Koçovalılar 20 // Bir Koçovalı Düğün Klasiği

139 11 94
                                    

Çukur yaş konusunda bok gibi olduğu için ben gene liste bırakıyorum buraya. Ona göre okuyun. İlk sahnedeki yaşları bu.
Cumali 61
Damla 53
Selim 49
Salih 49

(Leila 49)

Hilal 47
Yamaç 43
Efsun 42
Karaca 30
Akşın 30
Akın 28
Yasmin 27
Acar 25

Emily 24

Yılmaz 23

Mücahit 22

Çisem 22

Umut 18
Masal 18
Asiye 18

Nejan 15

(İdris 13)

(Yamaç jr 10)

(Masal 10)

(Asiye 10)

Melek 9
Öykü 8

(Göksel 7)

(Gökçe 7)

Gülsena 4

Göksel 1
Gökçe 1


"Arkadaşlar!" dedi Mücahit elleri arkasında bağlı bir şekilde evin önünde onun konuşması için toplanmış ailesine bakarken. Merdivenlerin tepesinden devam etti. "Yarın akşam, hepinizin bildiği üzere... evleniyorum!"

Umut alkış yapmaya başlamıştı ama yapan tek kişi olduğunu fark edince bıraktı hemen. Asiye de gözlerini devirip kuzenine geri döndü. "Devam et sen de."

Mücahit, Asiye'nin gergin halini görmezden geçirip "Evleniyorum. Ve... hepimizin gene bildiği üzere bir Koçovalı evleneceği zaman ya sorunsuz geçer düğün ya da kanlı. Bu düğün Vartolu Sadettin'in tek oğlunun düğünü!" derken Nejan gözlerini devirip "Abart amına koyayım." dedi ve yanındaki Masal kıkırdadı hafifçe.

"Ve! Nejan kapa çenini. Ve! Saldırı olabilir. O yüzden, hepinizin fazladan dikkatli olmanızı rica ediyorum!"

Umut elini kaldırmıştı. Mücahit ona bakıp iç geçirdi. "Evet Umutcuğum."

"Müco düğünü hem Çukur, hem Beşirolar hem de ben olacağım için Erdenetler koruyor. Kim saldırabilir?"

Müstakbel damat başını salladı. "Evet! Haklısın! Bizi kimse deviremez, lakin! Koçovalı düğünü bu! Silahlı saldırı olmasa bile bir bok olabilir. Hepimiz dikkatli oluyoruz!"

Acar en arkada gülümseyerek kuzenini dinlerken yavaşça Yasmin'e eğildi. "Kız şov yapmak için hep." diye fısıldadı. "Çisem seviyor ya böyle mafya olaylarını." Yasmin eğlenerek başını salladı kucağındaki oğlunu pışpışlarken. Akın da kızıyla gelmişti. "Ne kaynatıyorsunuz? Beni de aranıza alın, çok sıkıldım." Acar gözleriyle Mücahit'i işaret edip güldü. Akın anlamıştı, o da gülerken Mücahit "Arkadaşlar komik bir şey varsa söyleyin biz de gülelim." dedi onlara.

Akın ağzını açacakken Yasmin'in ona attığı dirsekle susmuştu. Acar "Bir şey yok aslan parçası, mutluyuz sadece. Nihayet yuvadan uçuyorsun." dedi. "Yüzünü daha az göreceğiz."

Akın gülerken Mücahit omuzlarını düşürmüştü. "Aşk olsun. Cidden yani... rezil ya, rezilsiniz."

"Abiniz senin abin. Hakkımızdır."

Çukur One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin