14.časť

326 30 7
                                    

Caroline uvidela ako Klaus stojí vedľa nejakej malej... počkať ale veď to nieje možné! "Caroline?" Opýtal sa prekvapene Klaus. "Ahoj. Kto to je?" Odsekla mu Caroline naštvan. Počkať, ona o Hope nevie. Narodila sa až tu, v New Orleans. Pomyslel si Klaus a nevedel ako to má jeho stratenej láske vysvetliť. "Car, len neurob scénu. Ok?" Snažil sa na to ísť pomaly. "Ja čakám." Znova mu odsekla. "Vieš, to je... Hope. Moja dcéra." Caroline vyvalila oči. "Ale ty..." "Tiež som si to myslel. Ale áno naozaj je to tak." "S kým ju máš?!" Povedala nahnevane ale aj smutne Caroline. "S... Hayley." Klaus pozeral do zeme. Naozaj z nej má nervy?! On? "Čože? S tou vlkolačou štetkou?! Ja sa sem kvôli tebe trepem a potom zistím že s ňou máš decko?!" Caroline so slzami v očiach odišla. Hope na nich pozerala s otvorenou pusou. Ako sa tá blbá bloncka dovolí takto vyjadrovať o jej mame?! Klaus sa pozrel na Hope ktorá vybehla do svojej izby. Takže si to pohnojil u oboch.

~~~
"Za 30minút pristavame v Chicagu. Prosím priputajte sa." Ozvalo sa v lietadle. Elijah sa pomrvil na kresle. A teraz už len nájsť Rebekah.

~~~

"Hope čakaj!" Zakričal na jeho dcéru Klaus. "Daj mi pokoj a choď si za tou sprostou blondínou!" Vykríkla Hope spoza zamknutych dverí. "Hope, nechaj ma to vysvetliť." Klaus jemne udrel päsťou do dverí. "A čo ako? Že sem prišla nejaká blondína a povedala o mame že je, citujem: vlkolačia štetka?!" "Ona je len prehnane hysterická." Snažil sa ju Klaus brániť ale vedel že to Car nemala povedať.

Takže hysterku ste zažili :D

Don't touch my familyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora