"Kde si bola?! Vieš že sa tu potuluje Mikael! Čakal som ta pred školou! Kde si bola?" Klaus vyletel na jeho dcéru ale zároveň bol rád že je v poriedku. "Tati už nie som malá. Viem sa o seba postarať." "Nie že by som ti neveril ale Mikael je silný. Veľmi silný. Ak by sa ti niečo stalo tak by som si to nikdy neodpustil." Znova ju objal. Tento krát však bez toho aby jej rozdrtil kosti. "Tati, prepáč ale trochu... neviem dýchať." Klaus ju okamžite pustil. "Prepáč. A kde si bola?" "Vonku. Hneď po škole. Kamosky môžu..." "Viem že klameš. Poznám to na kilometre ďaleko." "Bola som za školou." Zamrmlala a pozerala do zeme. Na jej prekvapenie jej nevynadal. Tým sa to však neskončilo lebo to počula Hayley ktorá sa práve chystala vojsť do domu. "Čože?! To jej ani nevynadáš! Klaus!" Zvreskla a začala histerčiť. "Mami..." prevrátila oči Hope. "Žiadne mami! Ona bola za školou!" Hayley robila však väčšiu paniku ako bolo treba. "Ukľudni sa. Nespáchala predsa zločin." Snažil sa ju upokojiť Klaus ale moc to nešlo. "To je tá tvoja výchova! Myslí si že môže všetko. A potom to aj tak vypada." "Ale mami nič také hrozné som neurobila." "Ako som hovorila. Mala by ísť ku mne. Aby mala nad sebou aspoň trochu pevnú ruku. Tvoja výchova je na nič." "Zabudni! Teraz keď Mikael behá po vonku a vraždí!? Si uhádla. Tu ju ochranim ale tam? Na to za-bu-dni!" Posledné slabiky Klaus vyslabikoval Hayley do ksichtu. "Je to tam bezpečné, sú tam vlci a ..." "Ty ma nepočuješ?!" zvreskol ešte naštvatejšie ako predtým, čo Hayley prinútilo sa stiahnuť. Odviedol Hope hore. "Zlatko, vieš že ta máme radi. Ale toto robiť nesmieš. Chápem že je pre teba ťažké to že nemáš tú voľnosť čo ostatné deti... ale keď sa všetkých zbavíme tak ti sľubujem že budeš mať toľko voľnosti, koľko budeš chcieť." Hope sa slabo usmiala. "Tati..." ohlásila Klausa keď už bol na odchode. "Prečo tu s nami nieje teta Bekah?" Opýtala sa Hope. "Už som ti to vravel Hope." "Ale aj tak... nechápem to." "Chcela byť človek. A tak sa jej prienie splnilo. Síce nie úplne najlepšie ale má čo chcela." Dopovedal a odišiel. Hope to nikto nikdy poriadne nevysvetlil a tak brala len z toho čo si sama poskladala. Vzala do ruky fotku z nočného stolíka. Bola na nej jej rodina. Dlho pred tým ako sa narodila, takže tam boli všetci vrátane tety Bekah a strýka Kola. Vždy ich chcela spoznať. Ale strýko bol pod zemou, a teta boh vie kde...
Viem že je to strašné ale hádam sa to dá čítať...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't touch my family
FanficHope Mikaelson. Toto meno pozná snáď každá nadprirodzená bytosť. Našťastie obyčajný ľudia nemajú ani poňatie o koho ide a tak Hope môže žiť celkom kľudný život. Zatiaľ... Do jej 12 rokov je všetko v poriadku. Má úžasnú aj ked prehnane starostlivú ro...