13.časť

327 30 2
                                    

Po skole Hope čakala na Klausa asi pol hodinu. Nikdy sa nestalo že by meškal. Tak sa s Britney vybrali k nim same. "Toto je váš barák?" Spytala sa Britney keď ho bolo vidieť už od konca ulice. Hope prikývla. Niečo však začula. Čím sa blížili k domu, zvuk bol viac intenzívny. Keď bol asi 10 metrov od domu Hope sa rozbehla lebo vedela že je moc zle. Keď stála pri dverách a Britney na ňu nemo pozerala cez zatvorené dvere niekto vyletel von! A kto to bol? Mikael! Britney prekvapene ale aj vystrašene pozerala na zjav ktorý práve videla. Mikael si ich však nevšimol a rozbehol sa na Klausa. Hope to však nenechala tak a skočila po Mikaelovi. Ten zostal zaskočený a Klaus využil moment prekvapenia. Zavalil mu jednu to ksichtu a Mikael letel k zemi. Videl že je zle a dnes to nedokončí tak sa zdekoval. Britney pozerala na Hope a Klausa ako na totálnych bláznov. "Čo tu robí?" Spýtal sa prekvapene Klaus. "Chcela som pozvať kamarátku na chvilu k nám. Lenže som nevedela že môj milovaný deduško príde." Hope neváhala a odtiehla Britney k nej do izby. "Č... čo sa to tam stalo?" Koktala. "Vieš mi nie sme normálna rodina." "No na to som prišla aj bez toho aby som bola Sherlock." Odfrkla jej kamarátka. "Na toto zabudneš. Odprevadím ta domov akoby sa nič z toho nestalo." Hope jej pozerala do očí a tým ju ovládla.

~~~

Caroline vystúpila z lietadla. Išla si na letisko vyzdvihnúť kufor. Nemala tušenie kde by Klaus mohol bývať. Ale určite niečo výstredné a obrovské. Pri najhoršom ja opýta niekoho na cestu.  Zavolala si taxi. Vystúpila na námestí. Poobzerala sa ale nevedela ktorým smerom ísť.

~~~

Hope sa s Klausom vrátila keď zaviezli Britney domov. "Čo to malo byť? Vieš že to teraz niej možné." "A kedy bolo? Tati, odkedy si pamätám nikdy som nemohla mať kamarátky. Tak pre jeden krát, jeden..." Klaus ju objal. "Hlavne že si v poriadku."

~~~

Caroline už dve hodiny chodila po meste. Tak sa rozhodla že sa predsa len spýta. "Prepáčte ale neviete kde býva Klaus Mikaelson?" Zastavila náhodnú okoloidúcu. Bola to Davina. Tá cestu ku Mikaelsonovcom poznala ako vlastné topánky. Nasmerovala Caroline. Tá sa teda dostala s kufrom až k obrovskej vile. Tam však uvidela niečo čo jej vyrazilo dych...

Všetci asi viete čo to bolo. :D takže nabudúce sa môžete tešiť na jej hystericky výstup. ;D

Don't touch my familyOnde histórias criam vida. Descubra agora