"Elijah?" Prišla ku pôvodnému Caroline. "Vieš, Klaus... on vtedy..." Elijah čakal kým sa Car vykokce. Tiež pre neho nebolo najľahšie baviť sa o smrti jeho brata. "Keď zomrel. Nevzbĺkol. Takže som rozmýšľala. A neznamená to niečo ako... že nieje tak úplne mŕtvy?" Opýtala sa s nádejou v hlase Caroline. Ale toto bola pre Elijaha novinka. Nikomu to zatiaľ nenapadlo. Ale bola to pravda. "Skúsim sa na to opýtať nejakých čarodejníc. Možno budú vedieť viac." Povedal a zmizol. V hlave mu však stále blikalo svetielko nádeje.
~~~
"Fajn, mala by som sa poobzerať po tej... Elene. Áno tak sa tuším volala." Zamyslela sa Hope. "Tak to ti rád pomôžem. A nemôžeme ju hneď zabiť? Vieš, alebo by som ju mohol mučiť..." Kol premýšľal aká by bola najlepšia odplata za jeho smrť. "Je mi to jedno. Ja potrebujem len ten liek. Čo s ňou bude mám vieš kde." Odpovedala ľahostajne Hope. Kol sa zdvihol od telky a išiel za Hope ktorá už zamierila ku dverám. "To bude ale paráda keď sa tu objavíš." Zasmiala sa keď už vychádzali z Motelu. ...
Kol zatrieskal na dvere Salvatoreovcov. Keďže u Gilbertových mu nebolo dožičenej žiadnej odozvy. Tam na neho v dverách prekvapene pozeral Stefan. "Tak čo? Prekvapení? Chýbal som vám?" Uškrnul sa na upíra vo dverách.
~~~
Čarodejnica staršieho veku v dlhých čiernych šatách kráčala do podkrovia v ktorých sa skladovali rakvy. A momentálne aj mŕtvy/nemŕtvy Klaus. Za ňou kráčal Elijah s Car v závese. Rakvu otvorili a Car mala v očiach zase slzy. Marie začala mrmlať nejaké kúzlo. Elijah na ňu nedočkavo pozeral. Po chvíle vánku Marie otvorila oči a povedala vetu na ktorú všetci tak dlho nedočkavo čakali. "Nieje mŕtvy."
~~~
Za Stefanom prišiel Damon s rovnako prekvapením výrazom. V prvej chvíli len zo samotnej návštevy mŕtveho pôvodného, ale hneď na to aj z návštevy stvorenia čo stálo za ním. V tej chvíli sa jej pozrel do očí. Uvidel v nich niečo zvláštne. Niečo čo nevidel u nikoho predtým. Ona mu však pohľad ani trochu neopätovala. "Ani nie." Odvetil Damon s úšklebkom ako vždy a zabuchol dvere. Vedel že to bola hlúposť ale jeho povaha zvíťazila nad rozumom. Ako vždy. Dvere v následnej chvíli vyleteli z pántov.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't touch my family
FanficHope Mikaelson. Toto meno pozná snáď každá nadprirodzená bytosť. Našťastie obyčajný ľudia nemajú ani poňatie o koho ide a tak Hope môže žiť celkom kľudný život. Zatiaľ... Do jej 12 rokov je všetko v poriadku. Má úžasnú aj ked prehnane starostlivú ro...