Yeni Kitap Duyurusu

8K 407 25
                                    

Selamlar herkese,

Görüşmeyeli çoook uzun zaman oldu ve biz özleştik diye düşünüyorum🥹 En azından ben sizleri ve bu heyecanı çok özlemişim. Esas konuya doğrudan bir giriş yapmış oldum böylelikle de. Twitter ve instagram'dan takip edenlerin bildiği üzere yeni bir kitaba başlıyoruz 🐥 Aslında Oyunbozan'ın planlanan yayın tarihi bundan çok daha öncesiydi fakat wattpad'e getirilen erişim engeli benim planlarımı da alt üst etti. Açıkçası kaotik ve belirsizliklerle dolu olan o süreçte hikayeyi paylaşmak istemedim çünkü hem hikayeye hem de sizlere haksızlık olacağını düşündüm. Gelişen süreci takip etmek, wattpad'in akıbetini anlamak ve alternatif çözüm yolları üretebilmek için bir süre beklemeyi tercih ettim bu yüzden. Sonuç olarak bu yolda her zaman bana destek olan dostlarımla birlikte herkesin kolaylıkla hikayelerimize ulaşabileceği, yorum yapabileceği - her satırına- ve etkileşime geçebileceği bir site ortaya çıkarttık. Böylelikle kimseyi VPN kullanmaya zorlamadan sizlerle yine aynı satırlarda buluşabilmeyi istedik. 

Yeni hikayelerin başlangıç noktası Typeink web sitesiyle şimdi hazır ve nazır bir şekilde karşınızdayım! Oyunbozan'ın ilk bölümünü bu akşam 21:00'da sizlerle hem typeink.co hem de wattpad üzerinden paylaşmış olacağım. Yeni maceramda da bana eşlik etmek isteyen herkesi beklerim. Sizleri çooook seviyorum.

Hadi durmayalım, kutlayalım; bu zafer bizim! 💖

SAHTE DOKUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin