"Čo sa deje? Celý deň si divná." Opýtal sa Damon poobede. Hope sa mu nezdala. Vždy bývala veselá, ale teraz nie. Celý deň bola mimo realitu. Nebola s ňou zábava. Pokazil niečo? "Neviem. Mám stále taký pocit. Pocit že sa stane niečo zlé. Nechcem byť negatívna ale, väčšinou sa tieto pocity splnia." Odpovedala po chvíli mlčania. 'Hope..' začula ako na ňu niekto volá. "Čo?" 'Hope..' započula znova. "Deje sa niečo?" Opýtal sa Damon nechápavo. "Ty si to nepočul?" Nechápala. 'Hope.. pomôž mi.' Započula znova. "Ale ako?" 'Prosím, pomôž mi.' Prosil znova hlas. Nevedela rozoznať komu patrí ale vedela že ho pozná. "Ale ako?!" Spýtala sa znova zúfalo. "Hope, čo sa deje?" Spýtal sa znova nechápavo Damon. 'Pomôž mi, prosím. Prosím.' Stále sa to ozývalo po miestnosti. "Kto si? A ako ti mám pomôcť?!" Už rozčúlene sa pýtala Hope. 'Hope, Hope... Pomôž mi.' Znova opakoval hlas. Hope sa už rozplakala. Skočila do objatia Damona a dúfala že to aspoň trochu stlmí. "Prestaň! Choď preč!" Kričala beznádejne. Damon nechápal čo sa deje a tak ju len pevne držal v objatí. Ona však stále neprestávala plakať. Hlas jej už prebíjal hlavu. Myslela že ak to neprestane, tak jej preskočí. Takto to pokračovalo ešte asi pól hodinu. Hope stále neprestávala plakať. Aj keď hlas už utíchol, potrebovala ešte pár minút kým sa ukľudnila. Aspoň natoľko aby už mohla rozmýšľať, kde ten hlas už počula. Damon ju stále držal.
"Čo sa stalo?" Opýtal sa Damon keď už sa ukludnila. "Hlas! Hlas ktorý kričal o pomoc. Bol všade. Išiel z každej strany. Najprv len volal moje meno, no potom... stále prosil, prosil o pomoc ale nevedela som ani o koho ide." Znova sa rozvzlikala. Damon ju znova objal. "To bude dobré." Tíšil ju ako to išlo.
***
"Netušíš ani kto to mohol byť?" Opýtal sa keď sedeli večer na pláži. "Neviem. Bol to mužský hlas, to viem. Viem aj že som ho určite už počula. Ale netuším kde. Ani kedy. Ale bol mi dôverne známy." Pozerala na západ slnka. "A k tomu pocitu.. mala si ho ja keď,.. umrel Klaus?" Musela chvíľu rozmýšľať. "Tak trochu. Viem že ma niekto prenasledoval. Potom som prišla na to že to bol Tyler. Ale stále som mala divný pocit. Taký.. neviem to opísať. Mám ho vždy keď sa stane niečo zlé."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't touch my family
FanficHope Mikaelson. Toto meno pozná snáď každá nadprirodzená bytosť. Našťastie obyčajný ľudia nemajú ani poňatie o koho ide a tak Hope môže žiť celkom kľudný život. Zatiaľ... Do jej 12 rokov je všetko v poriadku. Má úžasnú aj ked prehnane starostlivú ro...