Ráno sme obe išli na tej mojej mototke a pozerali na pohľady osttných na školskom parkovisku. My sme sa však na to smušne bavili.
Pobrali sme sa do triedy. Znova sme sedeli pri sebe. Ako za starých čias..Ako som tipovala, z biológie nám buchli rovno písomku a väčšinu som vôbec nevedela. No fajn, nemala som ani poňatie o čom v tých otázkach melú! Našťastie ma Britney zachraňovala ako sa dalo a snažila sa mi radiť všetko čo išlo. Obe sme ledva hýbali perami ale zreteľne sme počuli. Pri neiktorých odpovediach som si nebola istá že sú správne ale rozhodla som sa slepo jej dôverovať.
Odovzdali sme testy a sadli si späť na svoje miesta. Mali sme 15 minút kým zazvonilo a tak som si len poklepkávala perom po lavici. Keď som uvidela svoje ruky.. mala som na nich vlčie pazúry. Rýchlo som ich zatla v päsť a zaryla si ich do dlaní. Cítila som krv. Vtedy som to nevydržala a rozbehla sa z triedy. Mierila som na záchody. Neviem ako to vysvetlím, ale fajn. Skúsim to zhodiť na nevlonosť.. ale to si zase tí dementi budú myslieť že som v tom! Dobre, niečo vymyslím. Prešla som umývadlám a zmyla si z rúk krv. Sústredila som sa a zatiala pazúre. Keď som otvorila oči už boli normálne..
S povzdychom som na seba pozrela do zkradla. No znova som chytila mini-infarkt! Moje oči mali žlto-oranžovú farbu a pod nimi sa črtali tmavé žily. Toto môže znamenať len jedno.. dnes v noci je spln! Odkedy som zabila prvého človeka keď som bola s Damonom, každý spln som nad sebou musela držať väčšiu kontrolu ako predtým. Menili sa moje náhodné časti ako teraz čiže, oči alebo ruky.
Ale počkať.. to znamená že pokiaĺ pôjdem dnes do lesa, uvidím ocka.. bude vo svojej podobe! Mala som čo robiť aby som nezvýskla od nadšenia. V tom sa však rozrazili dvere. Vošla Britney.
"Čo ťa to napadlo?" Opýtala sa.
"To nič.. vymklo sa mi to. Moja vlčia stránka.." zamrmlala som. Znova sa mi na rukách objavili pazúre.
"Čo to má znamenať?" Opýtala sa nechápavo.
"Dnes v noci je spln.. a kedže už som vraždila, je ťažsie sa udržať. U vlkodlakov sa spúšťa kliadba, u mňa iba menšie sebaovládanie. Ale mám to pod kontrolou.. aspoň myslím." Posledné slová som dodala potichu.
"Zatiahni ich než to niekto uvidí a pomyslí si že to je nová móda alebo čo.." utrúsila.
"Keby to tak išlo.." zamrmlala som.
"Povedala si že to držíš pod kontrolou!" Vyhŕkla.
"Kecala som..!" Vyletelo zo mňa.
"Čo budeme robiť? S oranžovými očami a drápami ako Wolverine nikam ísť nemôžeš.."
"Veríš mi?" Opýtala som sa.
"A mám na výber?" Opýtala sa.
"Som Mikaelsonová.. nemáš tak nejak na výber." Mykla som plecami a dala si dolu sveter takže mi zostalo iba tričko na ramienka. "Zamkni." Povedala som.
"Dúfam že ma nechceš znásilniť aby si uspokojila svoje vlčie zvrhlé chúťky.." nervózne sa zasmiala.
"Nefandi si.." sucho som sa zasmiala.
Pozrela som na svoje ostré drápy.. za toto sa zabijem! Tak fajn.. 3..2..1..
Zaryla som si ich do hornej časti ruky. Pane bože! Bolelo to.. a príšerne! Zastonala som. Britney na mňa pozerala ako na psychopata. Zaryla som pazúre hlbšie. Za poriadne to znovu zabolelo.. No chvíľu ako som tam sedela na zemi polomŕtva, bolesť ustupovala a ja som cítila že drápy už nemám. Ulavilo sa mi.. Dostala som zo seba prebytočný vzduch.
"Si v pohode?" Opýtala sa moja kamarátka ktorá na mňa stále pozerala ko na totálneho psychopata. Prikývla som. No stále som sa nestaval zo zeme. Nevládala som.
"Už by to malo byť v pohode.." povedala som po chvíli.
"To teda dúfam.. lebo toto bolo moc aj na teba."
"Skús si žiť s vlkodlakom aj upírom v sebe. Je to ťažké.. vážne. Má to výhody ale čo by som dala za to aby som bola obyčajná upírka.." povzdychla som.
Začala som umývať krv z mojich rúk. Rana sa dovtedy už zahojila."Keby niečo, zostalo mi iba zle.." povedala som keď sme sa vracali do triedy.
"No nie. Poviem že si mala svoje vlčie stavy.." zasmiala sa Britney. Tiež som sa musela zasmiať.
Keď sme prišli do triedy, učiteľka tam ešte bola.
"Bolo mi zle. Nebudete to riešiť.." povedala som a pozrela jej do očí. Iba kývla akoze chápe a odišla.
Našťastie sme nikomu neprišli dosť zaujímavé na to aby nám venovali nejakú pozornosť.
Keď v tom sa počas prestávky vrútilo nejaké dievca do triedy a zvresklo, "Niekde v škole je vlk!"Po nejakej dobe je tu ďaľšia časť. Prepáčte že nebola skôr ale boli sviatky a my sme behali po rodine a podobne...
Chcela by som vám ale oneskorene popriať Šťastný Nový Rok a všetko dobré v ňom. :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't touch my family
FanficHope Mikaelson. Toto meno pozná snáď každá nadprirodzená bytosť. Našťastie obyčajný ľudia nemajú ani poňatie o koho ide a tak Hope môže žiť celkom kľudný život. Zatiaľ... Do jej 12 rokov je všetko v poriadku. Má úžasnú aj ked prehnane starostlivú ro...