Hope pov.
Doskočila som na zem. Z okna to nebola pre mňa až taká výška. Ale kam teraz? Nemala som ani poňatie kde by som Damona našla. Letisko! Áno, ja 'mrcha' mu 'zlomím srdce' takže by asi odišiel. Pomyslela som si a pobrala sa teda na letisko. Cesta bola celkom dlhá, takže mi to trvalo zhruba pol hodinu upíriou rýchlosťou.
Dorazila som na letisko a začala sa rozhliadať. Bolo tu niekoľko hál ktoré boli obrovské. A aj keď by to človek nepovedal, aj o pól štvrtej ráno tu bolo naozaj dosť ľudí. Behala som splašene sem a tam či náhodou Damona neuvidím. Bolo mi jedno že ma niekto uvidí. Teraz mi bolo všetko jedno! Musím ho nájsť!
Keď už som to chcela vzdať, a ísť domov zazrela som ho. Teda myslím...
Začala som si to teda klučkovať medzi ľuďmi. Snažila som sa síce nikoho nezhodiť, ale myslím že som pár ľuďom pozhadzoval tašky a kufre. Ale čo už..
Od Damona ma delilo už len pár metrov. Srdce mi bilo tak splašene akoby mi chcelo z hrude vyskočiť. Zastala som tesne za ním. Netušila som čo mám urobiť. A tak som teda načúvala srdce. Zhlboka sa nadýchla a poťukala mu na rameno. Damon sa otočil a ja som mu bez akéhokoľvek znamenia dala pusu! Neviem prečo som to urobila ale musela som! Síce bol v prvom momente zarazený, potom pochopil že sa tu pokúšam o romantické stretnutie.
Po minúte sme sa od seba odlepili. "Čo sa tu práve stalo?" Opýtal sa ma zmätene. "Je mi ľúto že som ti neverila. Ale viem že by si ma neopustil. Bola to totiž moja podarená babička ktorá sa zahrávala s mysľami nás všetkých." Odmlčala som sa. V tom som mu ale vlepila facku. "To bolo za čo?!" Sykol na mňa a chytil si líce. "Že som kvôli tebe plakala!" Odôvodnila som svoju reakciu. Znova som ho jemne pobozkala. "A toto?" Opýtal sa s úsmevom na tvári. "To je bolestné." Usmiala som sa naňho tiež. "Myslím že by si ma mala fackovať častejšie." Zasmial sa a chytil ma za ruku. "Skús mi na to dať dôvod a sfackujem ťa tak ako nikto nikdy!" Zasmiala som sa tiež.Ahojte :) toto je ďalšia časť ktorú som pôvodne plánovala dať až večer ale prave som zistila že už mám 100 followers!! A to je úžasné :3 :D tak som sa rozhodla že niekoho 'poteším' a pridám novú časť :)
YOU ARE READING
Don't touch my family
FanfictionHope Mikaelson. Toto meno pozná snáď každá nadprirodzená bytosť. Našťastie obyčajný ľudia nemajú ani poňatie o koho ide a tak Hope môže žiť celkom kľudný život. Zatiaľ... Do jej 12 rokov je všetko v poriadku. Má úžasnú aj ked prehnane starostlivú ro...