37.časť

269 21 3
                                    

"Ahoj, Elena." Ozvalo sa spoza Eleninho chrbta. Dobre vedela komu hlas patrí. A práve teraz si priala aby bola mŕtva..
~~~
Hope vykročila z izby. Chcela sa v Mystic Falls trochu porozhliadnut. Nikdy predsa nevytiahla päty z New Orleans. Ale ako sa tak otáčala s jej šikovnostou sa jej podarilo do niekoho narazit. "Hej dávaj si pozor!" Povedala podráždene ale keď zdvihla hlavu, spozornela. "Takže sa znova stretávame. Ale dnes nemáš ochranku." Uškrnuk sa upír ktorého meno nepoznala. "Kto vlastne si?" Opýtala sa a prepálila ho pohľadom. "Damon Salvatore. A môžem poznať tvoje meno?" Najprv váhala ale potom si povedala že sa nemá čoho báť, a preto nemá dôvod klamať. "Hope, Hope Mikaelson." Damon na chvíľu spozornel. "Takže preto ti robil ochranku Kol? A ako sa vlastne dostal späť?" "To je priveľa otázok nie?" Opýtala sa trochu zvodne Hope. Kde sa to vo mne vlastne berie? Pýtala sa sama seba ale odpoveď akosi neprichádzala. "Vieš, aj teba by zaujímalo ako sa človek ktorý ta chce dostať do márnice, dostal späť." "Aj mňa to zaujímalo ale akosi som sa odpovede nedostala." Sklopila zrak. "Kto by bol natoľko hlúpy aby sa ta pokúsil zabiť? Keď máš za fotríka Klausa?" "Veď práve.." zosmutnela a sadla si na lavičku.
"Čo sa vlastne stalo?" Na otázku však nestihla odpovedať pretože jej zazvonil telefón. "Čože?! ... Ako sa dostal von? ... Ale ja.. ... Fajn prídem!" Vypla hovor a tresla celou silou mobil o zem! "Chudák mobil. Čo ti spravil že ho tak trestáš?!" Zasmial sa na jej reakcii Damon. "Ten mobil nič, ale človek na druhej strane." Povedala a rozbehla sa preč. Musí čo najrýchlejšie nájsť Kola...

V prvom rade by som túto časť chcela venovať LeoMikealson pretože ma vždy potešia jej komentáre a patrí medzi mojich naozaj super čitáriek :) keďže však neviem ako sa hore píše venovanie tak to píšem sem :) asi až do soboty nebudú časti lebo ideme do Tatier a neviem či tam bude wifi. Takže každopádne budem písať a keď tak to zverejnim v sobotu :)

Don't touch my familyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن