DİBİ BOYLAMAK

7 1 0
                                    

[Shiro: Rei!] köprünün başına ulaşmışlardı.

[Xander: Sakın köprüye çıkmayın! Herkesi koruyamam!] kendisininkiyle birlikte iki su bariyeri vardı.

[Rei: Shiro...] sesi yatışmış geliyordu.

Kaplan, Rei'nin bu boşluğundan yararlanarak üstüne atladı ve onu yere yatırıp pençeleriyle deşti.

[Shiro: REI!] köprüye girdi. Mermi yağmurunun arasında koşuyordu.

Xander, kaplanın sırtına tırmanıp onu geri çekmeye çalıştı [Xander: Nhhh!]

Shiro zamanı durdurdu. Bunu kaç saniye sürdürebileceğinden emin değildi fakat birkaç saniyede bile başına ağrılar giriyordu.

Kaplana yaklaştı ve yıldırım katanasıyla kaplanın başını kesti.

Zaman tekrar akmaya başladığında kaplan yere yığılmıştı.

[Rei: Yine...]

[Shiro: İyi misin Rei?] elini Rei'ye uzattı.

[Rei: Yine intikamımı çaldın!] Shiro'yu geri iterek ayağa kalktı ve köprünün aydınlık tarafına yürüdü. Xander'in bariyerini geçmişti.

[Shiro: Kendinde değilsin Rei!] Rei'nin peşinden koştu. Rei kendisini dokungaçlarla korurken Shiro, vücuduna sayısız mermi yiyordu.

[Xander: Geri dönün!]

[Shiro: Nereye gidiyorsun Rei?! Kafandan vurulabilirsin!]

Arkasını dönüp baktı [Rei: O konuda endişelenmesi gereken sensin. Geri dön.]

[Shiro: Sensiz hiçbir yere gitmiyorum!] uzanıp Rei'nin kolunu yakaladı.

[Rei: Bırak beni!] Shiro'yu savurup köprüden aşağı attı.

[Lyla: SHIROOO!] köprüye atlayıp aşağıya baktı. Mermilerden biri sağ koluna isabet etmişti [Lyla: Ah!]

[Xander: Gelmeyin demiştim!] su bariyerini Lyla'nın önüne açtı.

[Rei: Kes şunu artık abla! Dur!] Shiro aşağı düşerken, kendi kendine konuştu [Rei: Başa saramayız!] siyah saçları tekrar maviye dönerken ve gözleri eski halini alırken, Shiro'nun peşinden atladı ve onu havada yakaladı ama elinden gelen bir şey yoktu. Birlikte sonsuz bir düşüşe geçtiler.

[Lyla: SHIRO! REI!]

[Xander: Onlar için artık çok geç!] Lyla'yı kolundan tutup köprünün dışına çekti.

Kristal Gül Serisi 7: Eclipse of the WonderlandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin