19.časť

317 26 4
                                    

"Čo sa jej stalo?" Skríkol beznádejne Klaus. "Nič jej nieje. Len je vyčerpaná." Odpovedala pokojne Davina. "Čo ste tu vlastne robili?" "Myslím že to vieš aj sám." Odfrkla Davina a pozerala na skamenenú gebuzinu. "Toto si vybavíme." Zavrčal Klaus. Vzal Hope na ruky a zmizol. Davina zostala čakať. Sedela a pozerala do steny. Zrazu však počula praskot. Otočila sa. Skamenená gebuzina praska. (Prepáčte ale naozaj neviem ako to mam volať :D)

~~~

Klaus uložil Hope. Pozeral ako leží v posteli. Zdola počul kroky. Zbehol po schodoch a uvidel Bekah. "Útek z väzenia." Sucho sa zasmial. "Čo mám podľa teba robiť? Čakať kedy ma zabiješ?" "No k tej tvojej smrti... plán sa mení. Je to neodkladné. Takže si uži poslednú noc a ráno... sladké sny." Dohovorila a nechal Bekah samú.

~~~

Davina spozornela. Pozrela sa smerom na hluk. Prasklina sa zväčšila. Davina odskočila. Zrazu sa z praskliny vynorila ruka. To Davina dostala skoro infarkt. Z druhej strany sa predrala von aj druhá ruka. Ruky sa zapreli o okraje ..(dačoho v čom bola gebuzina :D).. a vynorila sa hlava, ptom hrudník. "Davina? Ako? A kde?" Kol sa zmätene obzeral okolo seba. "Kol?" Davina sa od samej radosti rozplakala a skočila mu okolo krku. Ten sa však stále zmätený obzeral okolo seba. Keď ho Davina konečne pustila tak sa postavila a ukázal tým aj partie ktoré by na prvé stretnutie mladá čarodejnica nemusela vidieť.  Niežeby sa musel hanbiť... Zakryla si rukou oči a hodila po ňom prvú vec čo prišla pod ruku. Kol si handru obmotal okolo pása.

Don't touch my familyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora