44.časť

211 21 2
                                    

"Pila si už niekedy?" Opýtal sa Damon. Nebol si istý čo všetko má vlastne Hope za sebou a s čím všetkým ju bude musieť ešte len oboznámiť. "Nie. Ale môžem to skúsiť. Už tu nieje nikto kto by mi to zakázal." Usmiala sa a vzala si od neho fľašu. Napila sa a prehltla. "Fuj. Je to odporné." Nahodila znechutený výraz. Damon sa na jej reakcii smial. On ako denný ožran to mal už v malíčku, zatiaľ čo Hope bola v podstate ešte dieťa. "Nechápem vás. Všetkým to tak chutí a pri tom je to hnus." "Vieš ono tak ani nejde o ten chlast, ale o to že ak si upír tak nemáš takú chuť na krv. Ty si ... hybrid, čarodejnica.. niečo. Nepotrebuješ to. Pokiaľ teda nechceš zažiť takú zábavu akú za triezva nezažiješ." Zasmial sa. "Daj to sem." Vytrhla mu fľašu a ešte raz sa napila. Tento krát viac. Snažila sa z toho nepovracať. O hodinu už bola trochu pod vplyvom. Samozrejme toho veľa nevypila ale bola ešte decko takže aj málo stačilo.
"Nezaujíma ma čo si myslí mama! Alebo Elijah! Je mi to jedno! Celú rodinu mám u prdele!" Poskakovala Hope zo strany na stranu a po dlhej dobe sa dobre bavila. "Rodičia a príbuzný vo mne vidia furt decko! Jediný kto ma tak nevníma si ty!" Prišla k Damonovi ktorý mal rozopnutú košelu a zabodla mu ukazovák do hrude. "To som rád že sa bavíš." Usmial sa a vzal ju na ruky. Odniesol ju do stredu miestnosti. Akoby to bol parket. Pustil hudbu a obaja sa tam zvŕtali. Alkohol im obom v hlave vravel že vedia tancovať a tak tomu uverili.
O chvíľu už sa zvŕtali po chodbách a skončili v Stefanovej izbe. To však Hope nevedela. Vyskočila na posteľ a začala skákať. Odrážala sa ako na trampolíne. Damon sa zatiaľ zabával robením bordelu. Nebola to vlastne jeho izba tak mu to bolo jedno. Takto neúnavne sa ako dve neriadené bobmy premávali po dome. Bolo im jedno či sa dovalí Stefan, Elena alebo ktokoľvek. Užívali si chvíle ktoré strávili spolu.
Hope sa však neskôr unavila. "Musím si ísť ľahnúť. Zajtra ma aj tak bude bolieť hlava." Prehlásila a s Damonom sa potácala do izby ktorá sa vyhla ich bombardovaniu.

Výchovnú časť s alkoholom si prosim nejak nevšímajte. Samozrejme že som ho už ochutnala ale nikdy som ešte nepila akože že by som pila. Ale chcela som to sem dať tak som si to domyslela.

Don't touch my familyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon