38.časť

234 19 6
                                    

"Kol!" Skríkla Hope hneď ako vošla do izby. Nikto nikde! Kde môže byť? Elena! Svitlo jej a rýchlo bežala ku domu Gilbertovcov. Ako inak, tam Kola našla. "Musíme vypadnúť! A to čo najskôr!" Zahlásila a už ho chcela ťahať ďalej. Ale on sa nenechal. "Teraz musim dorobit čo som začal. A počkať na Jeremyho. Však Elena?" "Ale my musíme ísť! A hneď!" "Prečo? Veď si vravela.." "Proste ma počúvaj! Neskôr sa sem môžeme vrátiť! Ale teraz musíme ísť!" Už ho ťahala za ruku smerom na letisko. To že Elena zostala v bezvedomí zviazaná v kuchyni ich akosi netrápilo...
~~~
"Neboj Klaus! Nechcem ti ublížiť. Iba chcem jednu vec." Povedala po hodinách tichého mučenia Esther. Klaus stále nechápal ako to že je tu. A hlavne ako to že prišiel aj o jeho silu. Normálne by sa z reťazí vytrhol bez mihnutia oka. Ale teraz.. "No čo chceš?" Opýtal sa zlomene. "Aby si prijal moju ponuku!"

~~~
"Davina, neboj ona priletí. Ani Kol by ta tu nenechal." Snažila sa Caroline upokojiť Davinu. "Car, za deň je po mne. Naozaj si myslíš že madam sem proste naklusá?" Davina zalomila rukami a sykla od bolesti. Jej rana od Tylera vypadala čoraz horšie. Prvé hodiny sa snažila zahojit ale teraz už len hnisala. "Vravím ti že Kol by jej to nedovolil. A určite ani sama nechce prísť o ďalšieho člena rodiny." Povzbudivo na ňu pozrela Hayley.
~~~
"Čo sa deje že si ma odtiaľ odvliekla?" Opýtal sa Kol v lietadle. "Vieš nehovorí sa mi to ľahko.. ale Tyler utiekol. A tak trochu kusol Davinu." Sykla a pozrela do zeme. "Čože ?! A ako ju chceš uzdraviť? Na to zaberá len Klausova krv. A ten je mŕtvy!" Beznádejne pozeral na Hope. "No vieš, Elijah myslel že by som ju možno mohla ozdraviť aj ja." "No ale len možno. A čo tých 50% kedy zomrie? Nemôžem byť bez nej." "Nezomrie! Sľubujem že urobím všetko pre to aby som ju zachránila. Máš moje slovo."

Don't touch my familyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora