83. časť

121 10 2
                                    

Zastavila som na cintoríne čarodejníc. Neznášajú ma ale to ma nezaujíma. Nič ma nezastaví v tom dostať späť moju rodinu! Všetkých!
Vošla som do jednej hroby a vyrušila som očividne nejaké čarodejnice.
"Potrebujem vedieť všetko čo mi môžete povedať o druhej strane!" vyletela som na ne. Musela som vypadať hrozne. Zúfalá, kruhy pod očami, bledá ako krieda, roztrasené ruky.. Ale môj vzhľad som už prestala riešiť.
"Nejdeš na to moc rýchlo? Práve bolo dokázané že niesi až taká mocná na akú sa hráš!" povedala posmešne jedna z nich. V momente som bola pri nej schmatla ju za krk a priblížila si ho k ústam. Vycerila som tesáky. "Zopakuj to!" zasyčala som. "Fajn.." povedala aby si zachránila život. "Vidíš že to ide." pousmiala som sa a pustila ju. Na chvíľu sa hrabala v nejakej kope starých vecí a potom mi podala do ruky knihu. Až som kýchla, koľko prachu z nej vyletelo.
"Viac pre teba urobiť nemôžeme." povedala nakoniec. Cítila som že má chuť dodať že ani nechú, ale bola som ticho a vypadla odtiaľ.
Prešla som ku hrobke patriacej Davine a Kolovi. Chodievala som tam s Davinou a rozprávala mi o Kolovi. Sadla som si na ten starý gauč čo tam bol a začala čítať knihu..

Neviem koľko mohlo byť hodín ale už som nevládala držať otvorené oči. Zavrela som knihu a ľahla si na gauč. Mala som pocit akoby Kol a Davina boli so mnou. Dva roky ma tu učili čarovať..
Zaspala som..

Pomaly som začala naberať vedomie. Najprv som sa musela spamätať kde vlastne som. Ani na minútu ma však nenapadlo vrátiť sa domov. Pozrela som koľko je hodín. 9:36.. Uvidela som 7 zmeškaných hovorom od mami.
Som v poriadku. Nečakajte ma.
Napísala som jej správu a vypla mobil. Znova som sa začítala do tej knihy.
Vtedy som uvidela slová: spojenie s druhou stranou. Vtedy som spozornela.
Keď som čítala ďalej hneď som vedela čo robiť. Zbehla som k truhlici s čarodejníckymi vecami. Našla som ju..
Sviečka ktorú držala naozaj creepy kamenná kostnatá ruka. V tej chvíli som si spomenula na moju učiteľku zo 7 triedy. Takto isto vypadali jej ruky. Tak moc sme sa na nej s Britney zabávali.
To boli časy.. Nemusela som sa vyrovnávať so žiadnou smrťou. Mala som pri sebe ocka a jediným problémom bolo že som nesmela sama chodiť zo školy. Zlaté časy.
Sypala som na zem popol. Konečne som vytvorila kruh. Polo žila som tú divnú sviečku na policu vedľa mňa a zatvorila oči.
Začala som hovoriť kúzlo a predstavovala som si nádherné modré oči ktoré na mňa s láskou pozerali.
Keď som sa odvážila otvoriť oci, stále predomnou..
Damon..

Don't touch my familyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora