Milí denníček,
Dnes je deň mojich 14 narodenín. Ocko mi chystá veľkolepú oslavu. Celkom sa teším. Nikdy som veľkú oslavu nemala.
Za tie dva roky sa toho celkom dosť zmenilo. Teta Bekah mňa, ocka a vlastne celú rodinu stále nenávidí. Ale to nieje nič nové pod slnkom. Strýko Kol si naopak tento život dosť užíva. Očividne sa raduje z toho ako môže nakopať zadok každému kto sa mu znepáči. Mám ešte jednu novinku. Z Daviny je upír. Stalo sa to raz keď jej teta Bekah bez ľudskosti prelámala asi každú kosť v tele. Strýko Kol ju vtedy skoro zabil, ale nedokázal si bez Daviny život predstaviť. Takže ju vyliečil a premenil. Je krásne ako sa môže niekto tak zmeniť. Ale aj medzi ockom a Car to vypadá sľubne. Majú sa naozaj radi, aj keď mi vadí že už ocka nemám pre seba. Ale na Caroline som si zvykla. Nieje až taká zlá, len prehnane hysterická. Dokonca mám pocit že aj medzi mamou a strýkom Elijahom sa niečo črtá. Fuj...Hope zaklapla denník. Zoskočila zo strechy starej továrne. Oprášila si šaty a pomaly sa pobrala domov.
~~~
"Všetko musí byť perfektné. Rozumeli?" Skríkol Klaus na obyvateľov domu tak aby nikto nemal šancu ho prepočuť. Prvý krát chystal jeho dievčatku veľkú oslavu a tak zmätkoval. Našťastie tu mal Caroline ktorá bola v organizácii perfektná. "Hayley, skontroluj tortu, Kol zaves ten nápis!" Udávala Car rozkazy. "Davina, choď vyzdvihnúť tie šaty pre Hope." Davina zo srandy zasalutovala a odbehla pre šaty.
~~~
Hope kráčala domov. Mala však stále zvláštny pocit. Otočila sa ale nikoho neuvidela. Tak pokračovala v ceste. Nanešťastie ten pocit ju neprechádzal. Zrýchlila krok. Stále však ten pocit neprestával. Rozbehla sa do najbližšieho nákupného centra. Tam splinula s davom. Keď bol vzduch čistý, sa konečne vydala znova na cestu.
~~~
"Kol, chytaj!" Ozvalo sa halou a Kol sa otočil. Rebekah po ňom hodila sošku a on v snahe sa jej vyhnúť sa strepal z rebríka keď vešal nápis VŠETKO NAJLEPŠIE HOPE. "Si normálna?" Skríkol Elijah. "Nič mu nieje!" Smiala sa Bekah. "Vypadni!" Zvreskol Klaus. "S radosťou." Uškrnula sa Rebekah a zmizla. V tom sa však vrútila Davina so šatami v ruke a ostatný sa znova pustili do práce. Kol sa zdvihol a išiel zavesiť nápis.
Obrázok Hope ako 14 ročnej máte hore. :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't touch my family
Fiksi PenggemarHope Mikaelson. Toto meno pozná snáď každá nadprirodzená bytosť. Našťastie obyčajný ľudia nemajú ani poňatie o koho ide a tak Hope môže žiť celkom kľudný život. Zatiaľ... Do jej 12 rokov je všetko v poriadku. Má úžasnú aj ked prehnane starostlivú ro...