Ön bilgiler : Medet ve Salih kavgalı değil, Yamaç döndü ve Cumali ile bir, Efsun bulundu.
Celasun heyecanla bir ileri bir geri giderken Medet "Abartma Celasun." demişti. "İlk kez kız istemeyeceksin o evden." Celasun ona bakıp ardından Salih'e döndü ve "Abi şuna bir şey de ya." dedi. Salih takımını düzeltirken "Medet, kızdırma damadı." dedi. "Celasun sen de... sakin ol harbiden. Kızı verecekleri kesin."
Celasun gergince "Ya vermezse abi? Yani... Amca bana çok da bayılıyor sayılmaz." dedi biraz da çekinerek. Salih aynaya bakmayı bırakıp kardeşi olarak gördüğü çocuğa ilerledi. Ellerini onun yanaklarına koyup "Celasun. Ben siz ikiniz birlikte olun diye en başından beri istiyorum. Yedi yıl oldu, yedi!" dedi. "Senin için yeğenimi istemeye gidiyorum ama eğer amcam Karaca'yı sana vermezse ben koltuk değiştirip veririm tamam mı?"
Celasun dolan gözlerine rağmen gülümsedi. "Sağ ol abi." Salih onu ensesinden tutup kendine çekti ve alnını omzuna dayattı. Onlar sarılırken Medet hüzünlü gözlerle onlara bakıyordu. Salih bunu fark edince boştaki kolunu açtı. Medet hemen kolunun altına girince Celasun da ona sarıldı. Üçü sarılırken Salih burnunu çekip "Tamam lan. Duygulandırmayın beni." dedi ve onların yanaklarını tuttu. "Sizinle gurur duyuyorum lan."
Medet ve Celasun gülümserken Salih "Tamam. Tamam hadi. Yengeniz dalga geçer beni böyle görürse." dedi ve gözlerini sildi. Celasun da burnunu çekti ve "Abi, söylemeden geçmeyeyim içeri." dedi ve ona baktı uzunca. Ardından "İyi ki yanına işe girmişim abi." dedi. Salih gülümsedi. Medet onların bakışmasının arasına girip "Abi ben de iyi ki seninle kalmışım." dedi. Salih gözlerini devirip "He Medet. Bunu da kıskan. Ben evli bir adamım ve o da nişanlanacak." dedi. "Ayrıca sen de evli bir adamsın ve baba olacaksın, kro."
Medet Cennet'i ve doğacak oğlunu düşününce sırıttı. "Evet." Salih bunu görünce Celasun'a baktı. "Valla artık benim Junior'a bir kuzen daha yapma sırası sana geliyor Celasun'um." dedi imalı imalı. Celasun kızarırken Medet "Abi... Karaca teknik olarak Junior'un kuzeni olduğu için Celasun'un çocuğu onun yeğeni olmuyor mu?" dedi. Salih ve Celasun bununla duraksamışlardı. Gerçekten de öyle oluyordu. Salih sonunda "Aman yauv Medet. Beynimi sikme şimdi. Hepsi kuzen oluyor işte. Çünkü ben Celasun'un abisiyim." dedi. Celasun ve Salih odadan çıkarken Medet hala düşünüyordu. "Ama o zaman Celasun yeğeniyle evleni- abi, abi beni bekleyin abi."
***
"Erm, sebebi ziyaretimiz belli. Kızımız, kıymetlimiz Karaca'yı; kardeşim Celasun'a istiyoruz."
Celasun gergince ellerini avuşturup Amca'ya bakarken Amca kahvesinden bir yudum daha almıştı. Odadaki gerginlik artarken İdris Celasun abisinin yanında oturuyordu. Babası kılıklı kırmızı bir gömlek giymişti. İdris dedesine bakmaya devam ederken "Eee?" dedi dayanamayıp. Celasun önce yanındaki yeğenine sonra da Amca'ya baktı gene. Amca ise gülümseyip önce Celasun'a sonra da Salih'e baktı.
Salih yalvaran kara gözleriyle ona bakıyordu. İşte Cumali buna hayır diyemezdi. Her ne kadar Çukur'a intikam almaya gelmiş olsa da Salih'i kendi oğlu gibi sevmişti. Ve ona hayır demek gibi bir lüksü yoktu artık. "E madem çocuklar birbirini seviyor, madem evlenmek gibi bir niyetleri var... ben de verdim gitti."
Bu sözlerle İdris ve Salih aynı anda ayaklanıp "İşte bu be." demiş ve odadaki herkesi güldürmüşlerdi. Celasun kalkıp hemen önce Salih'in elini öpmeye yeltendi. Salih onu engelleyip sarılmıştı. Ayrıldıklarında Salih burnunu çekip "Tamam git Amca'ya şimdi." dedi ve Karaca'ya yöneldi. Karaca amcasına sıkı sıkı sarılırken sessizce teşekkür etti. Salih çenesini kızın başının üstüne dayayıp "Lafı mı olur Karaca'm?" dedi. "Zaten evlenmenizi istiyordum ilk günden beri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukur One Shots
Fiksi PenggemarNe yaptığımı sorgulamayın, Çukur Fandom'ın buna ihtiyacı var.