Elijah sa začal preberať. "Čo to malo znamenať?!" Zvreskla nahnevaná Hayley. "Zbláznil si sa!?" Okríkol brata Elijah ktorý sa staval na nohy. "Bola to nehoda..." Klaus chcel dokočiť vetu ale niečo ho prerušilo. Smiech. Obzrel sa a uvidel Kola a jeho dcéru sa váľať na zemi od smiechu. "Tak toto bola tá najlepšia pohroma z Nikovej dielne, akú som kedy videl. A že ich bolo." Kol sa snažil chytiť dych ale márne. "Má pravdu! Lepšie sa tá oslava ani vydariť nemohla." Smiala sa Hope a chytala sa za brucho. "Zbláznili ste sa?! Obaja?" Zvreskla Davina. Bola dosť nahnevaná pretože s tortou si dala dosť práce. "No tak čo na tom bolo zlé? Zábava bola. Torta," Hope si nabrala na prst trochu polevy od ktorej mala šaty a oblizla ju. "bola." Dodala. "A keby to niekto natočí a pošle do telky, zarobíme ťažké prachy." Dodal so smiechom Kol. "Pozri na moje šaty!" Vykríkla Caroline. Klaus neváhal a tiež skúsil trochu narodeninovej torty. Ale z Caroline. Tá by sa smiala ak by nebola na pokraji zúfalstva, keďže tie šaty boli nehorázne drahé! "No tak z toho nerobte zase až takú tragédiu. Všetci sú v poriadku, a na druhú stranu nič také hrozné sa nestalo." Vmiešal sa do debaty Marcell ktorý sa snažil upokojiť Caroline aj Davinu. "A mám po obleku." Vzdychol Elijah keď si všimol v akom stave je jeho milovaní oblek. "Akoby si presne rovnakých nemal plnú skriňu." Odfrkol Klaus. Elijah na neho len nevraživo pozrel a pustil sa do zbierania črepín z fliaš. Ostatný urobili to isté a pustili sa do upratovania.
~~~
Hope sedela na svojej posteli a písala do denníku...Milí denníček,
Dnes som zažila asi tú najlepšiu oslavu akú mi ocko mohol pripraviť. Síce sa nevydarila podľa jeho predstáv ale aj tak bola skvelá. Ako som však predpovedala, skončila pohromou. Našťastie som nebola sama, komu z toho bolo do smiechu a strýko Kol to zachránil. Car z toho bola celá vedľa lebo jej torta zničila šaty. Strýko Elijah prišiel o jeho oblek a už ich v skrini nemá 150, ale len 149!!Hope so smiechom zaklapla denník. Tak na túto oslavu bude spomínať ešte dlho...
Dúfam že sa vám časť páčila aj keď nebol zrovna najdlhšia.
Chcem oznámiť že zajtra v noci odchádzam talianska a nemám ani poňatie či tam bude alebo nebude wifi. :( takže písať budem a pri najhoršom to potom za 4 dni zverejním. (Ano, naozaj tam ideme len na 4 dni...)
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't touch my family
Fiksi PenggemarHope Mikaelson. Toto meno pozná snáď každá nadprirodzená bytosť. Našťastie obyčajný ľudia nemajú ani poňatie o koho ide a tak Hope môže žiť celkom kľudný život. Zatiaľ... Do jej 12 rokov je všetko v poriadku. Má úžasnú aj ked prehnane starostlivú ro...