23.časť

309 21 4
                                    

Hope sa vliekla domov. Dávala si dosť na čas aby náhodou neprišla skoro. Nechcela ockovi prekaziť snahu ktorú vynaložil za jej oslavu.
~~~
"Tak fajn. Všetko je tak ako má?" Opýtala sa Caroline. "Po stý krát hovorím že áno." Odpovedal Kol ktorému už liezla hore krkom. "Takže fajn. Hope by sa mala každú chvíľu vrátiť." Dokončil Klaus.
Zrazu zavŕzgali dvere. Všetci sa premiestnili na svoje pozície. Spoza dverí sa vynorila Hope. "Prekvapenie!" Skríkli všetci naraz. Aj keď vedeli že to žiadne prekvapenie nebude keďže Hope má asi najlepší sluch, až na Klausa z celého domu. Takže ich musela počuť sa baviť o prípravách.
Hope sa aj tak tvárila dojato. Nevedela čo vlastne má hovoriť. Tak sa len žiarivo usmievala na svoju rodinu a priateľov. "Všetko najlepšie zlatko." Usmial sa na ňu Klaus a objal ju. "Ďakujem." Tiež sa usmiala a objala ho. Na rad prišili gratulácie. Darčeky boli všetky v baliacom papiery a nechcela zdržiavať tak ich ani všetky neotvorila aby sa dostalo na všetkých. Neskôr Klaus vyšiel na druhé poschodie aby ho všetci videli a počuli. "Chcel by som predniesť prípitok. Na moju jedinú dcéru, Hope." Usmial sa na ňu. Všetci si teda pripili na Hope. Potom prišla na rad torta. Keď však Klaus zapaloval sviečky, tak trochu podpálil aj obrus. Ten sa snažil Kol 'zachrániť' a keď s ním šklbol celá torta sa prekotila na Caroline a čiastočne oprskala Hope. Obe zhýkli. Nanešťastie sa od obrusu chytili aj ohňostroje ktoré mal Klaus nechystané na večer. Tie začali lietať a vybuchovať po obrovskej hale. Elijah skončil najhoršie, pretože jeden ohňostroj odstrelil presne na miesto kde bola polica s fľašami vína a pod ňou Elijah. Polica mu spadla a fľaše sa mu rozbili o hlavu. Ten upadol hneď do bezvedomia. Ohňostroj však vybuchovali a tak prišla Hayley záchranárka s hasiacim prístrojom. Takže bolo všetko od torty, vína, hasiacej peny a naviac ohorené. Halou sa ozvalo mnohohlasné "Niklaus!!!"

Myslím že to ako pohroma storočia stačilo. :D

Don't touch my familyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang