31.časť

281 23 2
                                    

Hope kráčala mestom až na koniec francúzskej štvrti. Až za ňou totiž bývalo najviac čarodejníc. Potrebovala ich pomoc. Potrebovala nájsť liek a to sama nezvládla.
~~~
"Nejde to takto. Nemôže takto smútiť ďalej." Povedala zúfalo Hayley. Elijah k nej prišiel zozadu a objal ju. "Je to pre ňu ťažké. Prišla o otca. Daj jej čas." "Nemôžem. Zabíja ma keď ju takto vidím." Hayley si zaborila tvár do dlaní.
~~~
"Dobré správy Tyler. Budeš znova vlkodlak. Čo tešíš sa?" Uškrnula sa Hope. Po príchode si totiž vypla ľudskosť a zostal jej len jeden pocit. A to pomsta. "Ako toho chceš asi docieliť?" "Vieš, zistila som že v Mystic Falls je liek. Tam si to pamätáš, nie?" "Elena.." zasyčal Tyler. "Ďakujem. Aspoň viem kde hľadať." Znova sa uškrnula Hope a zmizla hore.
~~~
"Hej, rodina! Kto so mnou pôjde na sebevražebnú misiu do Mystic Falls?" Usmiala sa Hope na ľudí sediacich v obývačke. Všetci na ňu pozerali ako na zjavenie. "Čo sa..? Počkať. Ty si si vypla ľudskosť?" Opýtal sa zhrozený Elijah. Hayley na ňu tiež zhrozene pozerala. Tak ako zbytok, až na Kola ktorý bol skôr pobavený. "Jop." Podskočila Hope od radosti. Aj keď počkať, radosť je emócia! Tak nie radosti ale... ľahostajnosti. "A mám nápad na pomstu." Odmlčala sa. "No taak. Táto rodina je na pomstu expert. Tak čo?" Všetci na ňu stále vyjavene pozerali. "Hlásim sa." Z ticha sa zdvihol Kol. Všetci na neho prekvapene pozreli. "Vieš, braček. Myslíš že je to dobrý nápad. Vzhľadom na...tvoju nedávnu smrť práve v tomto meste?" "Ty mi neveríš Elijah? Pri najhoršom budem mat pri sebe Hope." Uškrnul sa na menovanú. Tá sa uškrnula naspäť a potom na svoju rodinu. "Fajn. Ale dávaj si prosím pozor." Prišla Hayley a objala ju. "Fajn, vy mi dajte pozor na ten poklad tam dolu." Ukázala na podlahu a zmizla vo dverách. "Dám na ňu pozor." Ešte raz sa Kol pozrel na Davinu ktorá sa očividne bála že by ho znova stratila. "Ty hlavne dávaj pozor na seba. Minule to s liekom dopadlo... 'úžasne'." Prevrátila Davina oči a odsekla. "Nič sa mi nestane." Objal ju Kol, dal jej pusu a zmizol za Hope.

Don't touch my familyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora