48.časť

239 17 4
                                    

"Viete že tu je Klausova dcéra?" Opýtala sa Bonnie, Stefana a Eleny hneď ako prišli. "Áno, a usídlila sa v náručí môjho brata." Odpovedal jej Stefan. "Čože?" Vyhŕkla Bonnie. "Musíme ju odtiaľto dostať." Dodala na koniec. "Ale predtým z nej musíme získať liek." Odpovedala jej Elena. "Vzal ho?" "Áno, zdá sa že Klaus svoju výchovu nezanedbal. Ide cez mŕtvoly. Je jej jedno komu ublíži, ide bezhlavo za cieľom."
~~~
Hope sa rýchlo kráčala späť ku Salvatoreovcom. Nechcela bežať. Chcela si prevetrat hlavu. Prečo ju všetci posudzujú len podľa rodiny? Prečo si nespravia názor až keď ju spoznajú? Teraz si priala aby nebola dcéra Niklausa Mikaelsona. Nechcela nosiť toto meno kamkoľvek sa pohne. Z jej úvah ju vytrhla bolesť. Pozrela na svoju nohu a neverila vlastným očiam. Uvidela v nej drevennú guľku namočenú v železníku. "To si robíte prdel!" Sykla potichu a snažila sa ju vybrať. V tom ju zasiahla druhá. Tentokrát do ruky. Mohla utiecť ale to nebol jej štýl. Nech to urobil ktokoľvek, zaplatí za to. Obzrela sa ale nikoho nevidela. Zacítila však ďalšiu bolesť. Tentokrát trojnásobnú. Jedna ju však zasiahla do hlavy, a to ju zložilo.
~~~
"Nevideli ste Hope?" Opýtal sa Damon Stefana a Eleny ktorý práve vošli do domu. To odišla bez neho? "Nie." Povedali jednohlasne a zmizli v Stefanovej izbe. V naneštastie v nej bol Stefan prvý krát od príchodu Hope. "Damon!" Skríkol naštvane Stefan. "Myslel si si že som tvoju izbu obišiel?" Opýtal sa so smiechom keď ho uvidel celého červeného.
Chcel mu vynadať ale Damona zachránil telefón. Začal zvoniť a na obrazovke sa objavilo meno šerifky Forbesovej. Damon už mal tušenie čo je s Hope.
"Čo sa deje, šerifka?" Opýtal sa do telefónu. "Máme ďalšieho." Povedala to čoho sa Damon toľko bál. "Prídem." Odpovedal a zložil. "Majú ju. Ako ju zložila?" Pýtal sa sám seba, keďže jeho brat mu neodpovedal.
~~~
"je mimoriadne silná. Zložilo ju až niekoľko guliek. Niečo také sme tu ešte nemali." Povedala Forbesová hneď ako Damon prišiel. "Kde je? Môžem ju vidieť?" Opýtal sa. "Samozrejme. Je oslabená. Ale budeme sa jej musieť zbaviť čo najskôr." Povedala kľudne a zaviedla Damona dolu do pivnice. Tam v cele uvidel Hope. Bola spútaná lanami so železníkom a na puse mala niečo ako náhubok.
Sedela v rohu malej miestnosti za mrežami. Hlavou opretá o studenú stenu. Bola dezorientovaná a hlava sa jej od železníku točila. Zdesene a zároveň urazene pozrela na Damona. Ten nevedel ako ju odtiaľ dostane.
"Môžem si ju obzrieť?" Opýtal sa. "Počkám hore." Povedala Forbesová a odišla hore. Hneď ako bola z dohľadu Damon priskočil k Hope. Vyvalil dvere a začal pretŕhať laná. Aj keď ho to bolelo. Keď skončil tú bolestivú časť rýchlo jej dal dolu náhubok. "Čo do...?" Hope sa na neho nechápavo pozrela. Ten jej však zakryl pusu aby bola ticho.
Prichádzala tá náročnejšia časť. A to ako ju dostane odtiaľto. Mohla by utiecť oknom. Ak by tu nejaké bolo... Proste vybehnúť von? Nie, to si šerifka všimne.
"Damon?" Ozval sa zhrozený hlas šerifky. "Prepáč Liz, ale nemôžeš jej ublížiť. Jej nie!" "Je to monštrum. Ovláda ťa!" Namierila zbraň na Hope. Damon k nej upírskou rýchlosťou pribehol a odhodil ju. Šerifka na neho prekvapene pozerala. "Si jeden z nich?!" "Prekvapenie." Zaškeril sa a vystrčil tesáky. Už bolo predsa jedno čo urobí. Šerifka sa postavila a namierila zbraň na Damonovo srdce. Tesne ako vystrelila však Hope skočila pred neho a guľka trafila jej srdce. Zvreskla od bolesti. "Hope!" Skríkol Damon a zohol sa ku nej. Tá sa však postavila a obaja utiekli...

Áno, je to otrasné a nepochopiteľné ale dúfam že z toho aspoň niečo chápete.

Don't touch my familyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora