39.časť

271 19 6
                                    

Lietadlo pristalo a Hope sa rozbehla chytiť taxi. Kol rýchlo vybehol pre kufre. Hope ovládla vodiča aby išiel čo najrýchlejšie a vyrazili s nádejou že to nebude posledný krát čo Davinu uvideli.
~~~
"Ako jej to chceš povedať?" Opýtala sa Hayley Elijaha a odtiahla ho trochu na bok. "Ešte neviem. Ale v prvom rade to na ňu nemôžeme len tak vybafnúť. Treba na to ísť opatrne." Odpovedal Elijah ktorý si očividne nevedel dať rady. Vždy bol Klaus tou hlavou rodiny ktorá to tu riadila. Bez neho sa všetko začalo rozpadať. Aj Marcell už odišiel. Rebekah sa tiež vyparila a tak už tu zostali len oni, Elijah, Hayley, Caroline a Davina. Nikto však nevedel či Hope bude schopná tu aj naďalej byť. 
~~~
"Akú ponuku?" "Tú čo som ti dala už pred 14 rokmi." Klaus sa zamyslel a až potom mu to došlo. "Tak na to zabudni! Nikdy zo mňa človeka neurobíš!" Zvreskol po Esther a začal sa znova bezvýsledne metať v reťaziach. "Ale prečo človeka? Čo napríklad vlkodlak? To čo si mal vždy byť! A potom prídu na radu tvoji súrodenci." "To máš ten pocit že by napríklad, ja neviem.. Kol. Sa nechal premeniť na človeka?" Sarkasticky sa zasmial nad tou predstavou. "No keď som mu to naposledy ponúkla tak to zobral." "Ale nezabúdaj že naposledy bol mŕtvy." Pripomenul uštipačne Klaus. "Ale napríklad Rebekah by to zobrala. A nepochybne aj Elijah." "Rebekah aj Elijah chcú rodinu. Ale myslíš že Elijah by si to teraz rozmyslel? Teraz keď konečne dostal srdce Hayley? Ťažko! A Rebekah chce deti. Ale s tým prekliatím ktoré si spôsobila ešte pred tým ako sme sa narodili.. by to asi nešlo." "To prekliatie platí len na našu rodinu. Ale ak by bola v inom tele, už by do rodiny Mikaelsonovcov nepatrila. A čo sa Kola týka.. myslím že ak by som mu vzala Davinu.. s veľkou radosťou by vzal osud čarodejníka. A hups. Ja som ju už vzala!" Napriahla ruku a pred nimi sa objavil obraz. Na obraze bola Caroline, Elijah a Hayley. Všetci okolo Daviny ktorá mala na rameni veľkú hnisajúcu ranu. "Prečo? Prečo, sa stale snažíš rozbiť všetko čo som vybudoval?!" Vrieskal Klaus ktorý sa trhal z reťazí ale nepomáhalo to. "Ja sa to nesnažím zničiť, ale opraviť."

Don't touch my familyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang