34.časť

263 21 8
                                    

"Kde je Elena?" Opýtal sa Kol. Ešte na jeho pomery celkom zdvorilo. "Nenaznačil som to tými dverami jasne?" Opýtal sa Damon. "Hovor!" Vbehla Hope do domu a pritlačila ho k stene. Keďže bola z polovive vlkodlak a štvrtiny čarodejnica, mala tú výhodu že ju nikto do domu nemusel pozvať. "Neviem kde je." Chrypel Damon, ktorému odchádzal vzduch. Hope ho pustila a on lapal po dychu. "Tu sa nič nedozvieme. Ak by niečo vedel tak to vyklopí." Hope sa pobrala na odchod. "Ako to že sa vždy vrátite?" Opýtal sa provokačne Damon. Hope aj Kol ho zmrazili pohľadom. "No čo? Zaujímalo by ma to." Očividne mu bolo jedno že pred ním stojí najväčšia hrozba, ktorá ma prístup do jeho domu s vražebními sklonami Klausa. "Obaja na to zabudnete." Otočila sa posledný krát Hope a ovládla ich. Následne zmizla do mesta hľadať Elenu.
~~~
"Ale čo potom s ním je?" Opýtala sa Caroline cez slzy. "Niekto ho drží vo vlastnom svete. Teda vo vlastnej hlave." Odpovedala Marie, ktorá neskrývala že jej to vôbec nevadí. "A ako?... Ako ho odtiaľ dostaneme?" Elijah sa nevedel vykoktat. Od radosti že Klaus nieje mŕtvy ale aj od zúfalstva že nevie ako mu pomôcť. "To zrejme nepôjde. Musí sa odtiaľ dostať sám. Alebo niekto s kým bol veľmi ale naozaj veľmi citovo naviazaný." Pozrela raz na Elijaha, raz na Car. "Hope." Hlesli obaja naraz.
~~~
"Kde tá krava s mojim liekom môže byť?" Opýtala sa Hope naštvane. "Neviem. Ale keď ju nájdem tak si vezmi kameru." Zaškeril sa Kol. "Počkaj, vravel si že ta zabila? A..." Hope nedokončila lebo jej do toho Kol skočil. "Vlastne ma zabil ten lovec... počkať, ako sa volala? No neviem." "Musím ju nájsť. Ty ideš naľavo, ja napravo. Ak ju nájdeš, vezmi liek a rob s ňou čo chceš." Rozkázala Hope a zmizla.
...
Hope prečesávala mesto ale nikde Elenu nikto nevidel. Prišla ku škole. Ale dnes je zatvorená tak prečo...? Hope sa viac započúvala. Počula odtiaľ zvuky. Ale čo by teraz niekto robil v škole? Cez prázdniny? Vbehla tam. Buď naruší krúžok aerobiku alebo nejakú divokú vojnu upratovačiek. Čím bližšie bola tým ostrejšie počula zvuky bitky. Keď prišla až ku zdroju, neverila vlastným očiam...

Don't touch my familyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora