Çukur yaş konusunda bok gibi olduğu için ben gene liste bırakıyorum buraya. Ona göre okuyun. İlk sahnedeki yaşları bu.
Cumali 61
Damla 53
Selim 49
Salih 49(Leila 49)
Hilal 47
Yamaç 43
Efsun 42
Karaca 30
Akşın 30
Akın 28
Yasmin 27
Acar 25Emily 24
Yılmaz 23
Mücahit 22
Çisem 22
Umut 18
Masal 18
Asiye 18Nejan 15
(İdris 13)
(Yamaç jr 10)
(Masal 10)
(Asiye 10)
Melek 9
Öykü 8(Göksel 7)
(Gökçe 7)
Gülsena 4
Göksel 1
Gökçe 1
Damla büyümüş bulduğu kızını sakinleştirmeye çalışırken Cumali de aynı şeyi deniyordu. Masal ve Emily ise gülmemek için kendilerini tutuyorlardı. Karaca ve Akşın amcalarının sarılma saldırılarından sonra bu evren hakkında bilgi öğrenmeye girişmişlerdi. Salih amcalarının Hilal yengeleriyle evli olmadığını öğrendiklerinde kahrolmuşlardı. Nejan ise delirmişti. Deli gibi annesini arıyordu ama açan yoktu.
Erkekler yanlarında Akın ve Salih'le eve gelince Salih'in ilk işi Karaca'ya sarılmak olmuştu sıkı sıkı. Akın da Akşın'a sarılmıştı. Ayrıldıklarında bile Salih hala Karaca'yı tutuyordu kolunun altında. Buna alışık olan Karaca ise ses etmiyordu. "Amca biz yanlış evrendeyiz. Yengem yok ya!"
Mücahit başını salladı. "Ya annem yok. Hayatta en sevmediğim şeyler: 1. annemin kaybolması. Kim aldıysa annemi hemen geri versin benim!"
"Ne anneymiş be." dedi Salih dayanamayarak. Karaca ona bakıp bir süzdü amcasını. "Annenin kim olduğunu söyledin mi Müco?"
"Yoo."
"Ben yemedim bunu. Vartolu'nun yengeme deli divane olmadığı bir evren olamaz. Doğa kanunlarına aykırı."
Azer başını salladı. "Bence de yavrum." dedi. Herkes birden ona kötü kötü bakınca Celasun elini bacanağının omzuna koydu. "Kanka seni bu evrende sevmiyorlar sanki."
"Yok ya."
Salih başını iki yana sallayıp Mücahit'e döndü. "Kim annen senin ya, söyle."
Mücahit susup ellerini arkasında birleştirirken Nejan arkalarından "Aşkın sevgin bu yani baba?" dedi. Salih ardına dönünce Hilal'in yüzünü ve kendi gözlerini taşıyan genç bir kız gördü. Kızın söylediği şeyi idrak edince titremişti. Anlamıştı bu çocukların annesinin kim olduğunu. "Karam..."
"Hah! Hatırladı! Valla hatırladı! Karamın tabi baba ya." dedi Mücahit. "Nerede annem?"
"Sizin anneniz Hilal Beşiro mu?"
Nejan başını salladı ve aynı annesi gibi kaşlarını çatıp başını yana eğdi. "Baba annemiz nerede? Bana bu çorba kokan kadınla evlenmediğini söyle lütfen annemiz yerine."