36.časť

270 21 4
                                    

"Kde to som? Ako?" Koktal Klaus a otáčal sa na každú stranu. Všade však videl len temnotu. "Presne tam kde ta chcem mať." Povedal známy hlas a šialene sa zasmial.
~~~
Elijah vyšiel hore. Nevedel čo ho v rakvách čaká. Za ním išla Hayley. "Elijah? Kde som? Posledné dni mám okno." Mrmlala si pre seba Rebekah. Keď vtedy Esther opustila jej telo, odpadla a viac sa neprebrala. Tak ju dali do rakvy a viac na ňu nikto ani nepomyslel. "Esther, Esther bola v tvojom tele. A kvôli tvojmu správaniu po celé dva roky... sme si to nevšimli. A preto sme v tejto situácii." Povedal naštvane Elijah. V poslednom čase sa nevedel ovládať. Ale mal aj dôvod. Bolo to na neho priveľa. Prišiel o brata a vidieť v takomto stave Hayley mu tiež nerobilo dobre. "Čože? A v akej situácii?" Pýtala sa zmätene Rebekah. "Niklaus je mŕtvy. Teda skoro. Hope s Kolom je... boh vie kde a v pivnici je zavretý zmučený Nikov hybrid pretože to Hope neuniesla!" Rebekah sa snažila vstrebať fakt že Klaus je naozaj preč. Síce bola na neho naštvaná ale toto by mu nikdy nepriala...
~~~
"Hádaj čo mám?" Opýtala sa nadšene Hope keď prišla do hotelovej izby. Kol na ňu s očakávaním pozeral. A v tom to uvidel. Liek! "A kde je Elena?! Mal som ju predsa mučiť!" Povedal sklamane a naštvane. "Neboj. Máme pár dní na to aby si naplno využil čas pre mučenie Eleny. Teraz ked mám ten liek, tak máme voľno." Zasmiala sa šialene Hope a hodila sa na posteľ. "Fajn. Ale čo myslíš? Keďže ten zasratý lovec ma zabil, tak ako sa ho mám zbaviť? Bez tohoaby ma prenasledovala tá hlúpa lovcova kliadba?" Hope chvíľu rozmýšľala. "A čo keby si to nechal na niekoho iného?" "Veď to mi došlo aj samému ale koho?" Kol nahlas uvažoval. "A čo ten... jak sa volá? Salvatore. Ten čo je tak bláznivo zamilovaný do Eleny. A ona mu to neopätuje." Vysmieval sa Kol. Jemu totiž z akejkoľvek lásky ktorá nebola jeho, bolo do smiechu. A z takrj zúfalej akú prejavoval Damon k Elene už duplom! "Nie." Vyhŕkla Hope ani nevedela prečo. Kol na ňu nechápavo pozeral. "Nie. Pretože si myslím že ak chceš Elenu nechať naozaj trpieť... mala by ho zabiť sama." Zamaskovala Hope to čo povedala. Sama však nevedela z akého dôvodu to povedala.

Po dlhšej pauze je tu ďalšia časť. Potrebovala som chvíľu pauzu lebo som nemala čas písať. Tak dúfam že sa časť páčila :)

Don't touch my familyWhere stories live. Discover now