12.časť

346 30 7
                                    

"Ideme von?" Spýtala sa Britney. "Neviem. Nechce sa mi. Asi nie." Uškrnula sa Hope. Zamierili na WC kde sa schovávali keď sa im na prestávku nechcelo chodiť von. (Ano Kača, to som si neodpustila :D) Nikto ich nechytil tak sa zašili. Hope vytiehla mobil aby sa pozrela na hodiny. Ešte mali 10 minút. Oprela sa hlavou o stenu. "Odkedy tu bývaš?" Spýtala sa Britney ale stále pozerala pred seba. "Narodila som sa tu. Nikdy som nikde nebola ani som sa nestahovala. Už sa tu nudím." Hope sa pozrela na Britney. "Nechcela by si ísť po škole von? Aspoň by som nemusela ísť domov." Britney na ňu tiež pozrela. "Vieš ocko vždy chodí pre mňa, asi preto že má pocit že som stále malá. Ale môžeme ísť k nám." Vedela že toto bude u ocka veľké prosenie ale aj tak chcela aby išla Britney k ním. "Fajn." Usmiala sa. Vtedy sa zdvihli zo zeme a išli do triedy.

~~~

"Podľa toho čo som zistil je Rebekah niekde v Chicagu." "Čo tam pre Boha robí?" Klaus neveril že by ich sestra bola až natoľko hlúpa. Jej telo mal v rakve dolu. Takže tam ani nemohla ísť kvôli spomienkam alebo čo. Musela pracovať, nemohla si nič vziať, bola priemerná smrtelníčka. "To si robíš prdel?!" "Nie." Odpovedal mu Elijah. "Tak čo tu tak čakáš? Choď po ňu!" Rozkázal mu Klaus. Elijah sa teda vybral do Chicaga.

~~~

"Jednu letenku do New Orleans." Ovládla letušku Caroline. Klaus jej predsa vtedy povedal že si na ňu počká tam. Takže to ide aspoň skúsiť. Za pokus nič nedá. Letuška jej podala letenku a ona si išla sadnúť a čakať na jej let. Čítala si v módnom časopise. A vtedy sa to stalo. "Lietadlo do New Orleans letí za 20 minút. Všetkých poprosíme aby sa dostavili a naložili kufre." Teraz alebo nikdy, Caroline! Pomyslela si a schmatla pevne kufor. Bola pevne rozhodnutá.

Takže dnes ďalšia. :) po nie až tak dlhej dobe. Včera som napísala jednu short story a bola by som rada keby ste si ju prečítali. Za každý koment som vďačná :)

Don't touch my familyOnde histórias criam vida. Descubra agora