41.časť

242 16 4
                                    

"Čo to práve povedala?" Spýtala sa neveriaco Hayley. "Presne to čo ste počuli." Povedal Kol a pre istotu sa zdekoval. Hayley sa rozplakala Elijahovi do saka.
~~~
Hope dala rodine teraz dosť zabrať ale jej to bolo jedno. Pretože jej city boli momentálne úplne vzadu a nebolo možné ich dostať späť. Už kašlala na pomstu. Kašlala na rodinu. Bolo jej všetko jedno. Chcela vypadnúť. A čo najskôr. Ale predtým.. vydala sa späť na letisko.
~~~
Klaus už zase bez života vysel na reťaziach. Rozmýšľal nad slovami Esther. Čo ak by jej ponuku predsa prijal? Mohol by aspoň nejaký čas ešte stráviť s Hope. A ak by mu dala Esther telo vlkodlaka tak by ho mohla Hope premeniť na hybrida. Síce by to všetko nemal späť.. ale aspoň časť. Nie! Nemôže sa predsa len tak vzdať! On je Klaus Mikaelson! Nie nejaká padavka ktorá sa vzdá bez boja! A predsa, nad Esther už vyhral veľa krát. Tak prečo by sa mu to nemalo podariť aj teraz?
~~~
Hope sedela v taxíku. Znova sa vracala do Mystic Falls. Teraz však bez zámeru. Stále rozmýšľala kde sa v nej všetka tá zlosť zobrala. Nie! Stačí. Začína predsa odznova! Hope Mikaelson. S tým menom bolo toľko zviazané. Toľko zla a strachu ktorý toto jedno meno spôsobilo.. akonáhle ho akýkoľvek upír akebo iná nadprirodzená bytosť počula.. radšej rýchlo utiekla. Nechcela s ňou mať nič spoločné. Ale jeden človek by tu bol. On! Damon Salvatore! Ten ktorého ušetrila pred Kolom ani sama nevedela prečo. Ten komu chcela prezradiť čo sa vlastne stalo. Jeho oči ktoré ju zhypnotizovali už keď ho od zlosti tlačila o stenu. Musí ho nájsť! Ak jej niekto pomôže s novým začiatkom tak on!

Don't touch my familyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang