6.Bölüm-Ateşkes

185K 12.6K 19.7K
                                    

******

"Son dönemlerde gündemi fazlasıyla meşgul eden bir isim var senin de bildiğin gibi."

"Barış kardeşimizden bahsediyorsun yanılmıyorsam. Transfer sezonun başlarında ismi bir takım nahoş olaylarda geçse de muhabir arkadaşlarımızdan aldığımız bilgilere göre sıkı bir kamp dönemi geçirmiş."

Konu Barış'a geldiğinde tedirginlikle öne doğru eğilmiştim.

Ersan Abi elindeki kartları düzeltip hafifçe masaya vurduğunda onayladı.

"Ciddi bir çalışma temposu yakaladığı söyleniyor, özellikle Avusturya kampında. Sence ne etkiledi performansını Sertan?"

Sertan Abi'nin eli boynuna uzanırken yavaş bir hareketle kravatını düzeltti.

"Tabi ki Barış genç bir kardeşimiz ama oynadığı kulübün büyüklüğünün farkında. Forma aslanın ağzında, özellikle de önünde Bora Yenilmez gibi büyük bir golcü varken."

Önündeki kupaya uzandığında sudan bir yudum almıştı.

"Dolayısıyla çok çalışması gerektiğinin bilincindedir diye düşünüyorum ben şahsen."

Ersin Abi sessiz bir onay gönderdiğinde yerinde hafifçe doğruldu.

"Peki bu yüksek çalışma performansında menajerinin bir etkisinden bahsedebilir miyiz? Yoksa sevgili Dila Aral yalnızca transfer görüşmeleri ile mi ilgileniyordur?"

Sevgili Dila Aral bir ergene bakıcılık yapıyordu...

"Bildiğim kadarıyla Dila kardeşimiz de Avusturya'ya gitmiş Beşiktaş takımıyla beraber. Tüm antrenmanları takip etmiş. O yüzden ben kendi adıma onun bu yüksek ilgisinin de Barış'ın çalışma temposu üzerinde etkisi olduğunu düşünüyorum."

Sertan Abi'm... Benim öz abim, bir gün kanala sırf sana sarılmak için geleceğim.

"Tabi ki antrenman performansı üzerinden ilk 11 oynama yeterliliğini bizler değerlendiremeyiz şu an için. Haftaya lig heyecanı başlıyor, gerçek performansları da o zaman analiz etme şansımız olacak bizim de."

Kavga olayından bugün de bahsedilmediğinde rahat bir nefes almış sırtımı koltuğa yaslamıştım.

Ersan abi önündeki ufak tabletten başını kaldırdığında dudaklarından dökülen ufak kahkahaya engel olamamıştı. Bakışlarını karşıdaki kameraya çevirdi.

"Tabi sevgili seyirciler bir yandan da sizden gelen mesajları da takip etmeye çalışıyorum. Samet Sağlam isimli izleyicimiz demiş ki:

Vallahi biz Beşiktaş taraftarı olarak 3 kişinin hakkı ödenmez deriz; Bir anne, iki baba, üç Atiba. Eğer Dila Aral Barış'ı bu tempoda çalıştırmaya devam ederse hakkını ödeyemeyeceğimiz dördüncü isim olur. "

Ya Barış Akdora, sen benim kıymetimi bilmesen de taraftar biliyor işte.

Samet güne başlangıç puanımı yükseltirken kendi kendime gülümsüyordum.

Televizyon karşısında gereğinden fazla oyalandığımı fark ettiğimde ayaklandım.

Doğrulmamla birlikte dudaklarımdan dökülen inlemeye engel olamamıştım.

Dünden beri tüm kemiklerim resmen sızlıyordu.

Ağır bir hastalığa doğru yol aldığımı hissediyordum.

Olaylı bar gecesinin ertesi günü de takım izinliydi. Barış'ı aradığımda nihayet telefonunu açmaya karar vermiş aksi bir sesle de olsa benimle konuşmuştu. Ne yapacağını sorduğumda evden çıkmayı planlamadığını söylemişti. Başta inanmakta zorlansam da sonrasında Kerem'in storysinde Barış'ın evinde FIFA oynadıklarını görünce rahatlamıştım.

SAHTE DOKUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin