin